Author Topic: BMC Belde 220/250-SLF  (Read 298069 times)

Offline SashoGrigorov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 176
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1520 on: 20.07.2020, 23:44:26 »
Дружба има 12, а не 11 нови БМЦ. А и единственото което има шанс да се прехвърли е дизелови Ютонги, което също е малко вероятно. Новите БМЦ са на линия всеки ден почти всички и са си по две смени. 384 се обслужва с такива в момента, на 604 поне 4-5, на 404 също се срещат често по 1-2. Абе със сигурност не е като да не ги ползват, просто по незнайна причина в Дружба всичко от късите автобуси се движи навсякъде.
Тези 12 съвсем спокойно може да обслужват 384 и 404 и да се прехвърлят дизелови Ютонги в Малашевци, но...
« Last Edit: 20.07.2020, 23:56:09 by SashoGrigorov »

Offline Pepino1990

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 130
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1521 on: 21.07.2020, 07:35:28 »
Дружба има 12, а не 11 нови БМЦ. А и единственото което има шанс да се прехвърли е дизелови Ютонги, което също е малко вероятно. Новите БМЦ са на линия всеки ден почти всички и са си по две смени. 384 се обслужва с такива в момента, на 604 поне 4-5, на 404 също се срещат често по 1-2. Абе със сигурност не е като да не ги ползват, просто по незнайна причина в Дружба всичко от късите автобуси се движи навсякъде.
Тези 12 съвсем спокойно може да обслужват 384 и 404 и да се прехвърлят дизелови Ютонги в Малашевци, но...
Да наистина е добра идея да се прехвърлят Ютонги в Малашевци за да се покрият с тях 23,26,28,100,101 и 150 и старите bmc в Дружба и Малашевци да отидат за брак

Offline mitakaailqka

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 321
  • Мразя чолаков! Мразя хебросбус! Мразя петко!
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1522 on: 26.09.2020, 14:38:00 »
&feature=youtu.be  1981 участва в краш тест с 200+ км/ч :eek:

Offline georgi_L

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 376
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1523 on: 26.09.2020, 16:04:50 »
Значи ето къде са го откарали от Макметал на 8-ми Септември

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3273
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1524 on: 30.09.2020, 00:18:41 »
Мисля, че това видео е много показателно и според мен трябва да го въртят редовно по националните медии. :!



А прахът, който се отделя при удара, сигурно идва от тапицерията на седалките, които никога не са били чистени в дълбочина по време на експлоатацията на този автобус... :crazy: :help:
СБОГОМ, GTSofia.info

Здравей, отново, GTSofia.info  :)

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3789
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1525 on: 01.10.2020, 00:58:07 »
Прахът излиза от пода, там където гумите са хвърляли кал и никога не е мито. Ръждата също се превърна в облак прах. Накрая на видеото се вижда колко е изгнил автобуса при задния мост и останалите настоящем БМЦта как се движат на магия.
А те точно там го удариха, може би са преценили че ще е по-въздействащо. Видеото е наистина поучително и показателно. Хубаво ще е да го пускат на кандидат курсистите.
« Last Edit: 01.10.2020, 01:00:15 by mitakis »

Списък на подвижния състав в София
Забравете провалите,
запомнете уроците.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14025
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1526 on: 01.10.2020, 09:26:55 »
Някъде през 2005-та нещо подобно се беше случило с 3656 при пресичането на Цариградско при Горубляне, и беше тотал щета, на негово място после докараха новия 3656.

На околовръстното вечерта се силят с над 140 редовно и такава беля е напълно възможно да се случи. Все пак с повечето съвременни автомобили като ги иззориш малко не е никакъв проблем да вдигнеш и 200. Тук винаги съм се чудил, защо автомобилите нямат ограничение на 130 или 140 подобно на автобусите и камионите на 80/90. И без друго по-висока позволена скорост няма, та дори бъкани с електроника да вземат да им слагат едно ограничение на 130 или 140.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline rs_section

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 132
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1527 on: 01.10.2020, 11:22:52 »
...
Тук винаги съм се чудил, защо автомобилите нямат ограничение на 130 или 140 подобно на автобусите и камионите на 80/90. И без друго по-висока позволена скорост няма, та дори бъкани с електроника да вземат да им слагат едно ограничение на 130 или 140.

Първо, защото може в конкретна ситуация да е по-безопасно да надвишиш ограничението, отколкото да караш с него и да стане катастрофа. Тоест - необходим е един резерв, като на всяка друга система.
Второ, защото ако се рекламираш,че колата вдига 300 км/ч, тя трябва да може да спре адекватно от 300 км/ч. Което означава, че от 140 км/ч ще спира много по-бързо и ефективно. Но ако се прави да вдига само 140 км/ч, няма смисъл от по-сериозните спирачки. Ако почне някой да слага пък сложни технически изисквания за спирачни апарати и системи, това ще доведе до типизиране на всички коли и застой на иновациите. Системи като ABS и други подобни са мислени именнно, за да позволят развиването на по-високи скорости безопасно. Едва ли някой би се занимавал с това, ако утре ЕК каже - всички нови коли с ограничение 140 км/ч и такива и такива спирачки или спирачен път.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1368
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1528 on: 01.10.2020, 13:00:41 »
... Тук винаги съм се чудил, защо автомобилите нямат ограничение на 130 или 140 подобно на автобусите и камионите на 80/90. И без друго по-висока позволена скорост няма, та дори бъкани с електроника да вземат да им слагат едно ограничение на 130 или 140.

В Германия е позволено и повече от 140.
Трамваите се клатят, лашкат и повреждат? Тролеите са бавни? Попитайте Карлос Контрера и Зафир Зарков защо! - Защото ем тека...

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2783
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1529 on: 01.10.2020, 15:00:53 »
Някъде през 2005-та нещо подобно се беше случило с 3656 при пресичането на Цариградско при Горубляне, и беше тотал щета, на негово място после докараха новия 3656.

На околовръстното вечерта се силят с над 140 редовно и такава беля е напълно възможно да се случи. Все пак с повечето съвременни автомобили като ги иззориш малко не е никакъв проблем да вдигнеш и 200. Тук винаги съм се чудил, защо автомобилите нямат ограничение на 130 или 140 подобно на автобусите и камионите на 80/90. И без друго по-висока позволена скорост няма, та дори бъкани с електроника да вземат да им слагат едно ограничение на 130 или 140.

Аз пък се чудя що се произвеждат и продават оръжия, алкохоли, цигари? И те са вредни за хората, ама ей на, продават се. Та така и със скоростите и ограниченията  ;)

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3624
  • TM 303
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1530 on: 01.10.2020, 20:36:44 »
Аз не виждам какво показателно има в този забавно-развлекателен клип, честно казано. Че БМЦ-то е изгнило, вижда се, но ние това си го знаем. Че удар с 200 е тегав, се вижда, ама и това е ясно като бял ден. Че удар с кола с 200 странично в бракуван турски рейс прилича на Стивън Кинг на живо пак се вижда, но пак е съвсем очаквано. В смисъл на мен идеята на този експеримент ми бяга - освен, че е зрелищен, не казва абсолютно нищо и не учи никого на нищо. Едни усвоени пари за популяризиране на "безопасността на движението", каквато у нас практически липсва. Лично мнение.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14025
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1531 on: 01.10.2020, 23:29:40 »
Цялото клипче е поучително като цяло, идеята да има нещо зрелищно е за да има повече гледания, оттам повече рекламодатели. Няма лошо, някои хора с това си изкарват хляба, щом и м се отдава не виждам къде е проблема. Филмчето си показва баш последствията от високата скорост. Ако се натресе с 200 в някой китайски, пресичайки околовръстното или Цариградско сигурно ще стане подобна мизерия с подобни щети.

Изпотрошили са един автомобил и един автобус, които така и така са на пределна възраст им е дошло време за бракуване, голма работа. И без това и колата и рейса в скоро време са щели да бъдат нарязани.

Колкото до ограниченията при автомобилите-вероятно това е така, ама по същата логика някой утре може да каже "абе защо и автобусите да имат, като може да развият 140 да си правят кефа шофьора и пътниците по магистралата или околовръстното" но факт, автомобилите са единственото ПС което няма ограничения и контрол на скоростта и може да вдигнеш колкото позволи колата. Като нищо и при тях по някое време да се усетят и да сложат изискване за ограничение до 130 или 140.
« Last Edit: 01.10.2020, 23:33:02 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6359
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1532 on: 02.10.2020, 08:17:07 »
Като нищо и при тях по някое време да се усетят и да сложат изискване за ограничение до 130 или 140.
Няма да сложат, защото в Германия такова ограничение няма.
А и освен това при някои обстоятелства и ситуации удар с 60 може да е също толкова фатален.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1535
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1533 on: 20.12.2020, 12:20:23 »
2733 - по-ужасно БМЦ не бях виждал. Реве , тресе се всичко вътре , едвам превключва втора и трета , при преминаване през легнал полицай се усеща разместване на нещо и последващ удар отдолу. Движи се със 20 км/ч по празен булевард , и не, не е заради разписанието защото беше закъснял.
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline Hakkinen

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 778
  • The Flying Finn Is There To Win!
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1534 on: 18.02.2021, 18:46:15 »
Това BMC днес се появи във В. Търново, превозваше курсантите от НВУ "Васил Левски". Предполагам, че е бивш на MTK.
« Last Edit: 18.02.2021, 18:47:56 by Hakkinen »

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9561
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1535 on: 18.02.2021, 18:57:14 »
Да, то си пише - 7023. Последно е бил на 18.
« Last Edit: 18.02.2021, 19:06:04 by RADOCVET »

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 667
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1536 on: 19.02.2021, 10:14:09 »
Това по партийна линия ли е уредено? Така изгодно и "ново" превозно средство за българската армия.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6039
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1537 on: 19.02.2021, 11:12:36 »
В сравнение с грохналите Чавдари е ново и със сигурност по-икономично. :)

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2585
  • Стига фира!
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1538 on: 19.02.2021, 16:04:27 »
Ех, като започнете с коментарите за грохналите Чавдари, все едно сме в статия под някой вестникарски форум. Предвид че точно армията ги поддържа(ше) в завидно добро ниво за годините си и малкото изминати километри спрямо всеки един областен ДАП, но иначе турският милионник, наклепан с баданарката е повече автобус.

ПП - да говорим за икономия в министерство и държава, които назначават хора за щяло и нещяло, само защото трябва да попълват бройки, е повече от смешно; и ако разчитаме МО да си реши проблемите с няколкото спестени литра нафта, направо закривай.
« Last Edit: 19.02.2021, 16:08:47 by Sixkiller »

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4817
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1539 on: 25.03.2021, 16:00:12 »
Струва ли ми се или каза, че "Чадвар" са по-добри автобуси от BMC?  :D :D :D
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"