Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 775
41
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 19.02.2022, 18:14:03 »
А никой не забеляза, че това са два различни автобуса и не става ясно, кой е 1759  :D Рекламите са еднакви, но регистрационните и инвентарните номера - различни.  :D
Този с табелката за 102 е нашият!  :P

42
Там мантинела няма, има само ограда, но тя е лесна за преодоляване, основните щети са от удара със стълба, на страниците им няма почти нищо.
Как са водачът и пътниците?

Иначе и на предницата нищо и няма, сравнено с това по-долу. Припомням:



Източник

43
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 18.02.2022, 14:05:15 »
Аз помня периода между 1998 и 2006 когато пътувах постоянно с линия №20 и единичните си бяха на линия.Нощните коли и ако не се лъжа  в неделя бяха само единични.
Това е по-новото време, за което пиша... В най-ранните ми детски спомени (1998 г. вече съм бил на десет, т.е. преди това), лично аз не помня единичните... :)

Но пък в съзнанието си имам спомени от българските, както и от временното обръщало на Подуене, примерно...

44
Пак добре че още не е пламнало "случайно"...  :/
Няма предпоставка за това. Сградата е общинска собственост и си се ползва - за аварийна техника и като паркинг за служитрли. Оставена е на саморазруха, но няма и повод за "инцидентен" палеж...

Явно покривната конструкция е изцяло нова и изграждана след 1944 г. ...

45
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 17.02.2022, 22:13:25 »
Хубава снимка, жалко, че не е и цветна.

Може би сме го обсъждали вече... Ако някой си спомни, кога, нека сподели връзка и да не ми се отговаря... Та аз помня единичните Татри за доста по-скорошно явление, макар че при 37 трамвая, все е имало поне един единичен на линия... Защо 4111 е сам?

46
Трамваи / Re: Въпроси и отговори
« on: 16.02.2022, 16:22:19 »
Принципно би трябвало до края на годината да дойдат още нови трамваи.  :rolleyes:
И какво ще ги правим, като ремонтът до Княжево може изобщо все още да не е започнал…
Ще сгъстят 18-та линия...  :laugh:

47
Да, сигурно може да се премахне, но често това не се прави. Идеята ми беше да апелирам към модераторите да го забранят, защото не вискчи го изключват и вече сме го чели хиляди пъти под мненията.
Аз трия като го видя в нечие мнение... ;)

Оправям също пълен/кратък член и още някои от най-бруталните грешки... Щеше да е яко, ако допускащите ги обръщаха такова внимание и на моите поправки, та да се присетят...  :neznam:

48
Идеи / Re: A204/304
« on: 16.02.2022, 16:08:44 »
204 е на 7-8 минути в пик и виси в блокадите между НДК и Орлов мост. При по-нататъшно сгъстяване ще се засили пакетното придвижване по Вуцов. Нужна е трета лента между Орлов Мост и НДК и в двете посоки за сметка на широката тревна площ по средата на булеварда за да се обособи бус лента.  :rolleyes:
Между НДК и Графа има бусленти... ;)

49
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 15.02.2022, 07:54:35 »
В момента по Мария Луиза си е така, почти всичко минава оттам. Трябва някой с отлични операторски умения и желание да застане на Козлодуй и да снима върволицата трамваи и в трите направления....

50
Петко, а ти къде виждаш експертността в нещата!? Ако имахме умно и кадърни политици, щяхме да омаме и ставащи експерти и решенията да се взимат на горе-долу разумна и компромисна база...

Агентът задава интересни въпроси и повечето отговори са все свързани с политиката... Сегашните са на доизживяване и бързат да касират откъдето, каквото могат. Най-лесната схема е чрез строителството. Все им е тая, какво ще се получи, ако въобще се получи нещо (пример е случаят с магистрала "Хемус"). Та ттябва да се почне строителство на каквото и да е от нашите фирми, да се приберат минимум авансите и до където дойде...

Видя ли някъде в мнението ми да споменавам трасе, пътникопотоци, рентабилност, приоритетност спрямо други проекти!? Не съм, не са и в дневния ред на управляващите...

51
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 12.02.2022, 12:32:48 »
В ляво се вижда още някакъв автобус, не се наемам да предположа какъв е...

Но какво прави като цяло Икарус с пътници на това място!?  :help:

52
Трамваи / Re: Ретро трамваи
« on: 12.02.2022, 08:09:17 »
Вътре явно не, но опашкиъе от желаещи може да са километрични... Защо никога не изкарват и двата ретро трамвая? Страх от потенциален риск и двата да аварират и да блокират движението!?

53
Трамваи / Re: Ретро трамваи
« on: 11.02.2022, 19:54:56 »
А знае ли се в колко часа ще излезе от Пенка Михайлова и по Георги Димитров ли ще мине? Питам, за да може да се приготвят фотографите...

54
Трамваи / Re: Ретро трамваи
« on: 11.02.2022, 18:28:36 »
И други знаем, трети и го помнят като такъв.... Става въпрос за пл. Журналист. То няма и къде другаде да го въртят. В момента по Мария Луиза, а особено на Козлодуй, е да седне някой и да снима - сюрреласитично, с трамваи във всички посоки през минута.

Но наистина ли са публикували съобщение с това име на площада?  :rolleyes:

55

...
@Bgaming, в тази таблица си мисля, че е грешен маршрута на 108 - начална спирка ЗММ?!
Хмм, знае ли се кой е изработил предложението? Набиват се на очи познатите шрифт и дизайн... ;)

56
...
Попътувайте малко по света и ще видите през какви трудно достъпни места се провират съчленени автобуси без никакви проблеми.
Нашите водачи не са като тамошните... ;)

Съгласен съм със Станкос, трябва да се пробват на истински линии. Търсим превозни средства за линиите и натоварването, което имаме, или търсим за превозното средство линия, по която да издеяни половин курс!?

57
Заяждаш се, при това на дребно.
Не ми е било това целта, но щом така се тълкува и няма полза от уточняване на правилната употрвба на термините, предпочитам да спра...  :rolleyes:

58
Слиница и Околовръстното май се има предвид. На три нива си е - долу, горе и по средата кръгово.
И аз за него пиша! На него никъде няма в една точка пресичане на три нива едно над друго... Ето това е пътен възел на три нива.

Ще вляза и в обяснителен режим, защото явно няма разбиране .По логиката, която вкарвате, Сливница и Околовръстното е нищо в сравнение с Подуяне, например и PR-ската простотия, цитирана по-горе, с уникалност и т.н. е още по-жалка... На Подуяне, връзката Ботевградско - Боян Магесник е на -1, Мадрид/Ботевградско е на 0, Боян Магесник - Мадрид е на +1. Отделно имаме подлези, жп линии и изградени тунели за метро (непотвърдени)...

Сливница, с по едната лента на хипотетичното ниво +1 е скопено още в замисъла си...

59
Работата е тежка и ужасна , а условията не са мръднали грам от протестите до днес. Резултати , резултати ,резултати. А., ето части за 2047. :angry:
Като не е лека, никой не е спрял водачите да завършат медицина, да станат хирурзи, да програмират, да завършат повече от начално или основно, учители да станат.... Май съм го споделял и по-рано, в работата си като урбанист мога да объркам много неща за много повече народ от тези, качили се в автобуса. Управлявал съм проекти за милиони, повече ор остатъчната стойност на китайската тухла, по документи - автобус... Едно ИТ също може да обърка много неща и множество хора и системи да пострадат. Говоря така крайно, не защото нямам уважение към водачите от МГТ, но искам да подчертая, че това сакрализиране е нелепо! Всеки от нас като водач, без да е професионален такъв, трябва да внимава в трафика и може да направи много бели, поводи за "стрес"... Не познавам пострадалия водач, ама дали несе налива редовно като всеки у нас с алкохол, пуши ли, наднормено тегло има ли!? Още стотина фактора могат да се изредят, преди това, че трудовият му стаж е от това да върти геврека по цял ден...

60
Признавам, че случайно попаднах и снимах, лично аз не смятам да си махам снимката... Но по рвакцията на Станкос съдя, че отзвукът тук може да им промени плановете и да не се случи, както са го замислили... ;)

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 775