Author Topic: Тролейбусни превози - Стара Загора  (Read 70184 times)

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
То по принцип си има специални приспособления отзад, където да се застопорят тирантите. Или на въпросния тролей екстрата е била демонтирана, или е била преценена като недостатъчно надеждна, или пък не отричам възможността и на ватмана така да му е по-удобно  
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
Quote from: Bus_lover
То по принцип си има специални приспособления отзад, където да се застопорят тирантите. Или на въпросния тролей екстрата е била демонтирана, или е била преценена като недостатъчно надеждна, или пък не отричам възможността и на ватмана така да му е по-удобно  
Да наистина може.
А някой да знае сайтове на ГТ Стара Загора
« Last Edit: 04.09.2007, 15:40:57 by Ikarus »

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6465
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Quote from: Bus_lover
То по принцип си има специални приспособления отзад, където да се застопорят тирантите. Или на въпросния тролей екстрата е била демонтирана, или е била преценена като недостатъчно надеждна, или пък не отричам възможността и на ватмана така да му е по-удобно  

Там е работата,че на сички тролеи,общо 5 броя,които видях бяха по този начин,и видях кароса,и МБ О 405 ГН

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4499
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
яко най-сетне нещо ново покрай конкурса за тролейбуси в стара загора. интересното е, че още нищо не е публикувано в пресата, въпреки че резултатите са известни от понеделник. кой ли е победил?
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15639
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: maniak
яко най-сетне нещо ново покрай конкурса за тролейбуси в стара загора. интересното е, че още нищо не е публикувано в пресата, въпреки че резултатите са известни от понеделник. кой ли е победил?
Този глупав текст горе беше разпространен като част от пропагандата на един от кандидатите за кмет, ако не се лъжа.И не знам в статията къде се споменава за конкурса- освен, ако не печели Слънцето
« Last Edit: 11.10.2007, 13:57:30 by difian »

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1286
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Нови тролейбуси ще пътуват в Стара Загора:
http://www.chambersz.com/index.php/content/view/10415/109/

Edit: Намерих обявление в полски сайт - да не би да си мислят за Солариси...?
http://przetargi.pldg.pl/eproc/np-notice.do?noticeId=1915950
« Last Edit: 04.12.2007, 19:42:53 by Balkanton »

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4499
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
те трябваха до 8-ми август (ако ве ме лъже паметта) да изберат. както се вижда, отново се понтаря българската история на ротакане на нещата, дано обаче наистина вземат нещо много добро. искрено пожелавам  
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1351
    • View Profile
Quote from: lud_pi4
Вчера забелязах,че на тролеите в СТЗ жиците не им са от зад на тролеите,а бяха от страни покраи стената вързани незнам с кво беше,сигурно изолирбанд,и отиваха към едната макара,не знам какво беше това,някакъв нов метод ли      


По принцип тези ЗиУ имат отзад една стълбичка:

http://www.railfaneurope.net/pix/ru/trolle..._O_22_06_05.jpg

Ако въжетата са закачени на макарите,когато тролейбуса се изнася силно в страни от
мрежата,едното въже опира в стълбата и поради слабият дизаин на макарата(предполагам
е силно оптегната) токопроводите се откачат по-често.За това макарите не работят и въжетата
са отстрани.В Пловдив проблема е решен като просто са отрязани всички стълбички и са
добавени степенки отстрани на тролейбуса.Възможно е и макаратите да са подменени,трябва
да погледна от близо.В интерес на истината в Пловдив има МНОГО модификаций както по
мрежата, така и по тролейбусите,с цел да се елиминират част от проблемите по руските
недомслици ЗиУ.Но за пловдивската мрежа в друга тема и само ако имате интерес  
« Last Edit: 06.01.2008, 16:06:07 by Beer »
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 126
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Quote from: Beer
Ако въжетата са закачени на макарите,когато тролейбуса се изнася силно в страни от
мрежата,едното въже опира в стълбата и поради слабият дизаин на макарата(предполагам
е силно оптегната) токопроводите се откачат по-често.За това макарите не работят и въжетата
са отстрани.В Пловдив проблема е решен като просто са отрязани всички стълбички и са
добавени степенки отстрани на тролейбуса.Възможно е и макаратите да са подменени,трябва
да погледна от близо.В интерес на истината в Пловдив има МНОГО модификаций както по
мрежата, така и по тролейбусите,с цел да се елиминират част от проблемите по руските
недомслици ЗиУ.Но за пловдивската мрежа в друга тема и само ако имате интерес  


Страничните стъпенки на ЗиУ-9 не са пловдивска модификация, по простата причина,
че първите тролейбуси доставени в Плевен бяха именно с такива стъпенки. По-късно
се появиха тролеи с въпросните стълбички отзад - те или са конструкторско решение
на руснаците или са модификация по БГ искане - нали се представяш колко хора биха
се пребили по тези мижави стъпенки отстрани, осеобено зимно време...
А и не съм забелязал в Плевен шофьорите да имат проблем с въпросните стълбички и
да им се откачат токопроводите    Тукашните си падат малко пиромани...  


[attachment=4088:burnt_ZiU.jpg]


снимката е взета от сайта на Община Плевен


ПС: Само дано говориш за същите стъпенки , за който си мисля аз, че иначе ще настане голяма обърквация...

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1351
    • View Profile
Стълбичката си е нормална за тези машини, и в Пловдив със сигурност са рязани   .
Степенките са същите,може би те са българската модификация,защото в Русия не
видях и една такава машина.По принцип с макарите и стълбата,токопроводите
се изнасят в страни малко по-трудно,не че задъжително ще има проблеми
Зависи от мрежата.Разбира се начинът, по които са поставени въжетата в Стара Загора
(и почти на всякъде) без макарите и доста глупав поради 2 причини.
1.При откачане на токопровода,той може да се зъплете в мрежата и после няма мърдане,
защото кабелът или други части пречат на ватмана да изтегли въжето до горе.
Звучи странно,но го казвам от опит в Бургас.
2.Не е безопасно за ватмана да излиза отстрани на тролейбуса поради останалите
участници в движението.

Ето една немска машинка която е решила проблем 2:

http://youtube.com/watch?v=boQlAvPmX-8

Проблем 1 се решава от перфектната им мрежа където просто токопроводите
не се откачат.Ако се питаш как може това да не се случва дори на стрелки,
кръстовки и тн. ,погледни устройството на една стрелка:

http://www.railfaneurope.net/pix/de/trolle.../weiche_ob1.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/trolle.../weiche_ob2.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/trolle.../weiche_ze1.jpg

Тези мисля са от Vossloh Kiepe

Което ми напомня за нашите стрелки,или още така наречените от мен
"триумф на некадърният инженер".Погледни ги само:

http://kamtehkom.business.bg/prdimages/3906-5.jpg

все едно 10-годишен ги е дялал с тесла,направо смехотворни с грубостта си.

Е,това е от мен за сега.

Поздрави!
« Last Edit: 08.01.2008, 00:24:01 by Beer »
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Обществената поръчка за доставка на 6 тролейбуса в Стара Загора е прекратена на 8 Декември 2007  

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11902
    • View Profile
Quote from: etnies
Обществената поръчка за доставка на 6 тролейбуса в Стара Загора е прекратена на 8 Декември 2007  
И каква е причината? Да не би да са се насочили към българското производство?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Не е известно.

Offline eugenio

  • Moderator
  • Запален по ГТ
  • ********
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Тази година в Стара Загора ще започне разширяването на тролейбусната мрежа на изток до кв. "Зора". От общината обещават да се закупят и тролейбуси през 2008-ма година. Има готов проект, който е изпратен в София за одобрение, за изграждане и на тролейбусно трасе на запад до Стдентски град. Ще видим...
За развитие на тролейбусния транспорт в Стара Загора!

Offline cooh

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
да бе шанса от 2 години в стз докарват нови тролеи до ся е дошло едно ртк което след два дни си тръгва
« Last Edit: 06.05.2008, 03:39:15 by etnies »
<div><embed src="http://widget-84.slide.com/widgets/slideticker.swf" type="application/x-shockwave-flash" quality="high" scale="noscale" salign="l" wmode="transparent" flashvars="cy=gn&il=1&channel=2666130979410157700&site=widget-84.slide.com" style="width:270px;height:190px" name="flashticker" alig

Offline eugenio

  • Moderator
  • Запален по ГТ
  • ********
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Quote from: cooh
Глупости на търкала    така започвам от тролеите два вида Зиу и Шкода част от тях са рециклирани в Кента и Хан Аспарух нищо интересно под слънцето. Автобусите са по интересни имаме си 17 бройки МАН НГ272 това е съчленен модел с три двойни врати нископодов с няква жалка идея за лично отваряне на вратите като цяло ми харесват за жалост малко са стари имаме си няколко малки мерца и единични неоплани с 3 двойни врати. От по старите е любимеца ми Заурер висок автобус 3 врати каросерия на ХЕС аг имаме 2 съчленни мерца нищо особено и един мн як голям мерц 4 врати на газ изглеждаше мн добре ненископодов но изчезна имаме си и стари берни и саурери ни6то особено и по частната ама най частната мрежа имаме единични кароси манове и сетри ку се сетя за др 6 пи6а ако има някой заинтересован да ми пи6е и 6те пусна тема с пикс
Интересно ми е дали се движи още тролейбусна линия No 28 или освен до ЖП. гарата, вече и до Тролейбусното депо няма действаща тролейбусна линия?
« Last Edit: 09.05.2008, 22:01:40 by difian »
За развитие на тролейбусния транспорт в Стара Загора!

Offline slimarkov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 366
    • View Profile
    • http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=616936
Няма такова нещо. ТБ 28 се движи.

Offline eugenio

  • Moderator
  • Запален по ГТ
  • ********
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Това е добре . Мислех си, че са я спрели, защото преди време се движеше 1 тролей на около 1 час през целия ден, а сега не съм засичал 28 и може би действа само в пиковите часове, незнам! Ако някой има информация за разсписанието на тролейбус No 28 да пише..
За развитие на тролейбусния транспорт в Стара Загора!

Offline eugenio

  • Moderator
  • Запален по ГТ
  • ********
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Стара Загора се е отказала да закупи такива тролейбуси (http://transit.parovoz.com/muralista/index...ESCR=%D0%95-183), защото не отговаряли на 2 от техническите показатели спрямо зададените в конкурса! Жалко, тролейбусите изглеждат наистина страхотно за град като Стара Загора  
(http://www.cpc.bg/system/storage/resh-231-op.DOC)
« Last Edit: 25.05.2008, 13:02:09 by difian »
За развитие на тролейбусния транспорт в Стара Загора!

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Quote from: eugenio
Стара Загора се е отказала да закупи такива тролейбуси (хттп://трансит.парожоз.цом/муралиста/индеь...ЕСЦР=%Д0%95-183), защото не отговаряли на 2 от техническите показатели спрямо зададените в конкурса! Жалко, тролейбусите изглеждат наистина страхотно за град като Стара Загора  
(хттп://ввв.цпц.бг/състем/стораге/реш-231-оп.ДОЦ)

 Еми това и се очакваше. Щом за 6 парчета дават 2 000 000 лева какви други тролейбуси биха могли да се купят освен такива украински! Щом и двата участника не са отговорили на изискванията, значи сумата трябва да се увеличи!
А това за натоварването на ос ми звучи малко измислено!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!