Author Topic: ČKD Tatra T6А5 (4140-4169)  (Read 42770 times)

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1673
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #20 on: 05.07.2016, 09:59:45 »

Вместо пребоядисване отвън може да се изчистят графитите в салона на 8628 и да се махнат чешките реклами.

Мислиш ли? По Дювазите, Татрите от Хале и в О305 все още има немски реклами. Всяко усилие от страна на депата, което не е пряко свързано с движението на превозното средство и цели някакъв по-приветлив външен и вътрешен облик е твърде много за софийските условия.

Със сигурност чешката боя е по-добра от тази в Трамказан. И бъди сигурен, че това е максимум второто им боядисване на тези трамваи и тая боя е на поне 5-7 години.

А защо не се пребоядисат в новия цех на Метрополитен в камерата за външно боядисване на вагони?
« Last Edit: 05.07.2016, 10:02:13 by fafan »

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #21 on: 05.07.2016, 12:52:55 »
Малко радост за нумеролозите:

8614:


8615:


8617:


8624:


8627:


8628:



8651:


8627,8654:

ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1086
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #22 on: 05.07.2016, 13:19:20 »
Салон и кабина (извинявам се за качеството, но фотоапаратът ми се развали в депото)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17656
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #23 on: 05.07.2016, 14:23:32 »
Браво :) Сега помислете какво да се направи, за да се изписва идващата спирка в салонното табло.
мур

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2461
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #24 on: 05.07.2016, 23:11:30 »
Браво :) Сега помислете какво да се направи, за да се изписва идващата спирка в салонното табло.
Този пост на Емо ме провокира да задам следния въпрос- тези табели дали въобще са програмирани или ще трябва да се препрограмират, за да се изписват маршрутите? И дали някой от депото ще си направи труда да свърши това, изключвам бойната група на форума, която се справи с 20хх. Да перефразирам, дали някой в депото го интересува това?
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1843
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #25 on: 05.07.2016, 23:20:20 »
Няма как чехите да са ни програмирали таблата. Дано поддържат кирилица.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4599
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #26 on: 06.07.2016, 01:35:12 »
Таблата могат да изпишат каквото пожелае човек, наистина каквото пожелае. Колко ще ги програмират е отдерел въпрос, засеалга седя настрана.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17656
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #27 on: 06.07.2016, 10:06:25 »
Браво :) Сега помислете какво да се направи, за да се изписва идващата спирка в салонното табло.
Този пост на Емо ме провокира да задам следния въпрос- тези табели дали въобще са програмирани или ще трябва да се препрограмират, за да се изписват маршрутите? И дали някой от депото ще си направи труда да свърши това, изключвам бойната група на форума, която се справи с 20хх. Да перефразирам, дали някой в депото го интересува това?

Моята идея е таблото да работи така, както работят тези на шкодите и най-вече както работеше таблото на 2057, преди да му вкарат автоматичното съобщаване на спирката. След съобщаването на следващата спирка на салонното табло да се изписва името й, секунди преди съобщаването да изписва часа. А не да пише само крайната дестинация.
мур

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11965
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #28 on: 06.07.2016, 11:20:52 »
Една група от форума вместо да мрънка помните как решиха проблема с таблата и сега си работят. Ако всеки гражданин вместо да мрънка и да пише жалби направи нещо полезно, със сигурност ще живеем в един много по-хубав град.

Това с програмирането на таблата е работа, която не може да свърши всеки, трябват специални познания и квалификация, също така да се интересуваш и да разбираш за да се програмират надписите оптимално, не може да хванеш всеки да човърка с лаптопа и да ги направи. Не става и да държиш някой на 600-700 лева заплата например и да искаш да върши такава висококвалифицирана работа и да оправя на 300 ПС ел.таблата постоянно. О345 Г, Конекта,  трамваи, нови МАН-ове, тролеи. Ако се предложи добро заплащане и условия все ще се намери  добър специалист който да поддържа ел.таблата и да ги програмира при смяна намаршрути, временна организация.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1086
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #29 on: 06.07.2016, 11:26:45 »
Това с програмирането на таблата е работа, която не може да свърши всеки, трябват специални познания и квалификация, също така да се интересуваш и да разбираш за да се програмират надписите оптимално, не може да хванеш всеки да човърка с лаптопа и да ги направи.
Може ли да качиш снимки на софтуера за таблата? Не го приемай като заяждане, просто ми е интересно да го видя.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11965
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #30 on: 06.07.2016, 11:32:53 »
Не мога. Аз също не разбирам почти нищо от софтуеар, не съм виждал и компютъра какво представлява на тези трамваи. И как ще се качи снимка на софтуеар :)
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17656
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #31 on: 06.07.2016, 11:33:29 »
А тук опирам до един проблем, който отдавна ми е в главата. Защо новите превозни средства не се поръчват с унифициран софтуеър? И най-вече външният вид на табелите да са еднакви, защото сега са коренно различни. Много хора тук претендират за унификация, да не е различно, но тактично подминават тази тема.

По отношение на електронните табели на Т6А5 - вчера е извършено въвеждане на софтуеър на кирилица в Искър.
мур

Offline passenger

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 373
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #32 on: 06.07.2016, 15:46:31 »
Страхотни са новите Татри! Ако можеше да не ги пребоядисват, сегашният цвят ми харесва - оригинален, какъвто е в Прага и Бърно.
Има ли предварителна инфо по кои линии ще се движат?
ex-putnik

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #33 on: 06.07.2016, 15:49:15 »
Говореше се че ще заместят Дюваг. Така че предполагам съвместно с Т4ДМ2 ще работят по 22 линия.  :)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17656
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #34 on: 06.07.2016, 15:56:46 »
Говореше се че ще заместят Дюваг. Така че предполагам съвместно с Т4ДМ2 ще работят по 22 линия.  :)

Да. Но ще заместят май само четириосните. Няма да се пребоядисват, стига при махането на рекламите да не падне боя или остатъци от реклама. Ще се движат в състави по 22. Наистина ще е много красиво да имаме червени трамваи.
мур

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4489
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #35 on: 06.07.2016, 16:35:07 »
При лятното разписание на ТМ22 може спокойно линията да се обслужва празник, предпразник и извън пик само със състави T6A5 и T/B4D-M и само в пик да излиза някой и друг шестосен Дюваг за разпокъсаните коли както и като оперативен резерв при необходимост. Надявам се оставащите T6A5 да бъдат доставени и да влязат в експлоатация до въвеждането на зимното разписание и в този случай ще са нужни само няколко шестосни Дюваг за оперативен резерв няма да има титуляри от тях. :rolleyes:

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #36 on: 06.07.2016, 17:12:29 »
То не остават ли и Т6В5, които да покриват резервите и на двете линии?
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1086
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #37 on: 06.07.2016, 17:43:17 »
Защо ще бракуват четириосните и ще оставят шестосните?

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4489
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #38 on: 06.07.2016, 18:12:18 »
По принцип след покриване на 20 при лятно разписание дори в пик ако няма повече от един неизправен T6B5 остават четири състава, които биха могли да са резерви на 22. При зимно разписание остава само един свободен състав съответно няма как да се покрият резервите на 22 без Дюваг. :rolleyes:
« Last Edit: 06.07.2016, 18:17:26 by V.Peichev »

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5240
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #39 on: 06.07.2016, 20:05:46 »
Нали никой трезвомислещ човек не мисли, че 20 мотриси ще бъдат закарани в Трамкар за едната боя ...? Моля ви покажете поне малко интелект.
То боядисването в Трамказан и депата не се различава.. всичко е на 6 бири.

Погледни си машината, която караш (преди да се запали) и ми кажи на колко питиета (не бира) е поддържана.

 Факт е, че поддръжката в депата на БДЖ не е по-различна от тази на електротранспорта. Но е смешно от страна на инж. да сравнява магистрален локомотив с трамваи... локомотивите на БДЖ изминават ~30 000 км на месец и то като се използват на лимита им с чести претоварвания - което с тази поддръжка и некадърна експлоатация води до опожарявания... единствено лекият режим на работа на трамваите ги спасява от това да горят като факли из софийските улици.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!