Author Topic: Маршрутни промени  (Read 5235 times)

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7204
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени
« Reply #100 on: 18.05.2018, 16:56:13 »
По-скоро да го обединят със 101  :devil:

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3805
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #101 on: 18.05.2018, 16:58:52 »
И да стане 21/22/101  :D

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1713
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени
« Reply #102 on: 18.05.2018, 17:53:45 »
Голяма простотия е единият рейс - 21/22 да отива до гарата, а другият -не. Плюс това по-добре да върви като 213, 305 и т.н., понеже спирката на гарата на 60 е на майната си......Другото, което би било добра идея е, всичките орловдовски селски рейсове да ги удължат - няма кой знае колко да се вдигне пробегът..
« Last Edit: 18.05.2018, 17:57:08 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2906
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #103 on: 18.05.2018, 18:02:39 »
Другото, което би било добра идея е, всичките орловдовски селски рейсове да ги удължат - няма кой знае колко да се вдигне пробегът..

НЕ! Решението е трамваите да се удължат към селата, не автобусите към центъра. Все пак се стремим да сме зелена столица.
Крайградските автобусни линии нямат работа в центъра.
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11791
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени
« Reply #104 on: 18.05.2018, 18:31:49 »
Напротив-щом на хората им е удобно и се пълнят още от първа спирка значи е правилното решение. По-добре ли е тези хора да идват с колите си в центъра? Или като бързаш за работа или се прибираш уморен, не стига дългото пътуване, ами дасе прекачваш и още един път с ново чакане от 15-20 минути в студа например?

Това че го удължават до гарата няма лошо, вика му се интермодалност транспорта да е навързан-автобус, влак метро.

Това за трамваите попринцип е много хубаво, дори би дало голямо развитие на тези села, като крайградска зона вместо всичко да се бута в южна София. Обаче нека се види първо как ще се пълни автобус, после по естествен път ако има нужда да се пусне трамвай на негово място. Това ще си е сериозна инвестиция, ще трябват и много отчуждения, защото този трамвай ще трябва да минава отстрани на пътя отделно. Не може по извънградски път релсите да са пльоснати насред пътя.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1713
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени
« Reply #105 on: 18.05.2018, 18:33:45 »
Това е вярно, две мнения по въпроса няма. Обаче, при сегашното дередже, колкото и да не одобрявам удължаването на селските рейсове до метрото при положение, че има трамваи, това е един от начините да се подобри обслужването на селата, защото ако караме хората да се прехвърлят първо от метро на трамвай, после от трамвай на автобус, нали се сещаш, че всички при първа възможност ще се накачорят по колите. Удължиха 56, също Бистришко/Железнишкото направление, другите вече с пускането на ст. Витоша си имат връзка с метрото, също 27, та в това отношение орландовските села се оказаха малко онеправдани. Друг е въпроса защо аджеба не се използват по-интензивно ж.п. линиите на север - до Курило с електричка ще е доста по-бързо, също до Световрачене, Ботунец, Казичене, проблемът е, че в немалка част от селата гарите/спирките са на неудобно място. За Банкя пък е направо престъпление - оставиха 4 влака дневно, а там най-добре е електричка като едно време на половин час (за по-начесто ще трябва удвояване на линията), плюс довозващи автобуси в самото Банкя, а защо електричката да не отива направо до Казичене? В Белград си нямат още метро, но с докарването на новите влакове Щадлер доста интензифицираха системата БгВоз или Беовоз, пуснаха влакове по-начесто и т.н. Би било идеално трамваят от Орландовци да стигне поне до Бенковски, както е предвидено в оня план, между другото, ама Георги веднага ще каже какво удължаване при положение, че трасетата до Орландовци и Илиянци са лайнища и плачат за ремонт. А те не искат и трамвай 6 да възстановят при наличието на готово трасе.....Въобще мечтаем си за напълно реализируеми при сегашното положение неща, без кой знае какви инвестиции в инфраструкура, ама ония тикви в общината плюс бившия администратор на форума не мислят така. Или може би мислят, но по-важно е да обслужват интересите не на гражданите, а на тези, които са им осигурили "позициите".....

Преди години трябваше да прибирам тъщата от военния санаториум в Банкя, който е точно до бат Бойковата къща, близо до резиденцията на бай Тошо. И категорично отказа да пътува с влака, въпреки че тъкмо щяхме да го хванем и беше Дезиро, нямаше вече серия 32. "Автобусите са нови, хубави, удобни....!", само че на мен ми излязоха червата докато се мъкнеше претъпкан по баира на бай-Тошовия път и после по завъртулките из Филиповци и Люлин......
« Last Edit: 18.05.2018, 18:47:35 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline otvorkototok

  • Писател
  • **
  • Posts: 25
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #106 on: 18.05.2018, 18:39:42 »
Тази линия 21-22 май става нощна линия последния курс от Централна гара делник е 23,40 пристига в село Подгумер 24,36 в гараж е 01,06 е направо завиждам на ползващите я,толкова късни курсове на селска линия не бях виждал това е направо подигравка,за летището преди време имаше толкова късни курсове,ама сигурно тук индийците от щата Орландо са си я издействали  :eek: :neznam: :help:

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11791
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени
« Reply #107 on: 18.05.2018, 18:40:20 »
Разбира се че трамвая е правилната инвестиция, но това ще стане в доста дългосрочен план, а тук говорим за някакви пормени, които трябва да стават веднага зада се привлекат пътници първо, и тогава вече като се увеличи пътникопотока да се правят инвестициите.

За мен това с изтеглянето на линиите за селата към края на града вече си е малко отживелица. Да, едно време, когато всички градски линии се движеха на 3-4 минути интервал, когато билетчето беше 6 стотинки не беше проблем да се прекачваш от едно на друго. И когато в града трябваше да навлизат едновремешните автобуси, без екологичен стандарт, с ръчни скорости да се навират в центъра може би имаше резон.
Но в днешно време, когато вече билетчето е 1.60, транспорта от ден на ден губи пътници, интервалите са увеличени, времето за пътуване е увеличено, последното нещо което трябва е хората да се прекачват по 100 пъти и да чакат по 15-20 минути напрекачване. Още повече съвременните автобуси са ЕВРО 6, автоматици по-екологични сигурноот 95% от колите, които се движат по улиците и няма проблем да им се осигурят автономни трасета да се движат в центъра, дори е правилното решение, измествайки множеството автомобили за сметка на автономни бус-ленти.

Quote
Тази линия 21-22 май става нощна линия последния курс от Централна гара делник е 23,40 пристига в село Подгумер 24,36 в гараж е 01,06 е направо завиждам на ползващите я,толкова късни курсове на селска линия не бях виждал това е направо подигравка,за летището преди време имаше толкова късни курсове,ама сигурно тук индийците от щата Орландо са си я издействали  :eek: :neznam: :help:

Къвсем правилно решение, ако работиш втора смяна и живееш в някое от тези села с какво ще се прибереш ако не е тайна? С такси толкова километри всеки път или с личен автомобил? Индийците са твърде малко като процент по целия маршрут и в обхвата само на 1-2 спирки едва ли е заради тях.
« Last Edit: 18.05.2018, 18:43:24 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline otvorkototok

  • Писател
  • **
  • Posts: 25
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #108 on: 18.05.2018, 18:47:54 »
В този ред на мисли за навлизането на селски линии в центъра нека пуснат и линиите от станция Изток в центъра малко,защо да дискриминираме хората ползващи тях да се прекачват на трамвай или автобус за да стигнат до метрото  :crazy: Несериозно е селски линии в центъра при наличието на трамвай и тролей :angry:

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1713
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени
« Reply #109 on: 18.05.2018, 18:53:23 »
Там работата ще се оправи като пуснат 3-ти диаметър, а въпрос на време е скоро да построят и оставащия участък от 3 станции до Левски-Г.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8119
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #110 on: 18.05.2018, 20:46:58 »
Там работата ще се оправи като пуснат 3-ти диаметър, а въпрос на време е скоро да построят и оставащия участък от 3 станции до Левски-Г.
Няма индикации това да се случи скоро.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1713
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени
« Reply #111 on: 18.05.2018, 21:01:14 »
Мислиш, че трасето до Слатина ще е с предимство? Там още нито трасе има утвърдено както си му е реда, нито екологична оценка, нито ПУП, нито технически и работен проект, нито нищо. Всичко това са особено тромави процедури, свързани също с обжалвания и т.н. А дори и да се строи подземно с къртица, земята над тунелите също подлежи на отчуждаване. Докато при вас всичко това е минало. Същото, както в посока Младост-4 - всичко беше готово, но нямаха мангизи. Е, направиха го - просто по времето на предишния "бум" или "излизане от кризата" 2006-2008-а строителството стана много скъпо, но после, като дойде кризата 2009-та, то поевтиня и така успяха със спестени средства от участъка до летището и чрез други проектни орязвания, разбира се.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 898
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени
« Reply #112 on: 19.05.2018, 07:33:59 »
Там работата ще се оправи като пуснат 3-ти диаметър, а въпрос на време е скоро да построят и оставащия участък от 3 станции до Левски-Г.
Няма индикации това да се случи скоро.
Очаква се тая година да е търга за трите станции и догодина да почне строителството. Но след отпадане на първата метростанция живеещите в Кремиковски район си остават онеправдани, за тях пак няма връзка с метрото или ако се измисли ще е някакво малоумно обикаляне на автобусите по тесните Летоструй и Поп Груйо.

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 477
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #113 on: 19.05.2018, 18:09:38 »
В четвъртък трамваите по линия 6 се движеха по булевард България.

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 897
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #114 on: 19.05.2018, 19:45:12 »
В четвъртък трамваите по линия 6 се движеха по булевард България.
И 1 цата бе до Борово.