Author Topic: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)  (Read 122822 times)

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8189
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #20 on: 13.06.2007, 17:32:12 »
Quote from: emo
Само 858 май ми харесваше повече.
Е , той беше единствения произведен с оригинална арка на гелензите .Упс!, 900 също.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17667
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #21 on: 13.06.2007, 17:53:05 »
900 го забравих. Имах впредвид като състояние на плоскостите в салона.
мур

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #22 on: 13.06.2007, 18:37:58 »
Quote from: София 70
Е , той беше единствения произведен с оригинална арка на гелензите .Упс!, 900 също.


Kakво ще рече "оригинална арка"?

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8189
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #23 on: 13.06.2007, 19:05:54 »
На всички останали вагони арките до геленга са направени при О.Р.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2336
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #24 on: 13.06.2007, 20:03:25 »
Всъщност за да сне точни е геленК, защото идва от немски, а там е Gelenk  За да не се отместваме от темата механиката на 65/70 е същата като на 100/1300 нали?


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #25 on: 14.06.2007, 10:20:43 »
А имаше и едни ,които бяха по-пъргави.Тези над 646 или някои други бяха?
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline AREN4O

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 142
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #26 on: 14.06.2007, 16:06:48 »
Quote from: София 70
София 65 бяха изключително пъргави вагончета .Много се кефех на по-новичките - отвътре с ламперия от плоскости с имитация на дърво.Някак си създаваха чувство за уют - на фона на предшествениците си със сиви ламарини.

И аз си ги спомням тези с имитацията на дърво. Много се кефих. Редовно се возех с тях по линия 4 и линия 10 докато се движеха по ул.Иван Асен към Орлов мост-Университета и до паметника Левски по бул.Левски. Спомням си и че по Графа се движеха и Трамваи с лири, а не с пантографи.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8189
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #27 on: 14.06.2007, 19:00:33 »
Quote from: NiGhtPiSH
Всъщност за да сне точни е геленК, защото идва от немски, а там е Gelenk  За да не се отместваме от темата механиката на 65/70 е същата като на 100/1300 нали?
С немския съм зле - поправям си грешката (ако не ме домързи)
Абсолютно всичко е еднакво с изключение на кошовете и външния вид.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6160
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #28 on: 14.06.2007, 23:30:03 »
Лъже ли ме паметта, или имаше вагони с червени/оранжеви легени? Също така масово банишорските София 65 бяха облицовани с малки ръбати седалчици, на които и на малко дете не му е удобно...
Quote
Само 858 май ми харесвапе повече

Какво му е по-особеното в салона? За кой 858 говорим - Т6М или София 65?
« Last Edit: 14.06.2007, 23:32:39 by tiristor »

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8189
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #29 on: 15.06.2007, 18:21:48 »
Quote from: tiristor
Лъже ли ме паметта, или имаше вагони с червени/оранжеви легени? Също така масово банишорските София 65 бяха облицовани с малки ръбати седалчици, на които и на малко дете не му е удобно...
Лъже те .
Седалките за които говориш бяха предимно в първи парк.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6160
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #30 on: 15.06.2007, 20:24:57 »
Quote from: София 70
Лъже те .
Седалките за които говориш бяха предимно в първи парк.
Някога се возих по ТМ9 и ТМ12 (когато бях първи клас) и помня че ми бяха много неудобни. Дори май съм запомнил един номер: 661, не знам по коя линия. А в първи парк май бяха само до 643.

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #31 on: 15.06.2007, 22:45:57 »
А това са трамваите с първите задвижващи се от моторче чистачки.Другото ,което знам е,че седалката на ватмана е по наляво от оста на симетрия.Първите партиди имат отделена кабина само със стъкло.Определено помня софия 70 със слабото парно ,което в първата секция е от дясно след това от ляво.
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline AREN4O

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 142
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #32 on: 16.06.2007, 11:39:48 »
Quote from: 822
А това са трамваите с първите задвижващи се от моторче чистачки.Другото ,което знам е,че седалката на ватмана е по наляво от оста на симетрия.Първите партиди имат отделена кабина само със стъкло.Определено помня софия 70 със слабото парно ,което в първата секция е от дясно след това от ляво.

То и сега да не е по-силно парното в нашите Тм? Пак си е студено, добре че зимата беше топла че не го усетихме много тази година студуването по трамваите.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8189
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #33 on: 16.06.2007, 15:57:59 »
Quote from: tiristor
Някога се возих по ТМ9 и ТМ12 (когато бях първи клас) и помня че ми бяха много неудобни. Дори май съм запомнил един номер: 661, не знам по коя линия. А в първи парк май бяха само до 643.
Явно си бил малък в първи клас 620 беше последния в първи парк.

Quote from: AREN4O
То и сега да не е по-силно парното в нашите Тм? Пак си е студено, добре че зимата беше топла че не го усетихме много тази година студуването по трамваите.
Хайде не се оплаквай . В момента от всички български кочини каруцата с която се учиш има най-хубавото парно .То не са калориферче , отпред 2 печки , отзад три печки...
« Last Edit: 17.06.2007, 12:24:54 by София 70 »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11935
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #34 on: 16.06.2007, 16:05:17 »
Quote from: София 70
Явно си бил малък в първи клас 620 беше последния в първи парк.
Хайде не се оплаквай . В момента от всички български кочини каруцата с която се учиш има най-хубавото парно .То не са калориферче , отпред 2 печки , одзад три печки...
Дано поне изолацията да е добра, иначе и 20 печки да има, пак ще е студено през зимата
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8189
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #35 on: 16.06.2007, 16:10:24 »
Е, изолацията... то се знае каква е .

Offline AREN4O

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 142
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #36 on: 17.06.2007, 12:14:25 »
Quote from: София 70
Хайде не се оплаквай . В момента от всички български кочини каруцата с която се учиш има най-хубавото парно .То не са калориферче , отпред 2 печки , одзад три печки...

Вярно е печки много, но за какво са ми при температура от 25-30 градуса. Не са за курса който е в момента, а за тези които започват в началото на октомври.

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2714
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #37 on: 18.06.2007, 15:54:22 »
Намери ли се най-накрая някаква снимка на син София-70 или още не сме имали такъв късмет?

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8189
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #38 on: 18.06.2007, 17:07:48 »
Quote from: mlk
Намери ли се най-накрая някаква снимка на син София-70 или още не сме имали такъв късмет?
За съжаление НЕ.

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #39 on: 23.06.2007, 22:53:36 »
174 ще се реставрира ли?Ами 89 машина не е ли от софия 65,ако е така 89 може да се съчлени със задницата на 174 и така ще има оргинална софия 65.
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!