Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - blagun

Pages: 1 [2] 3 4
21
Абе това за 12-ките е малко мит, в повечето случаи изчакват и се разбират с 18-ките и 10-ките и най-често те(12) минават първи.
Абе не е така почти никога  не чакат. Вече и 18 не го имат за нещо.
Обсъжда се сигнализацията при Журналист. В този контекст постингът е оффтопик предвид настоящия маршрут на ТМ18 и ще бъде изтрит.

22
Точно. Отпадат 6 коли от ТМ10 и 2 коли от ТМ18, които отиват на 8. В крайна сметка шестте коли по ТМ10 ги няма, откъдето се икономисва пробрег. Едва ли ще орежат 6 коли от 18, за да е по-малък пробегът при тяхното предложение.
ТМ10 може да има в момента 16 трамваи, но няма 16 състава. Като си разцепил 6-те двойки и си оставил 10 (=4+6) единични, не си икономисал никакъв пробег. Как да ти го обясним по-лесно: Брой ватманите, умножени по дължината на маршрута и по броя курсове, и получаваш пробега по транспортна задача. Няма значение, дали ватманът кара единично, двойно ЧКД или 8-осен Дюваг.

23
Изтрити теми / Re: Контрольорите
« on: 14.10.2013, 13:22:27 »


     

      Миналата седмица пътувах в Тб № 1, качиха се двама контрольори мъж и жена. Пред мен към средата на Тб пътуваше човек на средна възраст с явно по скромни финансови възмоности и по неглиже дрехи, от другата страна на седалките седяха 2 циганки на метър от мене от които се носеше отвратителна смрад на някакъв долнопробен парфюм, та се наложи да се преместя по назад, че направо не се траеше. Контрольорката, доста злобничка, подмина циганките все едно въобще ги нямаше, и се насочи към човека като започна да го обижда и му се заканва - "Слизаи, бе клошар!".
    Забележете, човека дори имаше билет!

     Факт е , че ако имаше проблем, това не беше този човек, аз минах покраи него и тои не миришеше.

   Самата наредба е безумна и приложението и  невъзможно, основаващо се на напълно субективна преценка. Потърпевши  и тероризирани ще бъдат уязвими хора които са по лесна плячка, а истинските смръдльовци ще продължават да се возятм тъи- като циганите се движат на тумби и контрольорите изобщо не смеят да ги закачат!
         А  от тях по родение се излъчва една неприятна миризма......както е известно, което ги комп;ексира  да се къпят в  неистови количества евтини парфюми.




24
Понеже 40 години се навършват не от началото на присъствието на Икарус, а на модела 280, добре е това да се уточни в темата, защото се вмъкнаха и други модели.

25
ы

26
Жена се хвърли пред влака в метростанция „Западен парк”
Quote
Пътник е паднал в столичното метро, заради което временно е спряно движението при спирка „Западен парк”, съобщиха за Дарик от Столична община. Жена се е хвърлила пред влака, уточниха от пресцентъра на МВР. Засега няма информация за състоянието на жената. ...
http://dariknews.bg/category.php?category_id=36

27
Моля дискусията да продължи за конкретни проблеми на T6A2. По общофилософски проблеми на трамваите пишете в общата тема "Въпроси и отговори аз трамвайния транспорт"

28
А и също така бил ли е 7 някога до кино Одеон или дотам се е движила само шестицата?

Xодил e само тб 7, а не тб 6.  ;)


   7   01.06.2009   кръстовище Васил Левски, патриарх Евтимий ⇒ бул. патриарх Евтимий ⇒ Петте кьошета ⇒ пл. Руски паметник ⇒ ул. Опълченска ⇒ бул. Сливница ⇒ кръстовище Орион, Сливница ⇒ ж.к. Люлин, бул. Луи Пастьор ⇒ ж.к. Люлин, бул. Джавахарлал Неру ⇒ кооперативен пазар Люлин ⇒ обръщателно колело в ж.к. Люлин 3, 4

29
Хайде стига оффтопик! Темата е за автобуси за РАЗХОДКА! За двуетажни автобуси за МГТ си има друга тема - http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=922.0!

30
Русе / Русе - тролеи Рено
« on: 21.01.2013, 13:40:30 »
Подвижната изложба на тролеи в Русе продължава. След руските, швейцарските, чешките, немските и италиански доставки, сега се очаква и френска:

http://ruse.dir.bg/news.php?id=12873745
Quote
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Тролейбуси от Франция ще возят русенци
11:52  |  21 януари 2013 | | / Редактор Лилия Чалева /

8 реновирани тролейбуси от Франция ще попълнят автопарка на фирма „ЕГГЕД Русе”, съобщи ръководителят на фирмата Николай Къдрев. Екип на фирмата вече бил на място и избрал возилата.
„Надяваме се, ако не се случи нещо непредвидено, до два месеца да обогатим нашия автопарк, който вече е остарял и има нужда от подмяна”, каза Къдрев, цитиран от RuseNews. Той не пожела да уточни за каква инвестиция става дума, нито от кой град ще бъдат докарани тролеите.
По думите на Къдрев новите возила са в изключително добро състояние. Те ще бъдат с високи стъпала и до началото на лятото ще се включат в изпълнението на разписанията на превозвача
Quote
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

32
Изтрити теми / Re: Re: Стара София
« on: 21.11.2012, 15:16:04 »
Няма подходяща тема ,затова тук:
http://www.omda.bg/public/biblioteka/dragan_tenev/stara_sofia_tramvay.htm
Преди година обсъждахме подробно тези спомени тук: http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=467.msg233227#msg233227

33
Откривам новата тема за експлоатацията на станциите от МД2. Предлагам в първия постинг да закачим по една снимка от всяка от новите МС. Надявам се в следващите дни да се съберат качествени снимки.

34
Само за катерачи: пътят към Голгота (Дружба-2 - МС Цариградско шосе), изминат от самоотвержен форумист в SSC: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=90716852&postcount=1968

35
Инициирам ретроспекция на най-големите гафове по подвижния състав на София. Ето моите номинации (без класация):

Нормалнорелсовите български трамваи Т1000. През втората половина на 80-те се планираше бързо и поголовно преминаване към нормално междурелсие. В тази повеля достойно трябваше да се включи и Трамвайният завод. Е, включи се, и още как - с производство на стотици тонове старо желязо!

Автобуси Чавдар 141. През 1993 беше спусната директива ботевградският завод Чавдар да бъде съживен. Но не чрез инвестиране в нови технологии, а чрез изкупуване на боклуците им. Правителствата на Беров и Виденов доброзорно включиха СО в процеса, като ни пробутаха Чавдарите с инв.номера 26**. За съжаление, тази партида все още не е напълно в историята.

Първите автобуси Чавдар 11 Г се произвеждаха с двукрили отварящи се навън врати. Това се оказа убийствено за софийските претоварвания. Слава Богу, заводът си взе бележка и най-напред за София започна производство на автобуси с врати-хармоники.

Българо-румънски тролеи ДАК Плодовете на соц-балканския технически гений все още могат да се видят в Перник.

Тролеи Греф унд Щифт, закупени на старо през 1984 за ТБ7. Тези любопитни ретро-возила не се доказаха от добрата си страна на софийска територия.

Италиански автобуси ИВЕКО, дошли в началото на 90-те по А404. Вероятно с подобно возило Мусолини е карал публика на масовките.


36
Архивирани теми / bug MD3
« on: 28.12.2009, 18:49:29 »
Хайде да не разводняваме темата повече - има си теми за нови трамвайни трасета, трамвай vs тролей и т.н.
Още повече, че предложението на Златин е резонно - след като се скапва МД3, поне да се скапе докрай. Пък и ако сте забелязали, по бул.В.Левски трафикът е реално 2*2 ленти - дали вдясно ще са паркирали коли, бакшиши или трамваи като по Ген.Жеков - все тая. Пък и трамваите не могат да спират в две ленти, както го правят тролеите.

След няколко дни ще изпратя в архива всички оффтопик мнения, вкл.настоящето.

37
Така например преди време се чудех защо из град Банско има толкова изоставени автобусни спирки, и един местен човек ми обясни, че едно време е имало съвместен градски транспорт с Разлог и Баня-демек една автобусна линия, обикаляща под формата на триъгълник трите селища и спираща на спирки из трите населени места.
Не мисля, че е имало линия като градски транспорт между селищата в Разложката котловина. Спирките в Банско са от линията Автогара Банско-хижа Бъндерица, по която 2 пъти на ден вървеше един ПАЗ. Той наистина спираше из градчето, докато междуселските автобуси си тръгваха от автогарата и тъй като тя е в периферията на Банско, не могат да бъдат окачествени като МГТ.

38
Може би това е темата, където да отбележим, че тази зима ще посрещнем сезона с два нови лифта: Маркуджик 2 (упоредните панички се подменят със седалков лифт), и доста спорния лифт Паничище-Рилски Езера (който според някои слухове е втора употреба, но това малко ме съмнява).
Също така спорният Стойките-Снежанка на Пампорово. По този начин се отваря път за "банскализация" на някога спосойното село Стойките.
Обещават да пуснат най-сетне нов лифт на Чала над Чепеларе. Там си е нужно, защото старият е много бавен, а долна лифтова станция е в окаяно положение.

39
Quote from: news.dir.bg
Брюксел замрази европарите за пътищата ни
26 януари 2008 / News.dir.bg
Европейската комисия (ЕК) поиска от България да замрази европарите за пътищата.
На България е препоръчано, ако има плащания от страна на Фонд "Републиканска пътна инфраструктура", те да бъдат спрени до изясняване на случая с арестуваните с подкуп от 25 000 лева двама висши служители на фонда - Любомир Лилов, директор на Дирекция "Усвояване на средства от ЕС", и Иван Владимиров, началник отдел "Подготовка, търгове и договаряне". Това заяви днес пред журналисти във Велинград министърът на транспорта Петър Мутафчиев, цитиран от БТА. Предстои Управителният съвет на пътния фонд да изпрати своята позиция в ЕК.
След разговор по телефона с финансовия министър Пламен Орешарски по-късно стана ясно, че ЕК, взимайки повод от публикациите в българската преса от случая на конфликт на интереси, свързани с шефа на фонда Веселин Георгиев, както и ареста на двамата негови служители, е помолила МФ, докато не се изяснят обстоятелствата "да се въздържа от сертификации и сключване на нови договори".
Орешарски не уточни за блокирането на какви суми точно става въпрос. "Опитах се да разбера, но нали не очаквате, че в къщи имам тези справки. Във всеки случай парите не са много", коментира той, цитиран от БТА. Все пак той посочи, че мярката ще засегне три финансови проекта по ИСПА, които в момента се изпълняват, и за които фонд РПИ е изпълнителна агенция: Транзитни пътища-3; автомагистрала "Люлин" и техническата помощ за подготовка на пътни участъци по програма "Трансевропейска пътна мрежа". Има и два засегнати проекта от Оперативна програма "Транспорт" - отсечката Кърджали - Подкова и връзката на автомагистрала "Хемус" с околовръстен път София.
По думите на министър Мутафчиев ще се направи всичко необходимо за изчистване на авторитета и връщане на доверието от страна на Брюксел.
Междувременно по искане на прокуратурата Софийският градски съд остави за постоянно в ареста Любомир Лилов и Иван Владимиров. Вчера Софийска градска прокуратура започна цялостна проверка на всички европейски проекти, движени от Фонд РПИ. Проверката ще обхваща
Те ти, булка, Спасовден! Мисля, че най-малко шефът на фонда и министър Мутафчиев трябва да си ходят! Очевидно не става дума за случаен единичен подкуп, а за утвърдена схема, тарифа и т.н.

40
Quote from: maniak
абе бабите е проблема как ще стигат до станциите с тия стълби...
Е няма ли да има ескалатори в подземните станции?

Pages: 1 [2] 3 4