Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - pldbus

Pages: [1] 2 3 ... 38
1
Пловдив / Re: Автобуси
« on: Yesterday at 22:58:33 »
По едно време не се ли говореше за нова линия на ГТ до летището, даже обществена поръчка щеше да пускат, или грешно си спомням... :D

2
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 16.08.2022, 15:02:13 »
10 не е проблем да се обслужва и от щъркели, не е чак толкова натоварена като 29 и 99 и т.н.
Не е проблем, ако вървят 10 коли през 10 минути, както беше преди пандемията, със 5 коли през 20 минути е проблем. Всъщност по линия 10 според договора изобщо не би трябвало да се движат щъркели, както и по 93, май нещо много толерантни станахме към нарушаването на договорите, които се плащат с милиони от нашите данъци. :D

3
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 14.08.2022, 01:42:20 »
Няколко впечатления ми направиха. Първото е,че на 24 имаше цели две големи Темси на празнично, като едната беше на безкондукторно. Другото впечатление ми е,че повечето шофьори на градските линии са пред пенсия, а повечето на междуградските линии са турци,което не е лошо, но е добре да има и по-млади българи.
То е добре, ама явно няма наплив сред младите българи да стават шофьори.

4
Имаше много наистина и то всички купувани нови, доста съчленени Дакове. След това нямаше пари за части, гуми, заплати. Не знам как са успели даже тролеите да изплатят. Имах роднини в града през 90-те и летните ваканции ме изпращаха там за 2-3 седмици и оттогава са ми спомените. Още тогава града беше класен и се чудех как може транспорта да им е в такова състояние. Имаше дори дни в които има по 1-2 коли на линия, стачки. Що за шефове са имали...
Еми то за това сигурно са решили да дадат транспорта на частни фирми и да приватизират общинското предприятие, на времето това сигурно е изглеждало логично решение, но сега виждаме колко е било недалновидно, сега пак създават общинско предприятие.

5
И сега също се случва,макар и по-рядко.
Не съм забелязал такива случаи скоро, то беше на 1-цата когато се обслужваше още от "доктора" преди 6-7 години, имаше статия - една кондукторка казвала на пътниците - като слизаш ми върни билета и ще ти върна 50 ст. А иначе, аз си спомням 2006 година, линия 29 се обслужваше от Меритранс със съчленени стари автобуси 0305Г, билетът тогава беше 60 ст, но масово се пътуваше гратис. Много хора си гледаха през прозореца и въобще не се таксуваха, а на кондукторите сякаш грам не им пукаше. :D

6
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 05.07.2022, 13:57:18 »
На линия 9 днес има оранжев Мерцедес, мисля че беше 1201.

7
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 01.07.2022, 14:01:34 »
На 10 някакви промени има ли? Или може би от понеделник? :D

8
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 26.06.2022, 22:39:45 »
Ако тези щъркели са на 15 евнтуално 20 мин., хората ще бъдат много доволни.
За линия 10 ако върнат старото разписание от преди 2 години, тоест да вървят 10 коли през 10 минути е ОК да има няколко щъркела, въпреки че не би трябвало според договора. Но иначе не.

9
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 26.06.2022, 07:01:11 »
Нека не забравяме, че за 16 и 99 е само слух все още, в медиите пише само за 10-та. ;) А при Петко се чудят кой и с какво ще обслужват тази линия, като и сега имат недостиг на резерви, аз си мисля, че ще е с МД-9 ки, а по 9 , 11 и 26 ще се върнат евро 5 щъркелите, което е най-удачно предвид изискванията за линиите. ;)
Е нали Хеброс ще спрат да обслужват линията, може още няколко МД9 да отидат при Петко. Може да вземат и няколко от Ирисбусите. И евентуално да върнат Мерцедесите в движение.

10
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 25.06.2022, 00:14:48 »
И с какво ще обслужва Петко 10 и 99? Той няма нормални автобуси в излишък, нито 12 метрови нито 9 метрови. А и линия 16 е към Златанова сега, не към Петко. Естествено това ще бъде по-скоро добра новина за ползващите 16, ще се возят на що годе нормални автобуси вместо щъркели.

11
Пловдив / Re: Новини
« on: 13.06.2022, 19:11:02 »
Евро 6 Ситипорта пуши като комин, явно Чолака съвсем е занемарил автобусите.

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Avtobus-po-liniya-222-trovi-vuzduha-na-Plovdiv-1284005?fbclid=IwAR0woiQ48kSMqNBHu0D4HYsTWUlfrDa1P1-70ojoEaRcYkrzTeOOVOusHXk

12
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 12.06.2022, 19:03:35 »
Преди не беше така, явно пандемията унищожи автобусния транспорт (поне в Пловдивско), защото и фирми като Хеброс Бус се отказват от някои линии, а Медилин май вече се отказаха от всички.
Ами това е бизнес в крайна сметка, и едва ли е толкова заради пандемията, заради нея пътниците намаляха но сега вероятно е повече заради скъпите горива, печалбите намаляват значително, както за хората е скъпо така е и за фирмите. :D Така че не е изненадващо че се отказват от все повече линии. Тяхната логика е - като нямат добра печалба, за какво да ги карат. За градският транспорт е друго, той вече си е социална услуга на общините и него винаги ще го дотират, а това че преди години общината го е дала на частни фирми по някакви причини е друг въпрос.

13
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 10.06.2022, 13:34:15 »
Всъщност 16,22, 36 и 93 са към КЗТ, 24, 44 и 116 са към едната Меритранс, а 66 към другата. ;)
16, 22, 36 и 93 са към КЗТ Златанови/Меритранс 2017 на Татяна Златанова, която мисля че е дъщеря на старата собственичка на Меритранс или въпросната "Мера" за която говорихме по-рано и която доколкото знам отдавна вече не е в този бранш. А 24, 44, 66, 116, какво значи едната и другата Меритранс, каква е разликата между двете? :D Аз знам че са на Петко Ангелов всичките. И всички тези линии са в гаража на старата фирма Меритранс в Тракия. А иначе, според сайта на общината, 24 и 93 се водят на старата фирма Меритранс 2002, а 16 и 22 се водят на Меритранс 2017, т.е на КЗТ.

14
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 09.06.2022, 19:35:11 »
1936 последно време много често е на 1, особено на празнично.
1936 продължава да е на 1, днес пак беше там.

15
Пловдив / Re: Новини
« on: 07.06.2022, 13:22:58 »
07.06.2022 Пускат градски автобуси до няколко села в община „Марица“  :laugh: https://www.plovdiv-press.bg/2022/06/07/%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%81%D0%B8-%D0%B4%D0%BE-%D0%BD%D1%8F%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BA%D0%BE-%D1%81%D0%B5/267884/
Нещо не разбрах, щели да удължават автобусни линии до там, или маршрутките? Те си ходят и сега до там мисля. Поредната глупаво написана статия, всеки си пише там каквото е чул без въобще да знае за какво става въпрос или да провери информацията.

16
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 06.06.2022, 14:48:26 »
А в такъв случай дали е възможно някой автобус от 16 да отиде временно на 116 примерно, въпреки че става дума за 2 различни фирми? Иначе като говорим за Петко, май е спрял курсовете до Перущица и Кричим.
Предполагам, че си имат отделни началници на наряда, персонала и автопарка, все пак са си отделни фирми. Въпреки че са в един гараж и предвид отношенията им едва ли е проблем ако се наложи резерва примерно някой щъркел на Петко да излезе по линия на Златанова. Но има и разлика в качеството на услугата между двете фирми, автобусите на Петко като цяло са хубави, тези на Златанови често са някак мърляви и неподдържани особено тези по 36.

17
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 06.06.2022, 09:44:52 »
Имах предвид да се разменят линии, например 16 или 22 да иде при Хеброс,а Мера да вземе някоя друга като 10. Иначе делник 24 се обслужва от нормални автобуси,мисля,че и 24 е на Меритранс.
Линия 24 се обслужва от Петко Ангелов. Това на коя фирма се води официално договорът не е важно. 24 и 93 се водят на фирма Меритранс 2002, която е на Петко. 16 и 22 са на Меритранс 2017 която е на Татяна Златанова. Но явно между Петко и Златанова има много близки отношения и те са се разбали кой кое да кара. Към днешна дата на Златанови/Меритранс са 16, 22, 36, 93. На Петко са 24, 44, 66 и 116 и всички тези линии се обслужват от гаража в Тракия, който от край време е гараж на фирма Меритранс. Не знам дали всички линии имат един и същи шеф, нарядчик и т.н тук има хора които знаят повече нека да кажат ако имат информация.

18
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 05.06.2022, 14:15:03 »
Има ли възможност да се направи размяна на линии от 2 различни договора - например Мера или някой друг да вземе 10 и 20, а Хеброс 16 или 44, въпреки че са от стария договор?
Къде я броиш Мера изобщо, защо искаш тя да взима още линии, много ти харесва как обслужва 16, 22, 36 и 93 ли? :D

19
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 01.06.2022, 20:44:09 »
Аз не знам кой нормален ще дава 5 лева на ден (отиване и връщане) от Караджово за да се вози в автобусите дето сега вървят на 22.

20
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 01.06.2022, 08:54:31 »
Хора, докато не изтекат договорите с превозвачите, тоест поне до 2028 година никакви драстични промени не може да има, камо ли закриване на линии. След години ако се реши общинското предприятие да поеме всички линии, съвсем естествено ще се мисли за пълна ревизия на транспортната схема, но до тогава има много време, така че какъв е смисълът да въобще да предлагате такива неща сега не знам. Най-радикалното което може да се направи е, да се закрият най-слабите линии като 21 например, и за сметка на това да се засилят останалите линии с още някоя кола, и ако трябва леко да се пипнат маршрутите. Мисля че в последните договори имаше някаква вратичка за нещо такова. И какво точно предлагате, някой който иска да отиде от Смирненски до Тракия примерно задължително да сменя 2 автобуса, еми това не удобно и не е ОК за всеки, дори и да са много редовни автобусите, а то 10-12 минути си е напълно нормален интервал, ако е по-малко ще вървят един след друг особено в час пик като има задръствания. Примерно 10 като беше при Чолаков, преди пандемията беше наистина доста редовна и често се случваше една 10-ка да настига другата, и две 10-ки да вървят една след друга и да се изпреварват взаимно. :D Сега е другата крайност, но това е друга тема.

Pages: [1] 2 3 ... 38