Author Topic: ПТП и инциденти  (Read 12670 times)

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8160
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #40 on: 23.01.2018, 12:50:18 »
Има някаква прилика с ПТП -то на Попа с 2022...

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4272
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: ПТП и инциденти
« Reply #41 on: 23.01.2018, 13:54:09 »
Има някаква прилика с ПТП -то на Попа с 2022...

Е в случая микробусът с Търговищка регистрация е правил забранен завой- от локалното към централното платно.............. А ако не го беше правил..........??????????
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1085
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #42 on: 23.01.2018, 14:34:13 »
Кола е катастрофирала в обособеното трасе между гара Подуяне и Оборище. За момента са се събрали 3 трамвая.

Offline Марин Петров

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 245
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #43 on: 23.01.2018, 14:53:44 »
Е в случая микробусът с Търговищка регистрация е правил забранен завой- от локалното към централното платно.............. А ако не го беше правил..........??????????
Колеги, може ли някой да внесе малко повече информация по случая? Получават се различни информации, които се разминават.

Откъде накъде се е движил бусът? Шофьорът на буса твърдеше по телевизията, че му е било зелено. Ако се е движили по локалното и му е било зелено, това значи че и за трамваите е светел разрешителния сигнал. Разбира се, че в такъв случай маневрата на буса е забранена (на локалното е позволено само направо и надясно) Но от информационния поток остава впечатлението, че трамваят е минал на забранителен сигнал. а това не съвпада с версията бусът да се е движили по локалното и да му е било зелено.

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2523
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #44 on: 23.01.2018, 17:21:56 »
Буса е ударен от дясно ,ако се е движил в локала на ЦБ ІІІ и е правил забранен ляв завой ударът трябва да е от ляво !
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2920
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #45 on: 23.01.2018, 17:35:48 »
Буса е ударен от дясно ,ако се е движил в локала на ЦБ ІІІ и е правил забранен ляв завой ударът трябва да е от ляво !

Е точно поради тази причина и аз от вчера се опитвам да разбера кой по дяволите откъде е идвал и каква маневра е правел всъщност буса - единственото ми обяснение е бусът да прави забранен ляв с последващ десен завой от локалното към ЦБ III в посока Руски паметник, а трамваят поради необясними причини да е летял с някаква космическа скорост от Павлово към Княжево, пропускайки спирката и преминавайки на червено едновременно. Не ми се връзва, ако водачът на трамвая е вменяем и трамваят има спирачки, идиотската маневра на буса иначе едно на ръка.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4272
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: ПТП и инциденти
« Reply #46 on: 23.01.2018, 17:52:06 »
Е има и вероятност да е бил в локалното обратно на движението,- тоест да е бил успоредно с трамвая, и да е направил десен завой на 180 градуса пред трамвая.
Ма като не дават подробно обяснение, трябва да си правим само хипотези............
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3400
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #47 on: 23.01.2018, 18:02:11 »
Т6А2 традиционно са трамваите с най-добро спиране, но... с най-много откази в спирачните системи. Случаите с 2022 и 2031 не са единични - просто в останалите не е имало сериозни ПТП-та. Във ватманските стаи могат да се чуят много такива случки и винаги те са били свързани с Т6А2 или покойните пляки. Причината според мен е в остарялата техника и слабата поддръжка - най-вече от страна на депо Кр. поляна. За сведение - ватманката не е спряла на спирката, това е станало чак преди стрелката за трамвйното ухо, като трамваят не е имал елекрическо спиране, а МРС са били неактивни. Преди съм се чудил как е възможна такава повреда, докато не я видях с очите си с 3016 преди година - МРС не работи, няма ел. спиране, педал бдителност при пускане не е активен. За да се възбуди електрическото спиране в такъв случай, по правило, водачът трябва да подаде отново ход и след това да натисне пак спирачен педал. Но в много от случайте просто няма време за това - особено като си млад водач и виждаш как вече навлизаш в кръстовището, а мотрисата не спира.
« Last Edit: 23.01.2018, 18:04:17 by Tatra »
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 801
  • Системата ни убива.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #48 on: 23.01.2018, 18:18:59 »
Неизвестен динозавър е ударил кола пред входа на пожарната в илиянци. Колата беше със свалена броня.

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #49 on: 23.01.2018, 20:02:42 »
Т6А2 традиционно са трамваите с най-добро спиране, но... с най-много откази в спирачните системи. Случаите с 2022 и 2031 не са единични - просто в останалите не е имало сериозни ПТП-та. Във ватманските стаи могат да се чуят много такива случки и винаги те са били свързани с Т6А2 или покойните пляки. Причината според мен е в остарялата техника и слабата поддръжка - най-вече от страна на депо Кр. поляна. За сведение - ватманката не е спряла на спирката, това е станало чак преди стрелката за трамвйното ухо, като трамваят не е имал елекрическо спиране, а МРС са били неактивни. Преди съм се чудил как е възможна такава повреда, докато не я видях с очите си с 3016 преди година - МРС не работи, няма ел. спиране, педал бдителност при пускане не е активен. За да се възбуди електрическото спиране в такъв случай, по правило, водачът трябва да подаде отново ход и след това да натисне пак спирачен педал. Но в много от случайте просто няма време за това - особено като си млад водач и виждаш как вече навлизаш в кръстовището, а мотрисата не спира.
Влезнахме вече в зоната на здрача. Причината за удара е повече от тривиална - при наближаване на спирката 2031 губи елспиране, ватманката се паникьосва и бърка спирачния педал с педала за ход. Резултатът се вижда по новините. А вместо бус можеше да има пресичащи на зелено пред трамвая.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2645
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #50 on: 23.01.2018, 20:33:54 »
Това бъркане на педалите и при автоматичните коли често го правят. Пълно е с такива клипове.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3400
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #51 on: 24.01.2018, 00:28:23 »
Т6А2 традиционно са трамваите с най-добро спиране, но... с най-много откази в спирачните системи. Случаите с 2022 и 2031 не са единични - просто в останалите не е имало сериозни ПТП-та. Във ватманските стаи могат да се чуят много такива случки и винаги те са били свързани с Т6А2 или покойните пляки. Причината според мен е в остарялата техника и слабата поддръжка - най-вече от страна на депо Кр. поляна. За сведение - ватманката не е спряла на спирката, това е станало чак преди стрелката за трамвйното ухо, като трамваят не е имал елекрическо спиране, а МРС са били неактивни. Преди съм се чудил как е възможна такава повреда, докато не я видях с очите си с 3016 преди година - МРС не работи, няма ел. спиране, педал бдителност при пускане не е активен. За да се възбуди електрическото спиране в такъв случай, по правило, водачът трябва да подаде отново ход и след това да натисне пак спирачен педал. Но в много от случайте просто няма време за това - особено като си млад водач и виждаш как вече навлизаш в кръстовището, а мотрисата не спира.
Влезнахме вече в зоната на здрача. Причината за удара е повече от тривиална - при наближаване на спирката 2031 губи елспиране, ватманката се паникьосва и бърка спирачния педал с педала за ход. Резултатът се вижда по новините. А вместо бус можеше да има пресичащи на зелено пред трамвая.
Ти беше ли там, за да го твърдиш? Такива обвинения трябва да имат някакви подкрепления с факти. Аз също не съм бил, но едва ли ще спре чак на стрелката и няма да натисне гъбата на МРС най-малкото. Водачите не са толкова малоумни, колкото ви изглеждат..
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2446
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #52 on: 24.01.2018, 01:39:58 »
Буса е ударен от дясно ,ако се е движил в локала на ЦБ ІІІ и е правил забранен ляв завой ударът трябва да е от ляво !
А ако трамвая идва от Бъкстон, ще го удари отдясно, а явно е идвал оттам, защото, по думите на Татра, трамваят е спрял чак на стрелката, ако се е движил от Княжево, няма стрелка след спирката.

Причината за удара е повече от тривиална - при наближаване на спирката 2031 губи елспиране, ватманката се паникьосва и бърка спирачния педал с педала за ход. Резултатът се вижда по новините. А вместо бус можеше да има пресичащи на зелено пред трамвая.
Това в кристалната топка ли го видя или мята боб? Предвид, че трамвая наближава спирка, той намалява, дори ватманката да е подала тяга, тя ще се усети и най-малкото ще пусне педал-бдителност. Освен това в ГТ голяма част от младите кадри карат по-добре от някои стари муцуни.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline buffalobill

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #53 on: 24.01.2018, 09:20:21 »
незнам дали е тук мястото,но вижте какъв олигофрен  :crazy: http://azreporterat.btv.bg/publikaciya/494282

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #54 on: 24.01.2018, 12:10:59 »
Ти беше ли там, за да го твърдиш? Такива обвинения трябва да имат някакви подкрепления с факти. Аз също не съм бил, но едва ли ще спре чак на стрелката и няма да натисне гъбата на МРС най-малкото. Водачите не са толкова малоумни, колкото ви изглеждат.
+
Това в кристалната топка ли го видя или мята боб? Предвид, че трамвая наближава спирка, той намалява, дори ватманката да е подала тяга, тя ще се усети и най-малкото ще пусне педал-бдителност. Освен това в ГТ голяма част от младите кадри карат по-добре от някои стари муцуни.
Това е причината за инцидента и според самата ватманка. Всеки сам може да прецени за себе си дали му харесва тази версия и дали ще вярва на нея.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3113
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #55 on: 05.02.2018, 03:26:36 »
3 февруари: автобус 1173 - линия 83.
████████████████████████ 

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 908
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #56 on: 06.02.2018, 20:59:08 »
Две коли са се ударили на старата пешеходна пътека на НДК  и  няма движение на трамваите 1,6,7 двупосочно.

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1127
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #57 on: 14.02.2018, 17:57:42 »
1163 по линия 83 катастрофира на бул. Акад. Иван Гешов по нанадолното към ул. Гюешево. Спря в задницата на един джип и му се спука челното стъкло. Честно казано не разбрах какво стана, защото се движехме бавно и изведнъж усетих как всички падат по земята на превозното средство.


Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3942
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #58 on: 18.02.2018, 20:52:49 »
Има клипче във фейсбук от преди 5 минути - 6 патрулки са обградили нов МАН на Никола Вапцаров. Не знам какво е станало, но според мене е сериозно.

Който е в тази група може да го види:
https://www.facebook.com/groups/514535902067565/permalink/848223845365434/

Offline ivaylostoenchev

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1111
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #59 on: 19.02.2018, 08:59:35 »
3609 - 84 и 1627 - 11 със свалени токоснематели стоят на спирката на Полиграфическия комбинат посока Плиска с две линейни коли. Не видях да има щети