Author Topic: Експлоатация АП Земляне 1990-1995, АП Дружба 1985, ФАТ Република 2000  (Read 2409 times)

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2925
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
« Last Edit: 14.09.2017, 15:16:07 by Emperor »
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1500
    • View Profile
Re: Експлоатация АП Земляне 1990-1995
« Reply #1 on: 05.09.2017, 17:00:13 »
60 Княжево - Кладница. Това не го помня. А и цели 4 коли в пиков момент.

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2701
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Експлоатация АП Земляне 1990-1995
« Reply #2 on: 05.09.2017, 17:20:55 »
Страхотни извадки!

По-интересните неща (субективно)
- доста от линиите се движат почти както сега, или както допреди няколко години. Това е леко изненадващо, но все пак...
- чувстително повече коли е имало по линиите към Суходол, към Владая, към Бояна и към Копитото/Зл.Мостове.
- 83 е горе-долу като сега, но уловката е, че 383 го е подкрепял солидно.
- линията за Банкя сега се обслужва по-добре.
- 102 е била с по-малко коли, но тогава О. Купел беше още в процес на заселване, пък и 11 е бил достатъчно редовен.
- 111 сякаш не е мръднал, спрямо края на 90-те, преди да махнат Икарусите.
- на 30 и 31 липсват колите за празник. Явно се обслужват от друг гараж.
- от позицията на 50 си личи, как преди това е стояла линия 25а на този ред :)

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1500
    • View Profile
Re: Експлоатация АП Земляне 1990-1995
« Reply #3 on: 05.09.2017, 23:07:44 »
Сега обърнах внимание и на втория лист - графата "80" са късите автобуси, а "180" - съчленените. Имало е доста специализирани коли, аварийните са цели 10, а персоналните са само 4 броя. За сметка на това има и 4 автобуса, които се ползват за подвижна столова. Вярно, че едно време имаше и такава екстра.

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2925
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Експлоатация АП Земляне 1990-1995
« Reply #4 on: 06.09.2017, 22:48:17 »
1991г. 1-во тримесечие:







ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 483
    • View Profile
Re: Експлоатация АП Земляне 1990-1995
« Reply #5 on: 07.09.2017, 11:20:12 »
Никъде не фигурира линия 76 която по това време би трябвало да е в Земляне. И всъщност кога 76 отива в Дружба?

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7289
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Експлоатация АП Земляне 1990-1995
« Reply #6 on: 07.09.2017, 12:24:10 »
76 отива в Земляне някъде 1992ра мисля и се връща в Дружба през 2001ва, поради закриването на Република и пренаселването на Земляне.

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2701
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Експлоатация АП Земляне 1990-1995
« Reply #7 on: 08.09.2017, 12:49:00 »
Другото интересно е, че 58, 59 и 60 през 90-та са от Княжево, а 91-ва вече от О. Купел, а не обратното.
Също така, 43 е зачислена към Земляне, въпреки че Република е много по-близо до Банкя. Явно е преходен период тогава.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7289
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Експлоатация АП Земляне 1990-1995
« Reply #8 on: 08.09.2017, 14:46:05 »
Да, 111 и линиите от ст. Илиянци и Връбница също са (все още) към Земляне.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7289
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Разстановката на 306 кърти: 18-12-18-6, това за общо 24 спирки за курс.

А аз защо имам спомен за малашевски Икаруси по 114? Бил ли е в Малашевци през 90те или бъркам?

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2701
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Комбинацията на 13 (6-6-6-6) и 213 (24-12-24-0) е много яка.
А 106 има страхотен интервал през деня :)
Няколко месеца по-късно пускат тб.5 и тогава заминават 13, 105 и 106 в небитието.

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1500
    • View Profile
А аз защо имам спомен за малашевски Икаруси по 114? Бил ли е в Малашевци през 90те или бъркам?
Беше си в Дружба с рязани икаруси, от сините.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11826
    • View Profile
    • Email
И с Чавдар-и 11Г5.

Спомням си като пуснаха и 213 до Младост 4 и на спирката на сегашното дървено кафе-първата обща за 305 и 213 минаваха буквално един след друг автобуси нон-стоп и двете линии. 306 пък беше "абе този е много натъпкан да изчакаме 1-2 да дойде по-празен" като пропуснеш един натъпкан идваха отзад още 2-3 по-празни.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 483
    • View Profile
От това което виждам 76 и тогава е бил разреден като е бил на 5 минути само рано сутрин.

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1410
    • View Profile
Разстановката на 306 кърти: 18-12-18-6, това за общо 24 спирки за курс.
А днес едва ли не е за закриване.

На мен ми е много интересно как днешният 10 един вид е наследил 3 други линии (121, 121а и 215)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7289
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
А аз защо имам спомен за малашевски Икаруси по 114? Бил ли е в Малашевци през 90те или бъркам?
Беше си в Дружба с рязани икаруси, от сините.

Със сигурност се движеха и дълги червени Икаруси.

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1500
    • View Profile
Със сигурност се движеха и дълги червени Икаруси.
Ако говорим за времето малко преди да закрият линията през 90-те, движеха се само къси.

На мен ми е много интересно как днешният 10 един вид е наследил 3 други линии (121, 121а и 215)
Имаше големи експерименти с 10 по това време и малко след това. Първо дръпнаха 121 и 121а от Гео Милев към Гара Искър, после като построиха Дружба 2 пуснаха един 10, който минаваше през асансьорния завод, през всичките части на Дружба, през Миленков и през Абдовица. Правеше нещо като кръгов маршрут (въртеше се в кръг - в едната посока Миленков-Абдовица-Асансьорния-Дружбите-Гара Искър-Миленков, а в другата посока беше Гара Искър-Дружбите-Асансьорния-Абдовица-Миленков и пак Гара Искър). Не съм сигурен дали не ходеше и тогава до Бусманци.

От това което виждам 76 и тогава е бил разреден като е бил на 5 минути само рано сутрин.
76 и 304 бяха на еднакви интервали и минаваха заедно. 209 в този период е по-разреден, защото Дружба 2 още се строеше. Когато го построиха (в по-голямата му част), 209 стана 204 и го направиха по-редовен и вървеше в комбинация със 76 и 304 (последният после го разделиха на 504 и 604, а след това разкараха 504 и остана само 604 по стария маршрут на 304 с малка разлика в Дружба).

Спомням си като пуснаха и 213 до Младост 4 и на спирката на сегашното дървено кафе-първата обща за 305 и 213 минаваха буквално един след друг автобуси нон-стоп и двете линии. 306 пък беше "абе този е много натъпкан да изчакаме 1-2 да дойде по-празен" като пропуснеш един натъпкан идваха отзад още 2-3 по-празни.
Към края на 80-те пуснаха и 276 - това беше линия-мечта. Тръгваше от Младост 4 и спираше на много малко спирки (не съм сигурен дали спираше на "115 пощ. клон" и на дървеното). Имаше спирка на Младост 3 при 25 поликлиника (и сегашната Община Младост, която тогава се строеше) на 43 блок и оттам транзит до Плиска, после спираше на Орлов мост, на Графа не съм сигурен дали спираше, а последната спирка беше на НДК, където правеше обратен завой по тогавашния "Георги Трайков" ("Черни връх") и обратно към Младост 4.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11826
    • View Profile
    • Email
Май спираше и на дървеното кафе 276 преди да го спрат, на общината не помня. Мисля че беше по маршрута на 213 от Младост до Орлов мост, и оттам както си го написал, но наистина експресен.

76 нормално 85-та да е бил по-нарядко, защото в Младост 4 тогава е имало няколко блока и другото е било само поле. Всичко е било в строеж все още, освен блоковете покрай бул. 406, всичко друго е правено след 85-та. Освен това 305 на спирката на дървеното кафе е на 6-7 мин. пеш който е на 3-4 мин. интервал. Като се засели квартала вече удължават и 213 до там през 3-4 мин.

По едно време имаше и 461 който тръгваше заедно със 66 от Хладилника, но 461 беше за Златните мостове. Има го в старите карти и пътеводители на Витоша, в карти на София от 90-та 91-ва, но за него нищо не пише интересно. Била е много удобна експресна линия, нямаме май и запазени табелки на тази линия. Според някои стари карти и пътеводители замалко е имало и 361. Мисля че експресен от Руски паметник директно до Златните мостове, пак някъде 90-91-ва но пак няма информация за интервали запазени табелки и тн.
« Last Edit: 12.09.2017, 11:26:43 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline pavel75

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
Имам спомен, че като строяха Дружба 2 пуснаха 404 Орлов мост - Дружба 2.
Братовчедка ми им дадоха там апартамент и ходехме с 404.
204 май по-късно се появи

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1500
    • View Profile
404 мисля, че се появи по-късно от 204. Иначе в списъка от 1985 г. не виждам "Стой и чакай" (104). Имам спомен, че се движеше по това време, но явно не е. 84 по това време е през Цариградско, басейна ЦСКА, Тих труд (на "бул. Хо Ши Мин") и по стария мост към Летището. 284 е стигал за по-малко от 20 мин. от Университета до Аерогарата по новия мост. Той май имаше всичко на всичко 4 спирки по маршрута си - СУ, Орлов мост, Плиска и Аерогара София.
Да отворя и една скоба - чувал съм от човек, че е работил в Дружба на 84 в началния период на гаража, но не е изпълнявал курсове по 84, а е бил вътрешен превоз, който е возил пътниците между сградата на летището и самолетите. Автобусите са били съчленени Икаруси. Това все още не мога да го потвърдя със сигурност дали е било така или не. Летището още от началото на 80-те години (сигурно и от преди това) си имаше собствени автобуси, с които превозваше пътниците към и от самолета.