Author Topic: Въпроси и отговори  (Read 101029 times)

DarGo

  • Guest
Въпроси и отговори
« on: 16.02.2006, 20:54:47 »
Има ли вероятност да се модернизират вагоните София-100 и да се превърнат в нещо като 1009мм версия на сегашния 4027? Мисля че това ще е далеч по-удачно от закупуване на нови трамваи, защото С-100 са с доказана здравина на конструкцията.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4489
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #1 on: 16.02.2006, 21:00:22 »
Quote from: DarGo
Има ли вероятност да се модернизират вагоните София-100 и да се превърнат в нещо като 1009мм версия на сегашния 4027? Мисля че това ще е далеч по-удачно от закупуване на нови трамваи, защото С-100 са с доказана здравина на конструкцията.


Да, и страшно успешно тестват здравината на релсовия път. Софиите имат двойно ресорно окачване почти без амортисьори, което страшно вреди на релсите. Не, по-добре е да ги бракуват.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #2 on: 16.02.2006, 21:38:37 »
всичките трамваи които са ремонтирани в Трамкар 9** си остават кочини.За 4027 не говоря щото не съм се возил ама винаги рремонтирането излиза по скъпо купуването
НЕ на хейтърството!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11965
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #3 on: 16.02.2006, 22:44:28 »
А възможно ли е на някои вагони от серията 9ХХ да се монтират талиги за нормално междурелсие?Ако сте забелязали те са с по-широк кош от останалите БГ трамваи.А всъщност знаете ли дали 9ХХ са същите като занемарените в депо Искър Т6МД-София 1000 коша с еднаква широчина ли е или при София 1000 коша е по-широк?
А междудругото Т6МД София 1000 са със електродвигатели от бракувани тролейбуси Шкода,вероятно от Шкода 9 ТР.
« Last Edit: 16.02.2006, 22:47:25 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #4 on: 16.02.2006, 23:52:17 »
Т6М1000 са с двигатели от бракувани тролейбуси Шкода 9Тр с мощност 100 kW.
Широчината на кошовете им е 2,55 м. а на Т8М900 е 2,30 м. Талигите им са взаимно заменяеми - възможно е широк кош да се спусне на теснопътни 1009 мм. талиги и обратно.
За модернизация на София-100 е смешно да се говори - това са трамваите с възможно най-лоша конструкция на коша и ходовата част. Електрическата част е напълно амортизирана и още при производството им е била морално остаряла. Единствената модернизация на тези трамваи може да се направи във втора доменна пещ на МК Кремиковци.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11965
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #5 on: 17.02.2006, 22:35:33 »
Значи след постояването на трамвайната ж.п.линия до Овча Купел 2 с нормално междурелсие може на няколко вагона Т8М900 от тези с нископодовата секция да се монтират талиги за нормално междурелсие,защото май сегашните вагони няма да стигнат.Даже може и пероните на спирките да са скосени в двата края,за да може наистина да са от полза на трудноподвижните хора тези трамваи.Обаче като се замисля и те май не са достатъчно мощни и незнам дали ще се справят с по-бързите отсечки като например по бул.Ситняково,Гео Милев-Гара Искър и др.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #6 on: 17.02.2006, 23:13:42 »
Технически е възможно да се осъществи предложението на Иво.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6160
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #7 on: 05.05.2006, 20:48:53 »
Прави ми впечатление, че трамваините линии продължават след ухото в кв. Илиенци и влизат в нещо като халета. Също така мисля че съм виждал отвътре да се подава жълтия силует на Пласера. Може ли някой да ми каже това трамвайно депо ли е и в кои години е действало?

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4510
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #8 on: 05.05.2006, 21:17:29 »
Трамвайната линия продължава към Трансремонтстрой, но едва ли някога това е било депо.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #9 on: 05.05.2006, 23:15:16 »
Toва е базата на "Трансенерго и релсов път". Никога не е било депо.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4489
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #10 on: 13.05.2006, 23:16:37 »
Чакайте, Трансенергото не е ли в бившето депо "Клокотница"? Там са гарирани работните вагони.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4510
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #11 on: 14.05.2006, 10:26:44 »
Депо Клокотница не беше ли до сегашното главно управление на СКГТ. Сега там са няколко ремонтни трамвая, колите поддържащи контактната мрежа и 2-те "ходещи"   бюра за карти
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4957
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #12 on: 14.05.2006, 12:37:59 »
Трансенерго е също така и до Клокотница, само че входа му е на Козлудуй.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6160
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #13 on: 29.06.2006, 13:09:38 »
Може ли някой да ми даде някакъв сайт за Татра, където да им пише характеристиките и годините на производство. Добре е да е със снимки. Ама да не е tatrabahn, а някой друг.

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 375
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #14 on: 29.06.2006, 14:05:19 »
Quote from: tiristor
Може ли някой да ми даде някакъв сайт за Татра, където да им пише характеристиките и годините на производство. Добре е да е със снимки. Ама да не е tatrabahn, а някой друг.
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/index.html
http://home.arcor.de/ckd/KT4D/index.html

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4510
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #15 on: 29.06.2006, 17:08:15 »
Още едно от мен:

http://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Ceskomor...olben_Dan%C4%9B

Отдолу са дадени всички произведени серии, като е описано как се определя моделът (например т6а2), но това вече сами ще си го прочетете
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8176
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #16 on: 08.08.2006, 20:39:43 »
Quote from: CKD
Toва е базата на "Трансенерго и релсов път". Никога не е било депо.
Това е ТРАНСРЕМОНТСТРОЙ а Трансенерго и РП си е на Клокотница

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17656
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #17 on: 01.09.2006, 16:50:16 »
А ТРАНСРЕМОНТСТРОЙ с какво активи разполага?

Една машина и теренът след Илиянци :o
мур

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13463
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #18 on: 26.10.2006, 16:35:32 »
Защо на Кракра са подредени няколко Дювага пред младежкия дом? Мислех, че са пенделни и ходят до Младежкия театър, но не са!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17656
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #19 on: 26.10.2006, 16:51:43 »
Quote from: blagun
Защо на Кракра са подредени няколко Дювага пред младежкия дом? Мислех, че са пенделни и ходят до Младежкия театър, но не са!


Предполагам за резерви. В Красна Поляна няма капацитет да поберат много трамваи.

Кои номера си видял?
мур