Author Topic: Човешки ресурси в МГТ  (Read 98485 times)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4264
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1020 on: 18.03.2017, 11:30:52 »
Има 2-3 жени водачи в Искър, на чиито умения могат да завидят доста техни колеги мъже.

Абсолютно вярно !
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2885
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1021 on: 18.03.2017, 18:45:27 »
Има 2-3 жени водачи в Искър, на чиито умения могат да завидят доста техни колеги мъже.

Абсолютен факт - специално титулярките на 1613 и 1624 неведнъж са ми обирали точките с карането си, тези на 1611, 1614 и 1668 също не падат по-долу според мен.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 791
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1022 on: 19.03.2017, 12:26:50 »
...затова дръпнаха в последно време бая бездарници, пенсионирали се преди време....
Не заблуждавай аудиторията. В „Красна поляна“, където има недостиг на ватмани не се приемат пенсионери, а в „Банишора“, където има повече ватмани от необходимите за запълване на колите се приемат, което значи, че това е управленческа грешка, а не следствие от липса на приходящи кадри.
Банишора също нямаше доскоро достатъчно водачи, положението вече сякаш е нормализирано благодарение на  новоназначените 7-8 души. Проблемът според мен се корени в неадекватното провеждане на курсовете за категория от една страна и от друга, в лошото управление на Красна поляна. Под лошо управление имам предвид минимум 3-те години, в които новобранците карат само динозаври само на 11-ка. Курсовете се правят от сега за след повече от половин година и кандидатите си намират нова работа междувременно. И курсът продължава 5-6 месеца, заради единствения инструктор.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2885
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1023 on: 19.03.2017, 19:08:01 »
Това с минимум трите години на динозавър не го знаех, но това в някои отношения прави нещата за мен лично още по-притеснителни - плашещо голям процента от водачите на CKD, Inekon и Pesa в Красна поляна карат отвратително и под всякаква критика и ако в в повечето случаи става дума за "стари" водачи - толкова по-зле за тях. Не че и в Банишора не е достатъчно пълно с големи "специалисти", но според мен ако не караш добре БГ карданна кошница поне имаш някакво оправдание, докато да не караш поне прилично Инекон трябва да си откровено скаран с карането изначално...
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2492
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1024 on: 19.03.2017, 20:24:53 »
Поредното доказателство , че Динозаврите не са лоши машини !  :crazy:
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 905
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1025 on: 28.05.2017, 23:17:48 »
Поредното доказателство , че Динозаврите не са лоши машини !  :crazy:
Хахах това виц ли е ? Били са не лоши преди 30 години.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2427
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1026 on: 28.08.2017, 22:46:23 »
Няма да се учудя и ако са продадени на черно някъде, както се случи с тези на кобрите в Ивкони, предвид първата заплата която са взели шофьорите там изобщо не е изключено...
Толкова ли по-различни са заплатите в МТК и Автотранспорта?
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3941
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1027 on: 29.08.2017, 13:29:50 »
Няма да се учудя и ако са продадени на черно някъде, както се случи с тези на кобрите в Ивкони, предвид първата заплата която са взели шофьорите там изобщо не е изключено...
Толкова ли по-различни са заплатите в МТК и Автотранспорта?
Абсолютно коренно различно от обещаните 1600лв на месец....

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2885
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1028 on: 29.08.2017, 15:07:08 »
Добре, аз все пак нещо не разбирам. Човек като отива на ново работно място, отива с ясни договорености, при това в писмен вид. МТК са използвали някакви хитрости, за да преметнат водачите ли, или просто водачите като са чули 1600 лева на месец и са се юрнали на ура да работят само на голи обещания?
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2427
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1029 on: 29.08.2017, 15:16:36 »
Обикновено се подписват договори за по-ниски заплати от уговорените, за да не се внасят големи осигуровки, ако са подписали такива договори, ходи докажи, че от МТК са обещали 1600 лв.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2701
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1030 on: 29.08.2017, 15:31:26 »
Хаха, още ли има фирми, които прилагат тези безмсмилени "трикове" с осигуровките?

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4264
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1031 on: 29.08.2017, 16:43:13 »
Сега ми каза колега, че в МТК има 32 молби за напускане. За 14 изработени дни, са му платили 480 лева..........
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1500
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1032 on: 29.08.2017, 17:31:01 »
Зависи колко часа е работил за тези 14 дни. По принцип щатът май е около 850 лв. Другото са клас, храна и извънреден труд. Повечето линии са селски и заработките са много добри, така че извънреден труд може да се прави. Като се направи пълен месец, тогава може да се гледа някаква рекапитулация.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3941
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1033 on: 29.08.2017, 20:09:00 »
Хаха, още ли има фирми, които прилагат тези безмсмилени "трикове" с осигуровките?
Абсолютно да! На 72 и 73 бяха същите, още повече, че им плащаха в билети....