Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - blagun

Pages: 1 ... 699 700 [701] 702 703 ... 707
14001
Quote from: Kaiser Kar
отчасти 114 (който се ползва от малко хора и без това)
А114 ще остане до Младост - с далеч по-рехава компания от сега, а след Младост сам (без селските), освен това може би ще обслужва к-с Цариградски. Затова той сигурно ще има повече от сегашните пътници, даже може да се обслужва от 4-5 коли.

14002
Quote from: c.r.u-to
ЗНАЯ КЪДЕ ВЪРТИ 404 НО 5 АВТОБУСА БЯХА ВЪТРЕ ЧЕТВЪРТЪК ПЕТЪК МИНАЛАТА СЕДМИЦА МИСЛЯ ЧЕ БЕШЕ
E, какво толкова? Съвсем нормално е да ползват сервиз, мивка или други неща.

14003
Идеи / Re: Югозападна част на София
« on: 24.02.2006, 11:05:37 »
Quote from: bgpower
Да, но онаци част на Овча Купел чак толкова ли ходи към Монтевидео и търговския център?
Мисля, че по-скоро се движат към центъра?
Разбира се. Затова предлагам А260 да върви по Любляна. А това за А73 по Боряна го считам за неудачно - по Боряна няма спирка - има в двата края, пък за хората около Любляна А73 прави връзка с ТМ5,11,7, ТБ2,9 и др. Докато измъчената 107 е от дъжд на вятър и стига само до автогара Овча купел.

14004
Quote from: Kaiser Kar
Не смятам, че А 1,3,5,6 трябва да тръгват от Младост. В момента основното им натоварване се осъществява на Окръжна болница, а ако отидат в Младост ще отпадне тази част от техния маршрут.
Това не означава, че германчани и панчаревчани боледуват много, а че на Окръжна болница се прехвърлят на автобус до центъра. Е, след като се пусне метрото до Младост, ще отпаднат 50-60% от младостките автобуси, като го пуснат до Дружба, ще се редуцират сериозно и дружбенските. Затова съвсем естествено е трафикът да се пренасочи към метрото. Нали това е основната идея? Пък ако много искат, и в Младост може да се прехвърлят на автобус.

14005
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« on: 24.02.2006, 10:48:41 »
Quote from: CKD
Едно вагонче Т6А2СФ99 струваше по 350 000 USD при курс 1,90 лв. за долар т.к. това беше 1999 г.

Значи съчленена двойна композиция - към 700000 евро. Може би изискването на ЕБВР е било возилата да са нископодови и затова ЧКД не е подал оферта за търга (кандидатите били Бомбардие и Инекон).

Какво да се прави - при всеки търг е така - изискванията се фиксират предварително и ако някой участник не ги удовлетворява, офертата му изобщо не се разглежда, даже да е за 10 евро. Иначе съдът би отменил процедурата, защото изискванията са официален документ. Законите не позволяват на СО да отиде при някой производител на трамваи и автобуси и да си поръча няколко нови или рециклирани возила.

14006
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« on: 23.02.2006, 17:26:04 »
ЧКД, имаш ли представа, колко струваше едно ЧКД от серията 2***? Те нали дойдоха нови?

14007
В началото ориетрировъчно трябва да маркираме два етапа  

Етап 1. Метрото е до Деница (прогноза 2009 г.)
От обръщалото на тролеите се осъществява пробив през бул.Ляпчев към Младост 2. Пуска се редовен довозващ тролей 15: Окръжка болница-Ерусалим-Младост 2.
Закриват се А306, А313, А305 (тъй като бул.Ал.Малинов ще е разкопан за строежа на следващия етап, достъпът до Младост-3 и 4 ще е само през Патиланци). Обръщалото на А1,3,5,6,7 се прави в Младост. Номера 1,3 и 6 минават през Горубляне, така че те изпълняват довозващата функция за Горубляне. Запазва се А4 в сегашния си вид заради отпадналите А305 и 313 и даже се сгъстява сериозно графика и. Ако е неефективна отсечката в Горубляне - свива се до досегашното обръщало на А305. Ако при строежа на метрото е ликвидирана бензиностанция Темпо и е направен пробив на ул.Сахаров към Младост-1А, А4 може да минава оттам, после по Кр.Раковски зад Билла - в Младост-3.
Нека не забравяме, че и А111 ще изпълнява довозващи функции и маршрутът и в Младост предлагам да си остане.
А413 се насочва през Плиска-Онкологията-Студентски град, а А280 се закрива (или обратното - А280 се променя през гара Подуене до Централна гара, а А413 се закрива). Така тя ще изпълнява довозването по Г.М.Димитров до метрото. Довозването по бул.Др.Цанков ще се осъществява от А88, който ще минава по Драган Цанков вместо през Дианабад, а през Дианабад ще върви ТМ2.


Етап 2 - Метрото е до Камбаните (прогноза 2012 г.)
А213 и А76 остават и се движат от двете страни на Младост-4. Така те изпълняват довозващи функции, пък и са единствена връзка на Младост с НДК и южните квартали от една страна и гарата - от друга страна. А1,3, 6 тръгват от последната станция на метрото. А111 също тръгва от последната станция на метрото, но прави отклонение за Симеоновския лифт.

14008
Quote from: CKD
За съжаление целият бъдещ (а и настоящ) трафик на околовръстното ще се окаже пагубен за планината.
То МПС-тата като стоят на място, изстрелват повече неизгорели газове и това замърсява повече. Пък и шосето не е непосредствено до планината, освен около Княжево. Разбира се, за подобен вид пътища в близост до населените места хората са измислили пластмасови прегради, дано се сетят да оградят околовръстното с такива.

За залесяването - надали посаждането на два реда дръвчета ще подобри положението. Трябва да се помисли за сериозни зелени площи в южната част, докато строителството не е погълнало цялото поле между Студентския град/кв.Витоша/Манастирски ливади и Симеоново/Драгалевци/Бояна. Още повече, че това ще намали ефекта на неприятните прашни летни ветрове, замърсяващи южните квартали. Грийн сити е добър пример за ново строителство - блокчетата са на прилично разстояние, има зеленина, дръвчета, беседки. Разрешения за застрояване трябва да се дават с ограничен процент за засттрояване (20-25%) и задължителен процент за озеленяване, и то с дървета.

14009
Quote from: bgpower
Май се поотплеснахте от темата...
Прав си, да се върнем към маршрутките. Не трябва да бъдат демонизирани водачите им. Не мисля, че те са единствената причина за хаоса в София. Трябва да отчетем желанието на водачите да обслужат бързо клиентите си. Да се надяваме, че монтажът на камери из центъра ще подобри контрола на движението спрямао ВСИЧКИ участници в него.

14010
Идеи / Re: Югозападна част на София
« on: 23.02.2006, 10:53:52 »
Quote from: Ivo
Освен това настилката по ул.Любляна е в много лошо състояние-с паваж,който явно не е пренареждан от години,на доста места има пропадания някои са дълбоки,а на места е кърпено с асфалт върху паветата.
Грешиш, два пъти седмично пътувам с кола по тази улица. Миналата година наистина беше разкопана на много места заради прокарването на газопровод, но сега положението е прилично за софийските стандарти. По Любляна развивам по-добра скорост от тази по Цар Борис ІІІ. Единствената досада са сервизите около светофара с Никола Петков, където има паркирали камиони и се преминава трудно.
Между другото, едното платно на Боряна беше разкопано също за газопровод, затова вероятно са го асфалтирали вместо да редят паветата.

14011
Quote from: Ivo
По мои наблюдения съм забелязал,че еднакви модели автобуси в София са в доста по-лошо състояние от същите модели в провинцията.
То се знае. В София навъртат повече километри, задръстванията винаги са били по-големи, а на всички видове МПС-та им се разказва играта на съединителя, двигателя и спирачната система при непрекъснат режим "първа-втора-стоп". Не твърдя, че в провинцията улиците са "слънце", но София съвсем определено е сред градовете с най-разбити улици. Предпоставка затова са климатичните условия - в София валежите са по-големи, а сутрешните температури през зимата са ниски, което предполага еженощно замръзване на водата по настилката, разтопяване към обяд и отново замръзване нощем. Това означава, че след всяка мразовита нощ ледът разширява съществуващите пукнатини и дупки. С това съвсем не искам да оправдавам всички кметски управи, които заровиха и заравят милиони в безсмислено запълване на дупки, вместо поетапна тотална подмяна на настилката.

14012
Quote from: CKD
Ами все нещо трябва да се закрие. Може да се обзаложим, че ще започнат от 76.
Добре, аз залагам на 306, 313 и 4.

14013
Quote from: Ivo
пътен възел "прибран диамант"
По принцип диамант се рисува като "каро". Това вероятно ще рече, че не се предвиждат въртележки на 270 градуса за ляв завой (както примерно излизаш от Ситняково на Цариградско в посока Плиска), а страните на "диаманта" се образуват от дъгите за десни завои. Вътре в дъгите ще има свързващ кръг за осъществяване на маневрите. Нещо подобно на Винарово колело, но с много по-малък радиус.

14014
Quote from: Kaiser Kar
Кога да се видим, да ме черпиш?
Що бе, тази сутрин минах оттам с кола към 9 часа, един Икарус по А120 се беше разположил като пет пари в кесия - в първа и част от втора лента. А да не говорим, каква част от тролеите ползват най-дясната лента по бул.Левски и П.Евтимий за спиране. То ако им стигаха жиците, и най-вляво щяха да спират!

14015
Идеи / Re: Източна част на София
« on: 21.02.2006, 13:54:57 »
Quote from: ozzy
Имам предвид последния, дето вървеше от Слатина , после се качваше по Цариградско, Евл.Георгиев, моста Чавдар, Суха река, Левски -Г
Това е ясно, но BGPower те пита, как ще аргументираш удвояването на пробега при дублиране на маршрутите на А120 и ТБ1? Северният клон на А75 беше от времената преди ТБ1 и ТМ22 и даже преди ТБ4, възстановяването му е тотално безсмислено.
Известно подобрение след пускане на метрото може да има, ако тръгва от СУ, за да прави връзка с метрото. Но по-добре е сливане на 75 и 9 в едно.

14016
Quote from: bgpower
Да, ама НЕ!Един Пилот(както обичам да ги наричам) ми каза че не им е разрешено да работят до по-късно от 22:00.
Ааа, значи такава била работата. Щото иначе ако се заредят пред дискотеките в Студентски град в 4.00 часа, пак ще са на печалба, но и бакшишите са хора, и те семейства хранят.

14017
Идеи / Re: Югозападна част на София
« on: 21.02.2006, 11:26:22 »
Quote from: bgpower
Еми да ви кажа, за мен вариантите със скъсява не на 260 според мен са нереални. Горна баня СИ е квартал и не може да се разчита на никаква гара, за връзка до центъра.
Може би грешно се изразих - нямам предвид съкращаване на А260 до Овча купел, а просто между Профсъюзната школа и Овча купел да върви по Любляна вместо по ЦБІІІ, а нататък да си продължава по досегашиня маршрут.
Мислел съм и  А260 (или част от него - примерно разделяне на А260 и 360) на излизане от Горна баня да завива по Княжевска и после по Любляна. Но лошото на това е, че увисва НБУ от практически единствената прилична връзка с центъра.
Друга възможност е А58 и 59 от Кнняжево да завиват вляво по мостчето и по Любляна да стигат до Овча купел.
За продължаване на А107 след Овча купел (примерно до обръщалото на А204) би могло да се мисли чак след разширяването на бул. Т.Каблешков. Иначе, колкото е нарядко, само задръстване му липсва.

14018
Quote from: Dragon
Явно не ме разбра правилно. Точно този парадокс исках да покажа.
На едно мнение сме! Аз точно от парадокса се възмущавам

14019
Quote from: Ivo
Добре,обаче ако направят бул.Черни връх да минава по естакада над околвръстното,ще се получи много голям наклон.
Дали Черни връх ще минава отгоре или отдолу на околовръстния път, денивелацията между точка А (началото на подлеза или надлеза) и точка В (края на подлеза или надлеза) ще е все една и съща. Преценката е правена според конкретното застрояване и релеф.
Височината на точката от Черни връх на 100 метра надолу е 2156 фута - 646.8 метра, а на 100 метра нагоре - 2189 фута - 656.7 метра, т.е. по-малко от 10 метра денивелация на 200 метра - под 5%. За сравнение - бул.Св.Наум - 5.9%, бул.Черни връх над х-л Хемус - 6.9%.

14020
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« on: 21.02.2006, 10:41:27 »
Виж ти, значи обновяването на 1 трамвай - 755555 евро, а чисто нов автобус ВМС - 250000 евро. Тогава какъв е смисълът от трамвайния транспорт въобще? Интересно, колко струва 1 тролей? Явно трябва да преразгледаме нагласите си за безкрайно ефективния елтранспорт и безкрайно неефективния мототранспорт. Още повече, че за екологията се направи много напоследък - дизелови двигатели с евро-3, метанови инсталации и др. Отделно, че трамваите изискват и поддържане на релсово трасе, контактна мрежа, големи стълбове, подстанции и т.н. :unsure:

Pages: 1 ... 699 700 [701] 702 703 ... 707