Видях, че Ивкони имат нови автобуси на македонската фирма Санос, горе-долу добре изглеждат.Идеята ми беше да пишем само за нов автобуси.Бова Магия я представиха още 2006 на автосалона и Ивкони я имат още от тогава.Саносите също вече им е време да чукнат около годинка.
Иначе на Ивкони ме кефи една триосна Бова, и тя е нова изглежда отлично.
Ованесови: 2 броя Tourismo, 2 бр. Setra - двуетажна S431DT и едноетажна S415HD, 4 бр. Bova Futura.На Дорис им е среден клас(Comfort Class)- S 417 GT-HD, а на Валерос автобусите са поне два и са от най-големия модел(Top Class)- S 417 HDH.Освен това са им и по-стари.На Дорис автобуса скоро се появи, а на Валерос миналта ли пролет ги видях за пръв път.
Динатурс: 1 бр. Tourismo.
На Соня и аз го видях новия
Valeross не взеха ли и те една Сетра по примера на Дорис?
Същият нископодов МАН го видях паркиран при стадиона Васил Левски по обяд към 14.00 часа. Как се надявам да е за СКГТ, но пък ме съмнява да са купили толкова луксозен западен автобус.
E той не е нископодов. А и на СКГТ няма за какво да и е.E, не сме казали, че е за СКГТ.А и автопаркът им от крайгрдски и туристически автобуси като че ли не на дневен ред.Това, че е с регистрация внос ми дава надеждата, че ще остане тук.Като какъв ще видим, ни сами виждате колко нови автобуси се купуват- и то учудващо много от стойностни марки.Lion's Coach има доста бройки.Low floor e до втората врата( или Low Entry, както ги водят).
E той не е нископодов. А и на СКГТ няма за какво да и е.Автобусът се води нископодов. Впрочем не от днес европейските страни разполагат с м/уградски нископодови автобуси.
Нали уж това е европейско изикване, новите автобуси да са нископодови. А като гледам у нас колко междуградски нископодови автобуси има.Такъв автобус София-морето няма как да се пусне.Това не е туристически автобус.
На СКГТ този автобус може да им трябва за излетните автобусни линии, за да се дава под наем, за 98 например.
Ама сигурно ще е за някоя от големите частни фирми, я го пуснат София-Бургас, я София-Варна.
На СКГТ този автобус може да им трябва за излетните автобусни линии, за да се дава под наем, за 98 например.Това като майтап ли да го разбираме!? Никога по 98 не са се пускали туристически автобуси - нито когато се обслужваше от Малашевци, нито сега от Земляне. Това все пак е градска линия а не излетна.
Този автобус би заменил някой от рода на 1037, защото едва ли на някой вече му се пътува до Катунци с тая кочина. Ако е за СКГТ де.
честно казано се чудя как още разрешват с наличните 1025 и т.н. да се обслужват междуградски линии.
Имат си технически преглед, имат си и звезда (един брой). Законови основания за неразрешаването няма.хаха, да, имат морални основания тия автобуси да не се движат по улиците
Това като майтап ли да го разбираме!? Никога по 98 не са се пускали туристически автобуси - нито когато се обслужваше от Малашевци, нито сега от Земляне. Това все пак е градска линия а не излетна.Оффтопик: Пускат се туристически Чавдари по 98 от време на време, но като резерви предполагам. Пътувал съм с 821, виждал съм 807, 867 и др.
Оффтопик: Пускат се туристически Чавдари по 98 от време на време, но като резерви предполагам. Пътувал съм с 821, виждал съм 807, 867 и др.
Чавдарите взимат 1 звезда наистина, заради удобните и широки седалки, голямото пространство за багаж и др.
Оффтопик: Пускат се туристически Чавдари по 98 от време на време, но като резерви предполагам. Пътувал съм с 821, виждал съм 807, 867 и др.Определянето на категорията комфорт на автобуси на транспортни фирми, извършващи международни пътнически превози, се извършва чрез ежегодни прегледи. Когато са оборудвани така, че да отговарят на всички задължителни условия, превозните средства получават една от следните категории:
Чавдарите взимат 1 звезда наистина, заради удобните и широки седалки, голямото пространство за багаж и др.
Еми ето как ще имат и една звезда като нямат дори ABS.Креслата и прокъсаните мрежички над тях преизпълняват условията за останалите точки от изискванията.
Чавдарите имат една звезда, просто защото половин не се присъжда.Хмм, аз защо ли си спомням да съм виждал автобуси с половин звезда.На табелката с хомологацията няма цяла червена звезда, а е само половинка вертикално.
Хмм, аз защо ли си спомням да съм виждал автобуси с половин звезда.На табелката с хомологацията няма цяла червена звезда, а е само половинка вертикално.
Днес засякох МБ Травего (3 осно) на Оданс Травел, изглеждаше ми чисто нов.Разликите между старото и новото:
Разликите между старото и новото:Този беше. Бяха му дали 3 звезди, предполагам заради броя места в салона...
[attachment=5514:mb_20travego.jpg]
Иначе браво, досега само Валерос се бяха изхвърлили в най-големите и луксозни модели
От списание Автобуси научавам, че Груп Къмпани са взели Mercedes Tourismo 15RHD, като това е второто им такова.A aко може да ни обясниш и кои са тези Стария "Груп" го купиха "Етап" и сега са "Груп +". Но на трафик маркет има един павилион, на който седи старото лого на "Груп" и имаха линии до Западна Европа.Аз лично съм виждал само един стар Митсубиши Маратон...Та засега ми е пълна мизерия за какво става въпрос.
Флоренция БусПървите две снимки са стари, но на късия и тази при планината с нови.Може и те да са- на късия 100%.
Този е със софийски номер:Той е наскоро продаденият. А този в първите снимки всъщност е първият в България (този на Флорренция БУС). НО аз им се радвам - все пак това е автобусът на 2008-ма.
Леле, тия гюрлюци колко са зле... Пътувах Русе-София с такова чудо на Ивкони, е отврат. Духаше малко по-силен вятър и това едвам стоеше на пътя - адски нестабилно автобусче. А и вътре е едно... евтино...Но пък до Бургас днес видях, че пускат триосната Бова Футура.Трябва да се отбележи, макар че и да не им е чисто нов автобус.Карат масово навлизат и на родния пазар, като вече обслужват няколоко вътрешни дестинации- с чисто новите Темси Сафари и Диамонд(с надписи по тях и Краат и Евролайнс), както и днес до Св.Влас видях от старите им международни Туризмо, което поне на външен вид вече изглеждаше извехтяло.
Нови автобуси от смолянската околия:Ивотранс са представител на Гюрлюз Кобра, затова минават на тях.
Кристал- бял Сафир.Не съм сигурен дали е от скоро, но досега не ми се е набивал на очи.
ИвоТранс- за съжаление на Иво изостават старите Мерцедеси и минават на Гюрлюз Кобра- сребриста, като на Ивкони по останалите показатели.
Този MAN Regio беше паркиран зад Двореца.
Интересна е табелата Прага-София и транзитния номер.
И помпат цените здраво заради Сафарита-та
Е как я виждш тази работа билета до Видин да е с 2 лева по-евтин от този до Русе и Силистра. Цените са сравнение между тези на КАрат за Видин и тези на Биомет за Русе. Едва ли Биомет зареждат различен дизел.Темата е за новите автобуси, а не за новата финансова политика на превозвачите
Калея имат нов S 419GT-HD, подобен на тези на Дорис и Карат, в доста странни цветове- преливащи се червено, оранжево, зелено... и не съм на 100% сигурен, дали не им е и втора ръка.Втора ръка им е,беше обявено в Mobile.BG от Балканстар.Пътуваше лятото до Бургас.
Все още е на Балканстар, беше под наем за лятотоКалея имат нов S 419GT-HD, подобен на тези на Дорис и Карат, в доста странни цветове- преливащи се червено, оранжево, зелено... и не съм на 100% сигурен, дали не им е и втора ръка.Втора ръка им е,беше обявено в Mobile.BG от Балканстар.Пътуваше лятото до Бургас.
Карат-С с ново Туризмо, малко миди ми мясаше, който работи там, нека пусне снимка, и да каже дали е само едно или има и други. :P
Снимах я преди няколко дни - много е готина. :)Каросерията китайска ли беше? Както и да е, старнен избор за покупка са имали...
София - Бургас в момента се обслужва от Карат-С. Дори наскоро си купиха още 3 броя автобуси, не съм сигурен за модела, мисля че са Травего, 3-осни.Хмм, това е новина ако са взели Травего, че и триосно! Сещам се за четири фирми в България, позволяващи си да ползват триосни автобуси- Етап/Адрес, Дорис, Валерос и Хеброс.
Ами объркал съм се, но все пак има нови автобуси от около месец-два, Турисмо 3-осно, сега ми казаха 2 броя, аз лично имах спомен, че съм чул нещо и за трети, но отделно от това днес някакъв друг, пак нов автобус, е обикалял из гаража с транзитни номера.Но явно ще са за международните линии. В България няма в момента къде да ги пълнят.
Хмм, това е новина ако са взели Травего, че и триосно! Сещам се за четири фирми в България, позволяващи си да ползват триосни автобуси- Етап/Адрес, Дорис, Валерос и Хеброс.
От старите им триосни Сетри надали някоя се ползва в България.
Ето единия, другите два са бели като единия е от няколко дни в гаража, а може и още някой да има.Готин е, макар и без огледала :D
Мариета имат чисто нова сребриста Бова ФутураАктуалната версия на модела изглежда така:
Май никъде не сме коментирали триосния Иризар на Турист Сървис. Още юни някъде го бях виждал, но днес се случи пак и това ми напомни да пиша.
Най-интересното от всичко е това, че логото едно време беше на Груп Плюс, сега в една фирма с Етап Адресс... ;)
Те са собственост на една и съща женица - Галя ТопаловаТова е ясно, интересното е, че при тях останаха старите Мицубиши/Темса, леко смениха името с добавката на това "плюс", а фирмата, която вози до Прага ползва старото лого от 90-те...
И по-точно на гаджето на Галя Топалова - турчин. Те всички големи автобусни фирми са свързани с ДПС - като се почне от ГрупПлюс/ЕтапАдрес, на която Стефан Софиянски фактически подари Централна автогара, Юнион Ивкони, чийто собственик е синът на депутата от ДПС Рамадан Аталай, сливенските фирми Дорис и Глобус ЕС, хасковската Арда Тур, свиленградската Ники-Нели, кърджалийската Кристал, Метро също е турска фирма, както и бившата бургаска Ентуртранс.
Ролита 97 имат нов автобус Сетра от новия модел, вишнево червена. :fan:Офф, забравих, че видях автобуса миналия петък под жп моста на Козлодуй, беше без надписи, не видях дали е с българска регистрация и ето, че ти ми отговори на чуденките... ;) Автобусът изглежда точно така, дали все пак не са купили някакъв рекламен:
Помислих ги за нови,защото статията е от вчера.Една нескопосна снимка на новия Starliner,ето линк http://haskovo.info/index.php?option=com_content&task=view&id=26233&Itemid=2
Една от новите Темси на "Хеброс бус". :P Съжалявам, че е от такъв ъгъл но ме изненада. :)Чисто нови ли са, не следя изкъсо, но си мисля, че този модел не се произвежда вече?
Чисто нови ли са, не следя изкъсо, но си мисля, че този модел не се произвежда вече?
То нетурско Травего няма отдавна, но това щом е SHD вероятно си е турска модификация, а не европейска и е по-бедно оборудвано - без дървени апликации на волана и със стария модел тахограф със шайба., но пък не съм сигурен дали от ЕС няма изискване всички нови автобус да са с дигитален тахограф..Турско е да,защото е SHD,не за друго го написах.
И маловестната фирма Рали 13...Чак пък... Подобно на Ер Кона, Флоренция Бус, Груп и други, пътуващи само по международни линии, не са толкова известни за масовия пътник, но тук във форума сме я чували! ;)
Да се има в напредвид,че имат един курс седмично. :/И маловестната фирма Рали 13...Чак пък... Подобно на Ер Кона, Флоренция Бус, Груп и други, пътуващи само по международни линии, не са толкова известни за масовия пътник, но тук във форума сме я чували! ;)
Звездата Setra S 516 HDH огря българските пътища
07.08.2014
Списание КАМИОНИ проведе пътен тест с измерване разхода на гориво на напълно натоварен луксозен туристически автобус от новия TopClass 500
(http://www.kamioni.bg/pictures/12237_2_Setra-Big.JPG)
Звездата на новият Setra TopClass 500 изгря и по българските пътища в началото на август. Суперлксозният туристически автобус на Daimler на практика имаше своята българска премиера, което стана по време на специализиран еднодневен пътен тест с измерване на разхода на гориво, организиран от Setra и проведен от списание КАМИОНИ, приложение АВТОБУСИ и Балкан Стар, официален дилър на марката у нас. Това бе първата поява у нас за флагмана на автобусите от Улм, който излезе на пазара през миналата година. Setra предостави за тест в България версията S 516 HDH - модификация, която е точно по средата на гамата на TopClass 500, с която влизат още S 515 HDH и S 517 HDH. Суперавтобусът е с дължина 13,325 м, както всички варианти на TopClass 500 лежи на 3 моста като последният е електронно управляем. Ширината на автобуса е 2,55 м, а внушителната му височина е 3,88 м. Двигателят е OM 471 с мощност 510 к.с. – по-високата от двете, които са достъпни при TopClass 500. Предавателната кутия е автоматизираната, разработена специално за автобуси PowerShift 3.
Като модел, представител на най-високото ниво на автобусите от Улм, S 516 HDH представи в България блясъка на Setra в пълна степен. Автобусът с изключителен външен дизайн бе оборудван с всички възможни и познати системи за сигурност, както и с всички системи за улесняване и повишаване на качеството на работа на водача, сред които адаптивен темпомат с предварителен контрол на силовата линия (PPC). Мощен, тих и икономичен двигател Евро-6, безупречна предавателна кутия, изключителна аеродинамика (коефициент на въздушно съпротивление 0,33), олекотена, но здрава конструкция, PPC, EcoRoll-функция, която прекъсва силовия поток от двигателя към колелата при спускане по наклон… Списъкът с факторите, които допринасят автобусът да е мощен, бърз и в същото стабилен и икономичен може да се допълва още.
Комфортът за пътниците в TopClass 500 e ненадминат досега. Тестваният от списание КАМИОНИ S 516 HDH разполагаше с 46 пътнически седалки от най-високия клас с вентилирани кожени облегалки и седалища. В салона за пътниците имаше изградени и две сепарета с маси с по 4 седалки. Всички материали използвани в салона са с изключително високо качество. Таванът на салона пък е изцяло прозрачен, което създава усещане за още повече простор и лукс.
Специално за теста с измерване на гориво S 516 HDH бе натоварен почти до пълния си капацитет. Манекени пълни с вода по седалките и торби с пясък в багажниците осигуряваха общо тегло на автобуса от почти 24 т. В България единствено списание КАМИОНИ, приложение автобуси имаше възможност да изпробва на пътя новото бижу на производителя от Улм.
519,7 км, 6 часа и 56 минути движение на пътя, средна скорост от 75 км/ч. Това е само част от сухата статистика за пробега от Варна, през Обзор, Слънчев бряг, Каблешково, Пловдив до София. Маршрутът включваше близо 400 км магистрала и около 120 км двупосочен силно натоварен път по тежък терен с много изкачвания, спускания и завои. През цялото време напълно натоварения автобус показа завидна динамика и стабилност – дори при пороен дъжд по магистрала Тракия, невероятен комфорт и среден разход на гориво от 26 л на 100 км пробег. Консумацията на гориво можеше да се следи както на дисплея на бордовия компютър, така и на монтиран допълнително уред VDO Siemens.
Преминаването на автобуса през България пък бе част от европейска обиколка с цел тестови шофирания за журналисти. Преди да дойде в страната ни инструкторът от Setra Фридхелм Гиирзе бе преминал за тестови шофирания с автобуса през Чехия, Унгария и Румъния, а след България се отправи към Сърбия, Хърватия, Словения…
Най-често ги засичам заедно с Темсите, за Варна-Инсбрук. ;)Вчера и едно Сафари,и синята Темса бяха!
Относно другите два, като се има на предвид кои Български фирми имат Скания е ясно, че водещата българска компания е "Биомет". ;)Те традиционно вземат с каросерии на Иризар. Като този на втората снимка от статията досега в България май има само един, на фирма Ангкор и пътува между Антон/Пирдоп и София....
Черния Touring е адски красив! :fan:А някой да си има на идея,кой може да е собственик на това бижу? :neznam:
E,мистерията е разкрита. => http://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/13495/Pyrvi-t%D0%B5st-na-Scania-Touring-Evro-6-v-Bylgariq?page=3Черния Touring е адски красив! :fan:А някой да си има на идея,кой може да е собственик на това бижу? :neznam:
Днес видях чисто нова,видимо защото бе ЕВРО 6,Scania Touring със Софииска регистрация.Тя е черна на цвят със надпис "Scania Evro 6" и нещо друго,но не го забелязах.А сега я и продават: :arrow:
ПС:Обещаната снимка
Покрай предполагаемите нови "автобуси" за София, се сетих - леле какви са хитри, явно случайно са пропуснали да споменат, че това пак е дегизиран китайски рейс - Higer......Скоро нямам наблюдения, но допреди известно време един такъв кажи-речи всеки ден, май беше на Ankogr Travel, се подвизаваше на линията от София за пирдопското село Антон.Просто отпред бронята му е от Higer,иначе всичко си е от Scania.Двигател,скорости,и всичко останало.И да,има такъв обаче е Angkor фирмата ;)
Някой знае ли за коя фирма са доставени двете нови триосни Скания Тоуринг ?
http://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/14930/Skaniq-Bylgariq-dostavi-dva-triosni-avtobusa-Scania-Touring?page=
Този е леко "втора ръка". ;)Нали аз написах,че е втора ръка ;) Файда от твоя и моя пост вече всъщност. :crazy: :crazy:
То такива вече само втора ръка се намират, защото от МАН, поради по-голямото търсене на нискобюджетни модели, точно решиха да го спрат от производство.Каква им е сметката?Дали ще дадат 420.000еuro за Setra 516 HDH,или 340.000euro за 516 HD... 1:1 са от гледна точка на пътника.
Биомет може би са наели една Скания Туринг в много тъмно сиво. Има надпис на челното стъкло БиометДа точно тази Скания я видях днес сутринта на Ломско шосе в посока към Надлез Надежда с рег.номер:СА 9738 ХС и отпред на стъклото беше залепен голям стикер на Биомет.Не знам купили ли са я или е за временно ползване.
За временно е.Скания България я продават от много време.Аз я бях снимал някъде из темите.Биомет може би са наели една Скания Туринг в много тъмно сиво. Има надпис на челното стъкло БиометДа точно тази Скания я видях днес сутринта на Ломско шосе в посока към Надлез Надежда с рег.номер:СА 9738 ХС и отпред на стъклото беше залепен голям стикер на Биомет.Не знам купили ли са я или е за временно ползване.
Turismo- то на Сърнела не е ли бившото на фирма Соня. Доста прилича на него, а и преди време Соня го продаваха заедно с едно бяло.Ммм,да прав си!Имаше същите седалки,възможно е напълно!А за Неопланите,минават на тях,защото са много луксозни откъм салон,и защото вече новите започнаха да стават все по-скъпи.Въпреки,че могат да купуват хубави Сетри,например,на по 50-60хил. км. 2015 на много по-ниска от цената на един чисто нов.
Да така е. Air Kona купиха такава Sera Top Class 417 HDH с панорамен покрив от Vega Tour- Чехия, те предлагат автобуси втора ръка до 5-годишна възраст. Хем са нови и супер- луксозни, хем на добра и по ниска цена от новите. На международните превозвачи точно такова им трябват, за да са конкурентни.Не е само покрива,имат си и контакти на вътрешната седалка.Включиш си лаптопа,пътуваш си...Кой друг в България го предлага това! :bounce:
Никой, мисля, че в Сетрите и Неопланите на Арда тур имат такива преобразуватели и контакти на 220V. Което е супер удобно.Не нямат,виж ->
Не е само покрива,имат си и контакти на вътрешната седалка.Включиш си лаптопа,пътуваш си...Кой друг в България го предлага това! :bounce:
Явно, че нямат само мониторите на седалките им е яка екстраНай-добре е автобус да е 4 звезди,за да е широко,да има вградени във седалката,не да са сложени ей така,таблети и 220V преобразуватели.Това ще бъде най-яката фирма във България.
Руското посолство има златиста...- Дифиане това защо е в моят пост ?
Какво и е поръчковото на тази на Кричим ?Те са си я поръчали, а не са като белите Конектата на Карат?!
Не е базов модел, а е с доста екстри за модела. Поне така казаха шофьорите, а от вътре си личеше, че е доста качествено изпълнение. Казаха също, че е с повече седалки от серийна S 516 HD, но са я поръчали без тоалетна.Е,то тогава използват това,вътре да има повече пътници,на по-малко разстояние!
:taz:
В темата яко продължава да се пише оффтопик за стари бракми на посредствени фирми... Ще дам пример, за какво е създадена темата... :help: :help: :help:
Та като си говорим за наистина нови автобуси - Карат имат ново Туризмо - СВ1575ВМ.6 броя са 3 международни и 3 междуградски.
Какво се разбира под междуградско - Туризмо К? Днес видях едно червено, горе-долу в цвета на това от снимката по-долу, но не бях в позиция да му видя регистрацията дали е нова...Та като си говорим за наистина нови автобуси - Карат имат ново Туризмо - СВ1575ВМ.6 броя са 3 международни и 3 междуградски.
Ще и кача и снимка.. преди време беше на ТръкШоуто в Лесново.(http://www.kamioni.bg/pictures/17550_2_GENERAL.jpg)
Витоша Експрес със Temsa MD9
Браво на тях,време им беше. A и никой не го беше отбелязал ;)Витоша Експрес със Temsa MD9
Те имат 4 такива от преди поне година най-малко. ;)
ПС:Леле,кво става?!?8-та Setra 500 series в България!!!! :toot: :toot: :bounce: :dance: :peace: :inlove:По-скоро е наглост, че при цялата мафия и хиляди нередности в автотранспорта (технически неизправни автобуси, данъчни и трудово-законодателни правила), да ни возят само на бракувани автобуси, внос втора ръка... ;)
Снимка:facebook
Не е базов модел, а е с доста екстри за модела. Поне така казаха шофьорите, а от вътре си личеше, че е доста качествено изпълнение. Казаха също, че е с повече седалки от серийна S 516 HD, но са я поръчали без тоалетна.
:taz:
Не е базов модел, а е с доста екстри за модела. Поне така казаха шофьорите, а от вътре си личеше, че е доста качествено изпълнение. Казаха също, че е с повече седалки от серийна S 516 HD, но са я поръчали без тоалетна.
:taz:
Само да попитам с кои шофьори си говорил.Защото вчера се върнах от екскурзия в чужбина с именно този автобус.Просто е невероятен и много тих.А шофьорите,които го шофираха бяха Галин и Рушен.Беше екскурзия от училище,защото съм немски клас и в края се прави екскурзия до Германия,Австрия и други.Общо 5000 км.А шофьорите бяха наистина професионалисти.
Хеброс Бус със Сканиа Туринг! :fan:
Не съм сигурен,но може да са я взели и от Стойчев и Син,имат един и същ интериор,продават тяхната от много време.
http://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/18368/Novata-Scania-d%D0%B5byutira-i-v-Plovdiv?page=1
Всъщност Хеброс Бус се оказа че имат и втора Scania Touring :inlove:
Прилагам и една снимка на другите "нови" автобуси в парка им,част от галерия от страницата им във facebook :fan:
Онзи ден по Сливница ми се привидя чисто нов автобус на Юнион Ивкони. Приличаше на модел на Noge. Някой дали може да потвърди? :)
Очаквайте скоро… Union Ivkoni ще представи своите НОВИ автобуси, с които ще пътувате комфортно и удобно, до някои от стотиците дестинации в България и в чужбина!(https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-0/p526x395/21055998_1430684997061098_5867353567783733870_o.png?oh=54cc09b706c61d271cb83cb7523b8672&oe=5A1D076F)
Едва ли някой е очаквал нещо подобно..?
https://www.bhbus.ba/2018/02/13/vitosha-express-pojacao-vozni-park-sa-sest-vdl-futura/
Дано знаете езика на братята босненци(сърби)
Седем нови Scania Irizar i6s за БИОМЕТ
(https://admin.kamioni.bg/files/file/2017/Lacho-NEWS/DSC04566.JPG.resized.JPG)
Първият New Tourismo в България е за Карат-С
(https://www.kamioni.bg/pictures/21592_2_tourismo.JPG.resized.JPG)
(https://admin.kamioni.bg/files/file/2017/Lacho-NEWS/tourismo-1.JPG.resized.JPG)
(https://admin.kamioni.bg/files/file/2017/Lacho-NEWS/tourismo-2.JPG.resized.JPG)
(https://admin.kamioni.bg/files/file/2017/Lacho-NEWS/tourismo-3.JPG.resized.JPG)
В началото на юни стана факт първата доставка в България на новия туристически автобус Mercedes-Benz Tourismo, осъществена от Mercedes-Benz Tourismo, генерален дистрибутор на Daimler AG за страната. Флагманът на автобусите с трилъчата звезда допълни автопарка е за една от най-големите автобусни компании у нас - Карат С.[✕]Новият Mercedes-Benz Tourismo бе предаден от Красимир Захариев, отговарящ за продажбите и следпродажбеното обслужване в Mercedes-Benz Tourismo на Асен Асенов, ръководител на експлоатацията в Карат С.
Доставеният автобус е от версията Tourismo RHD M/2, с дължина 13 115 мм, на два моста. Ширината на автобуса е 2,55 м, а височината с климатика - 3,70 м. Двигателят е OM 470, Евро-6 с максимална мощност 428 к.с., а предавателната кутия е механична, шестстепенна.
Арматурното табло на автобуса е от ниво на изпълнение Comfort, като водачът разполага с богато оборудване за комфорт и безопасност - като отделен климатик за шофьорското място, регулируема седалка, тапицирана с кожа и текстил,... Автобусът е оборудван с всички познати системи за сигурност и в помощ на водача.
Салонът е оборудван с 55 седящи места, като седалките са от по-високото ниво на оборудване Comfort Plus.
Пътниците разполагат с USB-портове, първите редове - с контакти на 220 В, два 19-инчови монитора, WC, отделна двузонова климатизация на салона с възможност за различна температура в предната и задната част и за индивидуално регулиране.
Звездата на новия Tourismo блесна в средата на миналата година, когато официално бе представено, новото, трето поколение на бестселъра при туристическите автобуси на Mercedes-Benz.
В парка си Карат-С има около 20 автобуса от предишното поколение на Tourismo. Новият автобус ще работи по редовните линии на компанията от София до Западна Европа и обратно.
Повече - в юлския брой на сп. КАМИОНИ
Днес забелязах , но не успях да снимам Арда-тур имат автобус Viseon C12 HD ако някой успее да снимаИнтересно и рядко. Фирмата фалира преди години, явно закупилите от тях вече са им навъртели километри и разчистват. Вероятно, до голяма степен са аналогични на Неоплан, а Арда имат такива в автопарка си...
Интересна стратегия.
https://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/22463/Nov-klient-za-Skaniq-Bylgariq?page=
Новите автобуси на АРДА-ТУР,които ще поемат всички международни маршрути на фирмата от Понеделник.
Източник: ФБ профила на Себахтин Исмаил.
Персоналът на Актавис / Тева - Дупница отскоро го превозват с нов автобус из околията - бяла Scania Touring с номер СВ 3442 ВХ. Не знам дали е нов на фирмата (M&M Travel) или просто са го взели за проби.Да,на M&M Travel е и е нов. :)Купили са го наскоро.Скоро предполагам ще кача и негови снимки. :)