Author Topic: Re: Тролейбусни превози - Стара Загора  (Read 9572 times)

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 236
    • View Profile
Е как пък ще бъде скъпо да се направи профилактика на еднокилометрово тролейно трасе, където е минавал само пробен тролейбус? Ще се окастрят клоните, ще се подменят двата компенсатора (единия и без това го няма), провисване има само пред гарата, конзолите са здрави, някой друг държач ще е за смяна, ще се възстановят стрелките за десния завой към Гурко и това е. Струва ли си тогава да говорим за разширение на мрежата до останалите квартали, където все още я няма, да удвоим дължината й и да обхванем с нея целия град така, както се случи в Плевен и така, както трябваше да се случи и при нас? Задавал ли си въпроса защо имаме толкова голямо тролейбусно депо и защо имаме цели 5 ТИС-а? От администрацията само това чакат да чуят и да започнат да лобират за електробуси!
Не виждам много смисъл линия 26 отново да стига до Стадиона, защото се обикаля много така, а има автобус 20, който стига доста по- бързо до ул. Ген. Столетов и сп. Нако Шоколада, където е близо района под Аязмото. Пътникопотока до Стадиона е намалял и се опасявам, че две линии ще идват в повече до там. Тролейбусни линии 2 и 35 ще се препокриват с над 60 % от маршрутите си. След като направиха и 1-цата тролейбусна линия, действително имаше още 1-ца автобус, но той минаваше долу по Гурко и Димчо Стаев. А преди това са ми разказвали, че 1-цата е стигала само до площадката пред ДЗУ, а остреща е стигала до чешмата в Три Чучура и след това до Матеева могила.

Offline ikarus2102

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 333
    • View Profile
Е как пък ще бъде скъпо да се направи профилактика на еднокилометрово тролейно трасе, където е минавал само пробен тролейбус? Ще се окастрят клоните, ще се подменят двата компенсатора (единия и без това го няма), провисване има само пред гарата, конзолите са здрави, някой друг държач ще е за смяна, ще се възстановят стрелките за десния завой към Гурко и това е. Струва ли си тогава да говорим за разширение на мрежата до останалите квартали, където все още я няма, да удвоим дължината й и да обхванем с нея целия град така, както се случи в Плевен и така, както трябваше да се случи и при нас? Задавал ли си въпроса защо имаме толкова голямо тролейбусно депо и защо имаме цели 5 ТИС-а? От администрацията само това чакат да чуят и да започнат да лобират за електробуси!
Не виждам много смисъл линия 26 отново да стига до Стадиона, защото се обикаля много така, а има автобус 20, който стига доста по- бързо до ул. Ген. Столетов и сп. Нако Шоколада, където е близо района под Аязмото. Пътникопотока до Стадиона е намалял и се опасявам, че две линии ще идват в повече до там. Тролейбусни линии 2 и 35 ще се препокриват с над 60 % от маршрутите си. След като направиха и 1-цата тролейбусна линия, действително имаше още 1-ца автобус, но той минаваше долу по Гурко и Димчо Стаев. А преди това са ми разказвали, че 1-цата е стигала само до площадката пред ДЗУ, а остреща е стигала до чешмата в Три Чучура и след това до Матеева могила.
Добре ще е мрежата от бул. Руски надолу да се ремонтира, но никъде не съм видял да се споменава, че общината има интерес. Иначе идеята да не се препокриват също е добра.  Така ще има само по един тролей за навсякъде. Електробусите обаче са още нова и ненанеджда технология. Електробусът трябва да се зарежда и с времето батерията става все по-малко издръжлива. Освен това те струват много повече от тролеите.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 236
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #262 on: 21.01.2018, 22:22:29 »
В Стара Загора по проекта рехабилитацията на контактната мрежа продължава и ще бъде поправена на всички критични участъци.

Вече от няколко източника чета, че втората фаза на проекта, касаещ тролейбусния транспорт, включва ремонтни дейности в тролейбусното депо, както и уширение на надлеза над жп линиите с нови ленти за градския транспорт. ОбС избра един от три варианта с различни компоненти за всеки в таблична форма, но по спомен се избра такъв, който е без продължение на рехабилитацията в останалите 7 критични участъка, без продължаване на мрежата до кв. Зора и без еднопосочното й разширяване край КАТ. Оставам с разбирането, че ако се извърши рехабилитация, то тя няма да бъде със средства от интегрирания проект за ГТ.

Източник: http://starozagorskinovini.com/news/index.php/vlast1/10248-prodalzhenieto-na-transporten-proekt-prevrashta-stara-zagora-v-umen-grad

"В изпълнение на втората фаза от проекта за "Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в град Стара Загора" се предвижда още реконструкция на надлеза на бул. "Св. Патриарх Евтимий, над жп линията и рехабилитация на ремонтното хале на Тролейбусното депо в града."
« Last Edit: 21.01.2018, 22:24:23 by klutsohor »

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 236
    • View Profile
А знаеш ли каква е била хронологията на етапното изграждане на тролейбусната мрежа в града? Знам, че първо е изградена линия 2 преди 90-та, но освен това имам и спомен с пътуване по нея през онова време. Брат ми ходеше на детска градина в АПК-то, а тогава аз да съм бил 5-6 годишен и тримата с майка ми чакахме да се качим на ЗиУ 1016, понеже шофьора му Георги К. ни е познат. :P Тролеят беше претъпкан и си спомням как на всяка спирка той натискаше звънеца, подвикваше силно дали е готово и тогава затваряше вратите. Все още нямаше единица тролей и не знам дали заедно с 2-ката е изграден и участъка до Загорка? Затова го има и това 35, защото линиите първо са били три- 2, 28 и 35. Дори имам спомен по- късно и жълтосиния ДАК 1031 да е на линия 35. Но със сигурност знам, че трасето до Загорка е било вече направено, преди да се построи това по 1-цата. Спомням си също как се чуваха взривове за основите на стълбовете по бул. Цар Симеон Велики и се виждаха крановете, които строяха кв. Железник. След пуска им, нашите коментираха, че имало два тролея един след друг- 1 и 36, като и двата били претъпкани. Първия тролей, на който се качих беше 1003, който караше много бързо. През почивните дни първо пускаха три тролея на 1-ца, а след това ги обърнаха на три 36-ки. За зла участ 1-цата не се задържа дълго и я спряха тотално.

Offline ikarus2102

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 333
    • View Profile
А знаеш ли каква е била хронологията на етапното изграждане на тролейбусната мрежа в града? Знам, че първо е изградена линия 2 преди 90-та, но освен това имам и спомен с пътуване по нея през онова време. Брат ми ходеше на детска градина в АПК-то, а тогава аз да съм бил 5-6 годишен и тримата с майка ми чакахме да се качим на ЗиУ 1016, понеже шофьора му Георги К. ни е познат. :P Тролеят беше претъпкан и си спомням как на всяка спирка той натискаше звънеца, подвикваше силно дали е готово и тогава затваряше вратите. Все още нямаше единица тролей и не знам дали заедно с 2-ката е изграден и участъка до Загорка? Затова го има и това 35, защото линиите първо са били три- 2, 28 и 35. Дори имам спомен по- късно и жълтосиния ДАК 1031 да е на линия 35. Но със сигурност знам, че трасето до Загорка е било вече направено, преди да се построи това по 1-цата. Спомням си също как се чуваха взривове за основите на стълбовете по бул. Цар Симеон Велики и се виждаха крановете, които строяха кв. Железник. След пуска им, нашите коментираха, че имало два тролея един след друг- 1 и 36, като и двата били претъпкани. Първия тролей, на който се качих беше 1003, който караше много бързо. През почивните дни първо пускаха три тролея на 1-ца, а след това ги обърнаха на три 36-ки. За зла участ 1-цата не се задържа дълго и я спряха тотално.

Нямам представа. Станало е много отдавна още преди да се родя. Помня тролейбусната мрежа винаги такава каквато си е била. Дълго време се чудех, защо е била построена   мрежата по ул. Генерал Гурко от Св. Патриарх Евтимий на изток и ул. Ангел Кънчев. Мислех, че там е вървял тролейбус, който е спрян. Дори когато научих, че това е било просто пряк път, през който е минавала единицата, все още не знам дали в този участък е имало спирка, защото горе по Цар Симеон Велики има при читалището или просто някога е нямало спирка горе и следващата спирка след Алана е била до първо основно или в участъка между първо и Ангел Кънчев. Не знам дори кога е бил този период, в който тролейбусите са минавали от там. Дори се чудя дали може би това е първото предвидено трасе за единицата и в последствие са решили да минава отгоре. Даковете също не помня. Не предполагах ,че в нашия град са се движели такива тролеи. Помня само Зиу и Шкода . Може би са ги спрели защото е имало период, в който част мрежата до Железник е била открадната и е нямало дълго време тролейбуси до там и нужда от съчленени тролейбуси. Не знам каква им е била оригиналната разцветка. Зелени като в Перник или  сини като във Варна. Сигурно не са ги пуснали обратно заради ненадеждността им от страх да не се случи нещо с тях, защото съм чувал, че един от тях е изгорял. Иначе линиите занех, че са 2, 26 и 36, по-късно научих, от картата че има и 1. На същата карта беше и начертано и трасето към завод Берое като линия 3. Може би линия 1 е била като 3 пробвана и спряна и след това някъде 2006- 2007 възстановена. Затова някъде 2005 или 2006 видях единица автобус.

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2416
  • 8 9 6 7
    • View Profile
Всички ДАК-ове са били кремово със зелени ленти, във Варна ги боядисват сини съвсем в края преди да ги бракуват.
8965

Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 236
    • View Profile
Трасето на изток по Ген. Гурко е изградено наравно с успоредното на него трасе по Цар Симеон Велики, то е част от тролейбусната линия. ДАК-вете често минаваха оттам и хвърляха пръти в кръстовището. Не знам дали наряда или свободния избор на шофьора е било определящо от къде да се минава. Аз лично не съм пътувал с тролей там и не съм сигурен дали тролейбусите са спирали въобще- възможно е да е имало нерегламентирана спирка до училището, но по скоро не са спирали. Знаеш ли какво още се сещам- след като спряха единицата заради 13-ката, след някоя друга година настъпи криза с петрола и за няколко дена пуснаха отново тролеи по 1-цата, защото автобусния транспорт беше тотално спрял. Мой съученик се прибирал от училище и след дълго чакане на сп. Чайка се качил на 1-ца тролей и ватмана като видял колко народ имало на следващата спирка отдалече, се хванал за главата и завил наляво по Ангел Кънчев за да мине отдолу за Алана. :D Тогава хората се сетиха отново, че има и тролейбусен транспорт за Железник, защото тролеите бяха само по 36. Делник линията беше с по 5 коли и след 16.00 часа тръгваше още една от Железник, а интервала от 12 ставаше 7-8 минути. След като възстановиха кабелите, захранващи ТИС-а, който се намира до бл. 105, линия 36 постепенно се разви до това ниво. Преди това автобусния транспорт поемаше целия пътникопоток. След завръщането им в началото се пускаха по- малко тролейбуси, започващи от 1-2. Всичко друго бяха автобусни линии, идващи от източната част на града- 13, 24, 62, 64, 9-ките, 6 в пик и т. н., като на всички имаше съчленени Икаруси, без последните. Имаше и една частна линия 61 идваща от ДК. Много рядко се случваше да улуча тролей. Пропуснах да добавя, че последния участък от тролейбусната мрежа е този за гарата, спомням си още оголените червени стълбове преди да поставят жиците, около 96-та някъде. Общо взето всички тролейбусни линии се движеха хаотично през годините и се усещаше липсата им, с изключение на 2-ката, но само ако се загледаш горе да видиш, че има жици, защото автобусите се движеха един след друг. Тролейбусния транспорт не можеше да се затвърди успешно в транспортната схема на града. След 2006 г., когато той се учреди в самостоятелно дружество и след като сложиха стрелката на Св. Патр. Евтимий и Ген. Гурко за новата линия 26, сякаш нещата малко потръгнаха на печалба, но не съвсем- 1-цата остана на 30 минути, тролей до гарата така и не тръгна, а мрежата не се удължи и с метър.
« Last Edit: 23.01.2018, 20:29:48 by klutsohor »

Offline ikarus2102

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 333
    • View Profile
Трасето на изток по Ген. Гурко е изградено наравно с успоредното на него трасе по Цар Симеон Велики, то е част от тролейбусната линия. ДАК-вете често минаваха оттам и хвърляха пръти в кръстовището. Не знам дали наряда или свободния избор на шофьора е било определящо от къде да се минава. Аз лично не съм пътувал с тролей там и не съм сигурен дали тролейбусите са спирали въобще- възможно е да е имало нерегламентирана спирка до училището, но по скоро не са спирали. Знаеш ли какво още се сещам- след като спряха единицата заради 13-ката, след някоя друга година настъпи криза с петрола и за няколко дена пуснаха отново тролеи по 1-цата, защото автобусния транспорт беше тотално спрял. Мой съученик се прибирал от училище и след дълго чакане на сп. Чайка се качил на 1-ца тролей и ватмана като видял колко народ имало на следващата спирка отдалече, се хванал за главата и завил наляво по Ангел Кънчев за да мине отдолу за Алана. :D Тогава хората се сетиха отново, че има и тролейбусен транспорт за Железник, защото тролеите бяха само по 36. Делник линията беше с по 5 коли и след 16.00 часа тръгваше още една от Железник, а интервала от 12 ставаше 7-8 минути. След като възстановиха кабелите, захранващи ТИС-а, който се намира до бл. 105, линия 36 постепенно се разви до това ниво. Преди това автобусния транспорт поемаше целия пътникопоток. След завръщането им в началото се пускаха по- малко тролейбуси, започващи от 1-2. Всичко друго бяха автобусни линии, идващи от източната част на града- 13, 24, 62, 64, 9-ките, 6 в пик и т. н., като на всички имаше съчленени Икаруси, без последните. Имаше и една частна линия 61 идваща от ДК. Много рядко се случваше да улуча тролей. Пропуснах да добавя, че последния участък от тролейбусната мрежа е този за гарата, спомням си още оголените червени стълбове преди да поставят жиците, около 96-та някъде. Общо взето всички тролейбусни линии се движеха хаотично през годините и се усещаше липсата им, с изключение на 2-ката, но само ако се загледаш горе да видиш, че има жици, защото автобусите се движеха един след друг. Тролейбусния транспорт не можеше да се затвърди успешно в транспортната схема на града. След 2006 г., когато той се учреди в самостоятелно дружество и след като сложиха стрелката на Св. Патр. Евтимий и Ген. Гурко за новата линия 26, сякаш нещата малко потръгнаха на печалба, но не съвсем- 1-цата остана на 30 минути, тролей до гарата така и не тръгна, а мрежата не се удължи и с метър.
Линия 26 също е на 30 минути и има курсове само до 20:00. В неделя пък изобщо не се движи. Не знам, защо държат тази линия още. 36 и двойката са на 15 минути. По-редовни са от автобусните линии, които са на 30 минути всичките. Имаше по едно време опасност Стара Загора да остане без автобусен траспорт и представям си колко щяха да са претъпкани тролеите, ако това беше станало. Шофоьорите на някои спирки нямаше да взимат хора.
« Last Edit: 23.01.2018, 23:03:26 by ikarus2102 »

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 236
    • View Profile
Линия 26 също е на 30 минути и има курсове само до 20:00. В неделя пък изобщо не се движи. Не знам, защо държат тази линия още. 36 и двойката са на 15 минути. По-редовни са от автобусните линии, които са на 30 минути всичките. Имаше по едно време опасност Стара Загора да остане без автобусен траспорт и представям си колко щяха да са претъпкани тролеите, ако това беше станало. Шофоьорите на някои спирки нямаше да взимат хора.

Линия 51 е на 15 минути, 13-ката и 20-ката също имат моменти с честота между курсовете по- малка от 30 минути. По мои наблюдения линия 26 е два пъти по- натоварена в направлението: Мототехника - кв. Железник, отколкото в обратната посока. Често виждам празни тролеите по бул. Св. Патр. Евтимий движещи се на юг. За 204 пък да не говорим, по- скоро нея трябва да спрат. Три чучура север, Самара 3, Зора, Университета, Казански и нагоре в Железник ще останат без транспорт ако се блокира по някаква причина автобусния транспорт. Дела на тролейбусния транспорт към момента е 25%.

Offline ikarus2102

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 333
    • View Profile
Линия 26 също е на 30 минути и има курсове само до 20:00. В неделя пък изобщо не се движи. Не знам, защо държат тази линия още. 36 и двойката са на 15 минути. По-редовни са от автобусните линии, които са на 30 минути всичките. Имаше по едно време опасност Стара Загора да остане без автобусен траспорт и представям си колко щяха да са претъпкани тролеите, ако това беше станало. Шофоьорите на някои спирки нямаше да взимат хора.

Линия 51 е на 15 минути, 13-ката и 20-ката също имат моменти с честота между курсовете по- малка от 30 минути. По мои наблюдения линия 26 е два пъти по- натоварена в направлението: Мототехника - кв. Железник, отколкото в обратната посока. Често виждам празни тролеите по бул. Св. Патр. Евтимий движещи се на юг. За 204 пък да не говорим, по- скоро нея трябва да спрат. Три чучура север, Самара 3, Зора, Университета, Казански и нагоре в Железник ще останат без транспорт ако се блокира по някаква причина автобусния транспорт. Дела на тролейбусния транспорт към момента е 25%.
За 204 помня беше частна линия, която се изпълняваше от един микробус  нещо като маршрутно такси. Защо я вписаха към останалите градски линии - не знам. Изпълнява се три пъти на ден от тракийския университет, а в Кольо Ганчево не знам къде и е крайната спирка. Ако бяха спрели автобусния транспорт просто хората щяха да чакат тролея защото нямаше да има друго, за да се пътуват. Щяха да се насъбират много хора, които пътуват освен за Железник и за Трите Чучура и за Казански и щяха да слизат където спиа тролея и щяха да продължат пеша. В обратната посока за кв. Самара щеше да се пълни единицата.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 236
    • View Profile
Към настоящия момент може да се коригира частично схемата: http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=4977.msg100149225#msg100149225
« Last Edit: 25.01.2018, 15:26:44 by klutsohor »

Offline ikarus2102

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 333
    • View Profile
Линия 51 е на близо 30 минути. Веднъж 51 мина и видях на информационната табела, че следващият ще дойде след 27 минути. Има още една линия, която почти никой не пътува и незнайно защо я пускат. Това е линия 12 от Зора до фуражен завод и има курсове от Железник - фуражен завод. На старата карта имаше също линии, които вече не ги пускат. Имаше линия 6, линия 61, линия 31, линия 53, линия 21А. Имаше по едно време линия 9А, която вървеше вместо по Цар Симеон Велики към Зора завиваше по Столетов по маршрута на 20 до кв. Самара 3. Помня, че старата фирма незнайно защо пускаше линиите от 91 до 96 не всяка по отделно, а слято. 9 и 91 бяха комбинирани. Тоест отпред на автобуса имаше две табелки отпред на стъклото - 9 и 91. Имаше линии 92-93 и 95-96. Виждал съм даже три от тези комбинирани. 9, 91 и още една мисля, че 94. Нея може би я пускаха отделно. Не знам защо правеха това, може би поради недостиг на автобуси. Сега всички ги пускат по отделно. Чудя се защо пуснаха линия 44 от Самара до Богомилово и Кирилово, при условие, че има 24, който тръгва от Зора. Не знам от кога я има тази линия, но помня, че за пръв път видях един съчленен Икарус 280 през 2007 по нея. Имало е и линия 32, която е имала почти същия маршрут като осмицата, само, че минава покрай пето основно вместо покрай гарата. Какви са тези маршрутки? Ти ли ги измисли? С каква цел биха били те?

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 236
    • View Profile
Линия 51 е главно на 15 минути- виж разписанията на всички линии в сайта на общината, където са дадени последните актуализации: http://www.starazagora.bg/transport/gradski-transport/item/97-gradski-avtobusni-linii. Линия 12 се изпълнява само в час пик. Линия 9А от ул. Ген. Столетов не отиваше в кв. Самара 3, а завиваше надолу по Патриарха и след това заедно с останалите 9-ки минаваше по ул. Христо Ботев (там имаше спирка), ул. Ангел Кънчев и по бул. Цар Симеон Велики се включваше в утвърденото си трасе за кв. Зора, но тази промяна отпадна. Сега 9-ките също се изпълняват комбинирано, но на автобуса се изписва само един номер, примерно 92 за с. Ново село, но през с. Пряпорец и с. Борилово (91) или 96 за с. Казанка, но през с. Остра Могила (95). Маршрутните линии от Автогарата до ТД на НАП не съм ги измислил аз, а същите бяха включени в пакета с линии, когато се правеше новата транспортна схема някъде към 2006-7 година само, че линия 1 се предлагаше от ул. Ангел Кънчев да минава с връщане по ул. Ген. Гурко и след това по бул. Св. Патр. Евтимий. Предложил съм тази промяна да минава по Царя, защото там има вече утвърдени спирки. Промяната включваше още линия 3 да се удължи до кв. Железник и да са съкрати до СОУ Иван Вазов в другата посока, линия 8 от кв. Самара 3 да се съкрати до ул. Христо Ботев, да има тролей 25 в този маршрут на 15 минути, 26 в пиковите часове да се изпълнява до Тролейбусното депо на 15 минути, а в останалото време да е до Мототехника на 20-30 минути, 28 да е на 30 минути и т.н. Но повечето от тези промени така и не се осъществиха.

Offline ikarus2102

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 333
    • View Profile
51 в работни дни е на 15 минути, а в почивни е на 30. Онзи ден когато мина и видях беше събота. В интернет пишеше, че общината щеше да отказва да дава нов договор на частната фирма, защото не изпълнявала дадени линии, които са в договора, защото ги смятала за губещи. Аз лично не съм забелязал кои линии от наличните сега не са се изпълнявали? 12? 204? Може би 33? 44? Или пък 34 от Трите чучура до Люляк? Не бях виждал и още не съм все още автобус по тази линия. Нещо знаеш ли по този въпрос?
« Last Edit: 31.01.2018, 17:50:17 by ikarus2102 »

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 236
    • View Profile
Мисля, че ставаше дума заради линия 4 от Тр. университет през ЖП гарата и Автогарата до Фермер 2000. Възможно е и заради двте маршрутни линии, за които попита. Другите се движеха.

Offline ikarus2102

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 333
    • View Profile
Мисля, че ставаше дума заради линия 4 от Тр. университет през ЖП гарата и Автогарата до Фермер 2000. Възможно е и заради двте маршрутни линии, за които попита. Другите се движеха.
Линия 4 и сега не я пускат. Нея я спряха много отдавна. Последно видях автобус по нея през 2007. Беше към другата частна фирма Ел Же Груп.  Към нея бяха и линиите 3, 8, 14, 51 и 65. 204 помня, че се изпълняваше. 12 не бях виждал от 2008. Може нея да не са изпълнявали. 31, 32, 53, 6 и 61 помниш ли от кога не се движат? Аз никога не съм ги виждал.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 236
    • View Profile
Преди да прекратят договора с Автобусни превози, същата обслужваше всички автобусни линии и нямаше друга частна фирма в този момент.

Offline ikarus2102

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 333
    • View Profile
Преди да прекратят договора с Автобусни превози, същата обслужваше всички автобусни линии и нямаше друга частна фирма в този момент.
Автобусни превози пое всички линии, след като договора на Ел Же Груп изтече в началото на 2012.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 236
    • View Profile
Да, така е. Преди това 3, 8 и 31бяха дадени на Кароса транс, а 14 и 51- на Север транс. Първите все се оплакваха, че нямат пътниците на вторите. 31 беше продължение на 3-ката до Бойчов бунар, 32- до Баритна мина. 53 мисля, че слизаше до гарата, но със сигурност крайната й спирка беше Алана. 61 беше на друга частна фирма и беше много редовна линия от Железник до Домостроителния комбинат, като 13-ката и поради това нямаше място за тролейбуси по линия номер 1. Последно спомените за 6-цата ми бяха, че в пиковите часове тръгваше от Железник за Агробиохим, но по всяка вероятност преди 2000 г.

Offline ikarus2102

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 333
    • View Profile
Наистина ли е имало фирма Кароса Транс? Помня, че ЕЛ Же Груп имаха много кароси. Поне 5. И по 3 и 8 и по 14 и 51 ги пускаха. Имаха някога преди 2006 и чавдари 11Г5.  Един беше боядисан син, а останалите бяха бели с червени райета.
« Last Edit: 15.02.2018, 19:13:27 by ikarus2102 »