Author Topic: Габрово  (Read 309160 times)

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2785
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1340 on: 01.10.2019, 20:41:50 »
Дочух, че Габрово си продава Икарусите на търг, Не знам защо никой не пише важни неща като тези, а се пише за табели и други тъпотии.
Защо не допуснеш, че ти си първият, който го е разбрал и есто - споделяш го първи. Другите може да не са знаели, а да имат наблюдение само върху тъпотиите, като табели и т.н  ;)

Offline aleks101

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 340
  • Фен на трамвайния транспорт!
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1341 on: 01.10.2019, 22:52:46 »
Дочух от един малашевски шофьор, че нашите МАN SG 262 ще се продават на Габрово или Велико Търново като ги спрат (евентуално). Но това е само слух, да знаете!

Offline Hakkinen

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 778
  • The Flying Finn Is There To Win!
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1342 on: 02.10.2019, 09:14:50 »
Дочух от един малашевски шофьор, че нашите МАN SG 262 ще се продават на Габрово или Велико Търново като ги спрат (евентуално). Но това е само слух, да знаете!

В Търново няма кой да ги купи, подвижният състав на частните превозвачи е предимно от следните модели: Цитаро, NL/NU 263/313 - дизел и метан, произведени в периода 1998-2002, VDL Ambassador 200 - 2005/2006, Irisbus Crossway LE - 2009/2010.

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2585
  • Стига фира!
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1343 on: 02.10.2019, 17:48:33 »
Габрово няма нужда от съчленени автобуси, но ако това е вярно биха купили не повече 3 или 4 броя - в момента има в движение съчленени метанови, които са достатъчни за някой по-натоварени курсове в делнични дни. По принцип пътникопотокът от много време насам не отговаря за да е нужно закупуването на още съчленени автобуси.
« Last Edit: 02.10.2019, 18:15:00 by Sixkiller »

Offline 323ci

  • Писател
  • **
  • Posts: 41
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1344 on: 03.10.2019, 16:00:48 »
В момента няма в движение съчленени автобуси, а сутрин и следобед са силно необходими. Всичките са повредени. Единият Irvine Citaro е бракуван, другият спрян поради неспособност да го направят. Манът NG 313 също е в ремонт, както и другият старозагорски NG 272.

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2585
  • Стига фира!
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1345 on: 03.10.2019, 18:51:25 »
Бях останал с убеждението, че имат поне 2 съчленени в движение и изправни. А натоварването по кои линии е? До преди време най-голяма нужда от съчленени имаше по линии 11 и 12 (до Дзалли). След като се наблюдава голям спад на пътуващите (поне по статистика), затова ми се стори чудно защо имат нужда от още съчленени.

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3014
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1346 on: 03.10.2019, 23:17:15 »
Габрово няма нужда от съчленени автобуси, но ако това е вярно биха купили не повече 3 или 4 броя - в момента има в движение съчленени метанови, които са достатъчни за някой по-натоварени курсове в делнични дни. По принцип пътникопотокът от много време насам не отговаря за да е нужно закупуването на още съчленени автобуси.
Доколкото разбирам, всичко е в сферата на слуховете, но е възможно да купят няколко SG262 от София, които да се ползват като донори на резервни части за габровските  МАН - ове SL232.

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1313
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1347 on: 20.10.2019, 23:02:16 »
От белите манчета се движдат само 3, тоест си имат части и не виждам смисъл да взимат СГ262.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline 323ci

  • Писател
  • **
  • Posts: 41
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1348 on: 21.10.2019, 15:44:57 »
Три са тези които не се движат и това са 2905, 2911 и 2914. Останалите 7 се движат нормално по наряд.
« Last Edit: 21.10.2019, 15:46:57 by 323ci »

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2585
  • Стига фира!
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1349 on: 27.11.2019, 19:31:47 »
Нова транспортна схема на Габрово

Quote
Община Габрово се готви да актуализира сега действащата транспортна схема на града. Преди обаче тя да бъде окончателно въведена, проектът за нова транспортна схема на Габрово ще бъде представен публично, а гражданите ще могат да се запознаят с нея и да дават свои предложения.

Новината беше съобщена по време на първия редовен брифинг за третия мандат от кмета на Габрово Таня Христова. Участие в срещата с местните журналисти взеха още председателят на Общинския съвет Климент Кунев и зам.-директорът на ОПТ – Габрово Детелин Цветков.

Кметът информира, че всеки понеделник и сряда, от 16 до 18.00 часа, в Приемната за граждани в сградата на Общината експерти от администрацията ще дават информация и ще отговарят на въпроси относно актуализацията на транспортната схема.

Проектът има две основни цели – постигане на реално и непрекъсваемо изпълнение на линиите и намаляване на загубите в транспорта, осигурявайки възможност за бъдещо развитие, стана известно от думите на Таня Христова.

Пред медиите кметът припомни, че има възложена доставка на 11 нови екологични автобуси, които ще бъдат на разположение на транспортното дружество през пролетта на 2020 година. 

Още информация от Габрово NEWS: http://www.gabrovonews.bg/news/152164/?fbclid=IwAR1aY6DyzvHAq3iTj5jmP7TOCIDq50qXN82kxuD9IfUtdSvEF18Piq1zerg

Порталът, на който е достъпна новата транспортна схема, е: https://transport.gabrovo.bg/

От меню "линии", при натискане върху зеления бутон "избери линия" се визуализират всички линии + техните разписания. Има оставена форма и за обратна връзка, поради което приканвам всички заинтересовани да я използват активно с цел направата на по-добра нова транспортна схема.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3735
    • View Profile
    • Email
Re: Габрово
« Reply #1350 on: 28.11.2019, 16:47:20 »
Това не е за двойка, ами две минус или единица - всичките линии са на интервали рядко щастие, че и с по 2-3 курса дневно, за почивните дни да не говорим....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2585
  • Стига фира!
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1351 on: 29.11.2019, 12:43:38 »
И какво се оказа накрая? 8 години неуспешни експерименти, провеждани и предлагани от тотално некомпетентни в областта хора, довели до забележителния успех от едва 5,4% използваемост на градския транспорт. 8 години нови и нови транспортни схеми, съставяни от псевдо-институти и преброители от София, скъсяване на дълги линии, рязане на курсове, умишлено скриване на разписания, умишлено съсипване на тролейбусния транспорт и много други фактори доведоха до там, че габровци масово да не използват обществен транспорт.

Бях прогнозирал преди няколко години, че колкото и да умуват, накрая пак ще върнат старата транспортна схема (най-първата, истинска и реална, която беше в сила до 05.2011) и на практика се получи точно така. Лошото обаче е, е разписанията на тази поредна нова схема са абсурдни - основни градски линии като 1 и 31 са оставени с по 8-9 курса на ден в делнични дни и с едва по 5 курса в празнични и почивни дни! За сравнение - само до Трявна и Севлиево в делнични дни има автобус поне на всеки час.

Забелязват се множество дублажи - линия 32 почти напълно дублира 31, като същата дори няма пълен курс по направлението Русевци - Техномат - Инструмент. Вероятно са искали да комбинират сегашната 34 Техномат - Шиваров мост с 32 Техномат - Русевци, но упражнението не им се е получило с особен успех; друг парадокс - един курс Русевци - Инструмент по разписание на линия 31 е заложен за изпълнение от 40 минути, докато при линия 32 същия курс (с включена обиколка през Техномат) трябва да се изпълни за 30 минути ?!

Следващото направление с множество дублажи е Русевци - Етъра и по-конкретно тоталното дублиране на линии 1, 5 и 10. В работни дни, имаме курс по линия 1 от Русевци до Етъра в 11:40; веднага по него в 11:50 тръгва линия 5 по абсолютно същия маршрут до Инструмент. Следва курс по линия №10 в 12:35 отново от Русевци, докато в 12:55 е заложен курс по линия №14 от Подем до Ябълка (със заложен час на пристигане в 13:00 на сп. Рачо Ковача, което на практика няма как да стане - даден автобус да стигне от Подем до центъра за 5 минути и то точно на обед). И като за капак на всичко - раздрънканите маршрутки ще продължават да се движат между автобусите със заложените линии 22 и 24, но вече с цена на билета като на автобусите (1 лев) и интервал на движение 20 минути, тъй като няма да се явяват допълнителни автобусни линии, каквито са в момента.

Иначе така като гледам схемата, правя едно предложение към ОПТ да оптимизират още подвижния състав и персонала с цел по-доброто изпълнение на предстоящата поредна "нова" транспортна схема - тъй като повечето градски линии ще се движат едва по няколко пъти на ден, могат да комбинират изпълнението на градските и извънградските линии с един и същ подвижен състав - например, вадят междуградски автобус рано сутрин, който да им направи два курса по линия 1, после отива на София/Свищов или другаде, връща се, прави още 2 курса следобед и се прибира в гараж. Така няма да имат нужда от градски автобуси, които да правят излишни движения из града  :laugh:


Offline gt_stz

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 353
  • 127 - (1993-2016)
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1352 on: 26.12.2019, 22:58:25 »
Здравейте! След два дни мисля да посетя Габрово, та исках да попитам по-запознатите дали някой от бившите старозагорски автобуси е в експлоатация и по коя линия може да се види, за да го снимам. А ако не са в движение дали има някъкъв начин да ме пуснат в гаража да им направя няколко снимки или е слабо вероятно. Благодаря предварително! :)
За закупуването на повече съчленени автобуси за Стара Загора!

Offline 323ci

  • Писател
  • **
  • Posts: 41
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1353 on: 28.12.2019, 13:17:09 »
Съчлененият ман не работи в почивните дни. Може да видиш червения ман на автогарта, обикновено пътува Габрово - Севлиево. На четен час тръгва от Габрово, но също не е сигурно дали тогава ще е той. Двете бусчета също се движат по околните села спринтера и по-големият бял мерцедес.

Offline 323ci

  • Писател
  • **
  • Posts: 41
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1354 on: 29.12.2019, 14:14:03 »
кв. Русевци

Offline mchour

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 9
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1355 on: 30.12.2019, 16:39:52 »
It still go some Ikaruses in city? Thank you

Offline TheBulgarianRail

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 970
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: Габрово
« Reply #1356 on: 31.12.2019, 16:59:43 »
The last Ikarus 260 in Gabrovo was taken out from service this summer. I think it is still not scrapped and can be found in the garage.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline 323ci

  • Писател
  • **
  • Posts: 41
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1357 on: 31.12.2019, 19:40:36 »
In the depot there are 3 Ikaruses 0448, 0474 and 0482. All other were scrapped in October 2019.

Offline Saruman

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
    • Yahoo Instant Messenger - saruman_1989
    • View Profile
    • Железниците Днес
Re: Габрово
« Reply #1358 on: 15.01.2020, 18:24:02 »
https://pasteboard.co/IQ6pLZY.jpg

Старозагорски к оторник в движение.

Offline 323ci

  • Писател
  • **
  • Posts: 41
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1359 on: 20.01.2020, 19:24:27 »
Малко изгъзици  :D :P