Author Topic: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)  (Read 262157 times)

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #40 on: 24.02.2006, 00:32:13 »
За 13 милиона Евро - около 25 милиона лева цяха значи да спокоъно 20 трамвая и то нови - къде е смисъла на това нещо тогава питам аз...

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #41 on: 24.02.2006, 10:08:03 »
Quote from: bgpower
За 13 милиона Евро - около 25 милиона лева цяха значи да спокоъно 20 трамвая и то нови - къде е смисъла на това нещо тогава питам аз...
питай общината
www.sofia.bg
НЕ на хейтърството!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13466
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #42 on: 24.02.2006, 10:48:41 »
Quote from: CKD
Едно вагонче Т6А2СФ99 струваше по 350 000 USD при курс 1,90 лв. за долар т.к. това беше 1999 г.

Значи съчленена двойна композиция - към 700000 евро. Може би изискването на ЕБВР е било возилата да са нископодови и затова ЧКД не е подал оферта за търга (кандидатите били Бомбардие и Инекон).

Какво да се прави - при всеки търг е така - изискванията се фиксират предварително и ако някой участник не ги удовлетворява, офертата му изобщо не се разглежда, даже да е за 10 евро. Иначе съдът би отменил процедурата, защото изискванията са официален документ. Законите не позволяват на СО да отиде при някой производител на трамваи и автобуси и да си поръча няколко нови или рециклирани возила.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #43 on: 24.02.2006, 11:08:04 »
ЧКД имат нископодов модел:


Но тук не става въпрос за доставка на нови трамваи, а за модернизация.

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 375
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #44 on: 24.02.2006, 11:52:02 »
CKD искам да те питам,  можеш ли да дадеш повече информация за самият завод "CKD". Доколкото знам завода фалира преди години.Купи ли го някой или е приватизиран?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #45 on: 24.02.2006, 16:19:25 »
ЧКД има повече от 10-завода на територията на цяла Чехия. Дефакто това е един цял холдинг в тежкото машиностроене.
Завода за релсови превозни средства беше продаден през 2001 г. на Сименс. Споменатите по-горе трамваи в момента се произвеждат в едно от поделенията на ЧКД в гр. Острава - ČKD PRAGOIMEX a.s., което унаследява предприятията ČKD TATRA и ČKD TRAKCE. Основни доставчици са VKV Praha, s.r.o., Cegelec a.s., Krnovské opravny a strojírny, s.r.o.

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #46 on: 24.02.2006, 22:51:34 »
Quote from: CKD
ЧКД има повече от 10-завода на територията на цяла Чехия. Дефакто това е един цял холдинг в тежкото машиностроене.
Завода за релсови превозни средства беше продаден през 2001 г. на Сименс. Споменатите по-горе трамваи в момента се произвеждат в едно от поделенията на ЧКД в гр. Острава - ČKD PRAGOIMEX a.s., което унаследява предприятията ČKD TATRA и ČKD TRAKCE. Основни доставчици са VKV Praha, s.r.o., Cegelec a.s., Krnovské opravny a strojírny, s.r.o.

А ЧКД измежду кои бяха избрани да доставят първо трамвайте за 20, а след това през 1999 и за 9ката?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #47 on: 24.02.2006, 23:00:25 »
През 1999 г. договорът се сключи чрез пряко договаряне с производителя.

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 375
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #48 on: 25.02.2006, 14:22:04 »
Quote from: CKD
ЧКД има повече от 10-завода на територията на цяла Чехия. Дефакто това е един цял холдинг в тежкото машиностроене.
Завода за релсови превозни средства беше продаден през 2001 г. на Сименс. Споменатите по-горе трамваи в момента се произвеждат в едно от поделенията на ЧКД в гр. Острава - ČKD PRAGOIMEX a.s., което унаследява предприятията ČKD TATRA и ČKD TRAKCE. Основни доставчици са VKV Praha, s.r.o., Cegelec a.s., Krnovské opravny a strojírny, s.r.o.
Благодаря много.Мислех че завода изобщо не съществува.

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 375
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #49 on: 28.02.2006, 10:59:30 »
Предполагам сте прочели какво е написал един участник от другия форум.Все пак за тези които не са: http://spz.logout.cz/mhd/cz/cz_ost_trio.html Той смята че по неофициална информация така ще изглеждат модернизираните трамваи. Вие как мислите? На мен ми се струва абсурд. Ако стане това, то според мен няма да е модернизация а ще е направа на нов трамвай.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #50 on: 28.02.2006, 11:11:45 »
Естествено, че е абсурдно!

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #51 on: 28.02.2006, 17:25:39 »
Quote from: burtan
Предполагам сте прочели какво е написал един участник от другия форум.Все пак за тези които не са: http://spz.logout.cz/mhd/cz/cz_ost_trio.html Той смята че по неофициална информация така ще изглеждат модернизираните трамваи. Вие как мислите? На мен ми се струва абсурд. Ако стане това, то според мен няма да е модернизация а ще е направа на нов трамвай.

Съмнява ме дори дали технически е възможно....

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #52 on: 28.02.2006, 17:30:43 »
Разбира се че, е възможно - ще вземат предния и задния тракционен прът и между тях ще сложат нов трамвай.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #53 on: 01.03.2006, 19:42:29 »
Ми то за тези цени дето излизат за модернизация може и нови трамваи да направят
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #54 on: 06.05.2006, 13:06:12 »
Нещо ново?

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15641
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #55 on: 06.05.2006, 13:42:13 »
Quote from: bgpower
Нещо ново?
В другия форум някой беше написал,че 801 вече са го качили на вагон при Триъгълника.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6160
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #56 on: 06.05.2006, 20:50:44 »
Чух нещо и за 809 че ще го разфасоват

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #57 on: 06.05.2006, 23:16:27 »
Ами 809 и 729 са следващите.
Първият вагон ще го направят в Чешко (801).
Другите ще ги модернизират в Красноселската работилница.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #58 on: 07.05.2006, 19:23:07 »
Quote from: CKD
Ами 809 и 729 са следващите.
Първият вагон ще го направят в Чешко (801).
Другите ще ги модернизират в Красноселската работилница.

 Мъка,мъка
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4510
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #59 on: 07.05.2006, 20:58:37 »
Много ми е интересно, как хора, които не са виждали техника ще трябва да работят с такава за да направят новите трамваи (реновираните де). Мисълта ми е, че техниката, която се използва у нас отдавна е излязла от употреба на Запад и току-виж се е получил някой гаффф с някоя наша пренагодена машина. Заводът, да не се обижда   , е в окаяно състояние и свестен трамвай едва ли ще излезе от него. По-добре чехите да си ги вземат у тях и да си ги правят както си знаят. Така мисля аз, де  B)
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.