Author Topic: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)  (Read 100960 times)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4264
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #920 on: 12.05.2018, 01:27:29 »
Когато докараха ВМС-тата, турците казаха че моторите идват от Германия, първият китаец пребивавал в Дружба каза че моторите са правени в Германия и от там идват.
Иначе Къминс е американска голяма фирма за производство на двигатели от различни калибри/мощности.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 454
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #921 on: 12.05.2018, 09:21:47 »
Не съм съгласен, че моторите Cummins са добри, имал съм си вземане-даване с един NTA855-G4, който още нов и в гаранция, първо скапа активатора, след това замина горивокачващата помпа. Уж екологичният двигател пушеше отвратително и в крайна сметка, специалистите от ДАФ бяха през ден на терен да го карат да заработи като хората. Системата отново беше Common rail.

На Ютонг-ите, мотора конструктивно има общи части с NTA855 и проблемите като гледам са същите. Мисля, че почти няма Ютонг, който да не е имал проблем с активатора.

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2891
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #922 on: 12.05.2018, 12:10:23 »
Cummins произвеждат цели двигатели в Щатите, Канада, Англия, Турция, Китай и Бразилия, не знам кой какви анекдоти разправя при посещенията си в гаража в Дружба, но Cummins никога не са произвеждали двигатели в Германия. Единствените по-сериозни агрегати в BMC и Yutong, което има някакъв шанс да бъде произведено в Германия, са скоростните кутии и някои компоненти по ходовата част, идващи от ZF...  :rolleyes:
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9421
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #923 on: 16.05.2018, 17:46:42 »
2083 пак е на линия след ПТП-то на „Сливница“ и „Константин Величков“ без да е поправян, но всъщност му няма почти нищо. Може не друго, но дупето му е яко.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4264
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #924 on: 16.05.2018, 18:45:39 »
Cummins никога не са произвеждали двигатели в Германия.

Добре, обаче не пречи да са сглобявани там. Не споря, не ме интересува, а и няма значение.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline TIGER64

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #925 on: 18.05.2018, 22:58:16 »
Едва вчера са започнали да работят по 2089. Дали са срок до 15 дни да е готов.

Online wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 716
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #926 on: 20.05.2018, 21:47:26 »
1202 - нито 1 външно или вътрешно табло не работи, двете зарядни липсват и са разбити и е ударен на 2 места - едното от които доста натрапчиво и силно отзад. На никой друг ли не му е познат този сценарий? Кашклюк кашлюк 18та серия

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1666
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #927 on: 21.05.2018, 18:16:07 »
Това си е запазената марка на Земляне. Но какво пък, зарядните не карат автобуса все пак.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4264
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #928 on: 22.05.2018, 23:26:00 »
Ей така между другото искам да попитам разбиращите, аджеба какъв е този камион ? По повод производство, сглобяване и такива ми ти тинтири-минтири........

"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1113
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #929 on: 23.05.2018, 01:20:48 »
Ford Cargo ребрандирано Ивеко EuroCargo за пазара във Великобритания. Ивеко си ребрандира камионите в средният клас 8-12-16 тона на Форд Карго за UK през 80 и 90-те след като купува тежкотоварното поделение на Форд за Европа през 86.
The Grand Tour

Offline Lepos_Grim

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 95
  • The Omsi Possessed
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #930 on: 24.05.2018, 14:27:24 »
Днес 2047 и 2054 са служебни, бяха на ул. "Тинтява"/"Никола Габровски" около 1 часа. Предполагам са взети във връзка със абитуриентите тази година. Ако бях на тяхно място бих предпочел BMC Procity  8)

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 779
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #931 on: 14.06.2018, 19:04:31 »
Днес видях 1218 по 77 със смачкана предница. Бронята е хлътнала 10 сантиметра навътре, но щетите са най-вече по панела около емблемата.


Offline atanas_sofia

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 99
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #932 on: 14.06.2018, 19:36:37 »
Защо голяма част от Ютонгите са с неработещи климатици

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7294
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #933 on: 14.06.2018, 19:41:34 »
Щото много скъпо и не може купи.
Така са наредили. Климатиците си работят, но не се пускат.

Offline TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 260
  • Любител на Ikarus, ZiU (TrolZa) и Škoda
    • View Profile
    • My Website!
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #934 on: 14.06.2018, 19:46:32 »
Щото много скъпо и не може купи.
Така са наредили. Климатиците си работят, но не се пускат.

Последните 3 пъти, когато се возих на Yutong по 73 климатикът работеше. Вчера се возих на 72 и климатикът не беше включен, а и не виждам много нужда, тъй като и без това не беше топло времето, поносимо е.  :rolleyes:
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 779
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #935 on: 14.06.2018, 19:50:06 »
При температура над 30 ○C трябва да си работи климатикът и прозорците да са заключени.
Ако климатикът не работи следва водачът да отключи прозорците и пътниците да ги отворят при нужда.
Едно на ръка е, че повечето автобуси са в преразход, но не бива това да е оправдание.

Offline atanas_sofia

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 99
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #936 on: 14.06.2018, 19:50:47 »
 Е добре в мановете как работят без проблем, а за Ютонгите е проблем? При цена на билета 1,60 климатика трябва да работи?

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 779
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #937 on: 14.06.2018, 19:56:33 »
Мановете са на метан и нямат горивни норми. Китайчетата са на дизел, със доста висок разход на гориво.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1754
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #938 on: 14.06.2018, 20:44:31 »
Коментирано е вече - тухлите и иначе са с астрономически разход на нафта, който при работа на климатика става още по-голям. И независимо, че вънка е 40 градуса, за да пусне чичо ви Васко климатика, трябва заповед от т.нар. главен координатор и печат в пътния лист. Иначе ще си плати нафтата от джоба. Не мислете, че на него му е приятно да се влачи 8 часа с рейса в жегата, а вътре да е като фурна. Типичен пример как евтиното излиза скъпо и как бяха закупени автобуси, които са пълен боклук, но въпросът е кой ги внася - в случая Григор Ганчев. Фалира му фабриката за китайски боклуци в Ловеч, но това съвсем не означава, че ще му спре кранчето, просто му потече от друг източник - резултата го виждате.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4264
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #939 on: 14.06.2018, 21:09:15 »
Стига сте ревали глезльовциии, климатика се пуска над 26 градуса след разрешение от ЦГМ, ако не е сложен печат на пътният лист. Има отварящи се прозорци-ако са заключени-сигнализирате шофьора да ги отвори, ако не желае се обаждате в ЦГМ. Има и люкове които се отварят с бутане нагоре.
чичо ви Васко

А от 01.06.2018 г. Чичо ви Васко прави това което е на аватара.............
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/