Но нека не се лъжем - нито начините за информация са много, нито местата, откъдето да се получи. За да стане по-атрактивен, градският транспорт трябва да предложи услугата си на всички възможни групи клиенти, да ги информира своевременно, иначе или ги губи, или не си прибира взиманията от тях.
Специално за студентите много ми се ще немският модел със семестриалния билет да важи в София - еднократно в началото на семестъра доплащаш още 80-90 лв, зависи колко ще поискат от СКГТ, като за тях получаваш поименна карта за градския транспорт, важаща от 01.10 - първия ден на зимния семестър, до 30.03 - последния ден от зимния семестър. С плащането на новата такса - билет от 01.04 до 30.09. Така се гарантира 100% събираемост и приходите определено ще скочат, а ще е доста по-удобно и за самите студенти.