Инфраструктура > Пътна инфраструктура

Околовръстен път София - oбща тема

(1/168) > >>

bgpower:
Според култовия "Пътеводител на галактическия стопаджия"  на Дъглас Адамс:
"Околовръстните пътища са съоръжения, които дават възможност на едни хора да се придвижват страшно бързо от точка А до точка Б, докато други хора се придвижват страшно бързо от точка Б до точка А. Хората, живеещи в точка В, която е разположена точно между двете, често си задават въпроса какво й е толкоз хубавото на точка А, че толкова много хора от точка Б горят от желание да отидат там, и какво й е пък толкоз хубавото на точка В, че толкова много хора от точка А горят от желание да отидат там. Често им се дощява хората най-сетне и веднъж завинаги да решат къде по дяволите искат да бъдат".

И да цитираме общинския служител от Пътеводителя:"  Как така защо трябва да бъде построен? Става дума за околовръстен път. А околовръстни пътища трябва да се строят"

------


--- Quote ---Бойко Борисов подписа споразумение с Тодор Модев и Веселин Георгиев
7.2.2006 г.
   
--------------------------------------------------------------------------------
Кметът на София Бойко Борисов ще подпише днес в 14 ч. Споразумение за ремонт и разширяване на Южната дъга на Околовръстното шосе. Споразумението ще бъде подписано от г-н Борисов, областния управител Тодор Модев и изпълнителния директор на ИА "Пътища" Веселин Георгиев.
   Реконструирани ще бъдат 4,7 км. от Околовръстното шосе в участъка от Бояна до ул. "Симеоновско шосе". Ремонтът ще бъде на стойност около 30 млн. евро, в които влизат и сумите за отчуждаване на собствениците по трасето.
   Срещата и подписването на Споразумението ще се състоят в сградата на Столична община.
--- End quote ---

http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp...=6714&nxt=0

Dragon:
И защо само до Симеоновско а не до Бистришкото? Така се губи ефекта. Сега ще има задръствания в този участък.

Repcho:

--- Quote from: Dragon ---И защо само до Симеоновско а не до Бистришкото? Така се губи ефекта. Сега ще има задръствания в този участък.
--- End quote ---
защото за останалата част няма проект а още по лошото е че няма и пари. Аз още се чудя как така намериха и за този участък,а искат да го почват през май.... Те само отчуждителните процедури няма да са оправили дотогава.... ама да ме опровергаят  

blagun:

--- Quote from: Dragon ---И защо само до Симеоновско а не до Бистришкото? Така се губи ефекта. Сега ще има задръствания в този участък.
--- End quote ---
Все отнякъде трябва да се почне. Прав си, че тапите ще се пренесат в Павлово и на светофара на Бистришко шосе. Даже етапът трябва да е не до Бистришко шосе, а до Технополис (дали и как ще се използва полуизоставения ъптел възел над Бизнес-парка, не знам). Вероятно на Драгалевското, Симеоновското и Бистришкото шосе няма да има пълни детелини - (няма да е изключен левият завой от напречните шосета), друга възможност - околовръстното - отгоре по естакада, отдолу - кръгово движение - подобно на Винарово колело.
 Всъщност, в какъвто и ред да се разширява околовръстното, най-сериозният проблем ще е пресичането с Цар Борис ІІІ. Там ще е необходима пълна детелина, а освен това наоколо има къщи, далекопровод, трамвайно трасе с  обръщало. Трябва сериозно да се разшири и отсечката през Павлово. Не е ясно, два пътни възела на две нива ли се предвиждат на Бъкстон и Пушкин или ще се запазят светофарите със забранени леви завои (както е сега на Пушкин)?

Repcho:

--- Quote from: blagun ---Все отнякъде трябва да се почне. Прав си, че тапите ще се пренесат в Павлово и на светофара на Бистришко шосе. Даже етапът трябва да е не до Бистришко шосе, а до Технополис (дали и как ще се използва полуизоставения ъптел възел над Бизнес-парка, не знам). Вероятно на Драгалевското, Симеоновското и Бистришкото шосе няма да има пълни детелини - (няма да е изключен левият завой от напречните шосета), друга възможност - околовръстното - отгоре по естакада, отдолу - кръгово движение - подобно на Винарово колело.
 Всъщност, в какъвто и ред да се разширява околовръстното, най-сериозният проблем ще е пресичането с Цар Борис ІІІ. Там ще е необходима пълна детелина, а освен това наоколо има къщи, далекопровод, трамвайно трасе с  обръщало. Трябва сериозно да се разшири и отсечката през Павлово. Не е ясно, два пътни възела на две нива ли се предвиждат на Бъкстон и Пушкин или ще се запазят светофарите със забранени леви завои (както е сега на Пушкин)?
--- End quote ---
специално за кръстовището с цар Борис всичко изглежда ясно,там терена е доста благоприятен за мост над цар Борис-и от двете страни пътя се снижава заради кръстовището-просто ще трябва да се вдигне на мост а отдолу вече да се регулира със светофари.Но колкото и добре да го организират това кръстовище-то ще е претъпкано заради Тировете за Кулата-трябва да се построи магистрала Люлин и тогава това кръстовище ще стане по нормално според мен.А като го направят и на 2 нива ще е екстра

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version