Author Topic: BMC Belde 220/250-SLF  (Read 341689 times)

Offline SashoGrigorov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 242
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1520 on: 20.07.2020, 23:44:26 »
Дружба има 12, а не 11 нови БМЦ. А и единственото което има шанс да се прехвърли е дизелови Ютонги, което също е малко вероятно. Новите БМЦ са на линия всеки ден почти всички и са си по две смени. 384 се обслужва с такива в момента, на 604 поне 4-5, на 404 също се срещат често по 1-2. Абе със сигурност не е като да не ги ползват, просто по незнайна причина в Дружба всичко от късите автобуси се движи навсякъде.
Тези 12 съвсем спокойно може да обслужват 384 и 404 и да се прехвърлят дизелови Ютонги в Малашевци, но...
« Last Edit: 20.07.2020, 23:56:09 by SashoGrigorov »


Offline Pepino1990

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 130
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1521 on: 21.07.2020, 07:35:28 »
Дружба има 12, а не 11 нови БМЦ. А и единственото което има шанс да се прехвърли е дизелови Ютонги, което също е малко вероятно. Новите БМЦ са на линия всеки ден почти всички и са си по две смени. 384 се обслужва с такива в момента, на 604 поне 4-5, на 404 също се срещат често по 1-2. Абе със сигурност не е като да не ги ползват, просто по незнайна причина в Дружба всичко от късите автобуси се движи навсякъде.
Тези 12 съвсем спокойно може да обслужват 384 и 404 и да се прехвърлят дизелови Ютонги в Малашевци, но...
Да наистина е добра идея да се прехвърлят Ютонги в Малашевци за да се покрият с тях 23,26,28,100,101 и 150 и старите bmc в Дружба и Малашевци да отидат за брак

Offline mitakaailqka

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 425
  • Мразя чолаков! Мразя хебросбус! Мразя петко!
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1522 on: 26.09.2020, 14:38:00 »
&feature=youtu.be  1981 участва в краш тест с 200+ км/ч :eek:

Offline georgi_L

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 386
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1523 on: 26.09.2020, 16:04:50 »
Значи ето къде са го откарали от Макметал на 8-ми Септември

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3359
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1524 on: 30.09.2020, 00:18:41 »
Мисля, че това видео е много показателно и според мен трябва да го въртят редовно по националните медии. :!



А прахът, който се отделя при удара, сигурно идва от тапицерията на седалките, които никога не са били чистени в дълбочина по време на експлоатацията на този автобус... :crazy: :help:
СБОГОМ, GTSofia.info

Здравей, отново, GTSofia.info  :)

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3927
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1525 on: 01.10.2020, 00:58:07 »
Прахът излиза от пода, там където гумите са хвърляли кал и никога не е мито. Ръждата също се превърна в облак прах. Накрая на видеото се вижда колко е изгнил автобуса при задния мост и останалите настоящем БМЦта как се движат на магия.
А те точно там го удариха, може би са преценили че ще е по-въздействащо. Видеото е наистина поучително и показателно. Хубаво ще е да го пускат на кандидат курсистите.
« Last Edit: 01.10.2020, 01:00:15 by mitakis »
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14347
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1526 on: 01.10.2020, 09:26:55 »
Някъде през 2005-та нещо подобно се беше случило с 3656 при пресичането на Цариградско при Горубляне, и беше тотал щета, на негово място после докараха новия 3656.

На околовръстното вечерта се силят с над 140 редовно и такава беля е напълно възможно да се случи. Все пак с повечето съвременни автомобили като ги иззориш малко не е никакъв проблем да вдигнеш и 200. Тук винаги съм се чудил, защо автомобилите нямат ограничение на 130 или 140 подобно на автобусите и камионите на 80/90. И без друго по-висока позволена скорост няма, та дори бъкани с електроника да вземат да им слагат едно ограничение на 130 или 140.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline rs_section

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1527 on: 01.10.2020, 11:22:52 »
...
Тук винаги съм се чудил, защо автомобилите нямат ограничение на 130 или 140 подобно на автобусите и камионите на 80/90. И без друго по-висока позволена скорост няма, та дори бъкани с електроника да вземат да им слагат едно ограничение на 130 или 140.

Първо, защото може в конкретна ситуация да е по-безопасно да надвишиш ограничението, отколкото да караш с него и да стане катастрофа. Тоест - необходим е един резерв, като на всяка друга система.
Второ, защото ако се рекламираш,че колата вдига 300 км/ч, тя трябва да може да спре адекватно от 300 км/ч. Което означава, че от 140 км/ч ще спира много по-бързо и ефективно. Но ако се прави да вдига само 140 км/ч, няма смисъл от по-сериозните спирачки. Ако почне някой да слага пък сложни технически изисквания за спирачни апарати и системи, това ще доведе до типизиране на всички коли и застой на иновациите. Системи като ABS и други подобни са мислени именнно, за да позволят развиването на по-високи скорости безопасно. Едва ли някой би се занимавал с това, ако утре ЕК каже - всички нови коли с ограничение 140 км/ч и такива и такива спирачки или спирачен път.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1460
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1528 on: 01.10.2020, 13:00:41 »
... Тук винаги съм се чудил, защо автомобилите нямат ограничение на 130 или 140 подобно на автобусите и камионите на 80/90. И без друго по-висока позволена скорост няма, та дори бъкани с електроника да вземат да им слагат едно ограничение на 130 или 140.

В Германия е позволено и повече от 140.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2958
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1529 on: 01.10.2020, 15:00:53 »
Някъде през 2005-та нещо подобно се беше случило с 3656 при пресичането на Цариградско при Горубляне, и беше тотал щета, на негово място после докараха новия 3656.

На околовръстното вечерта се силят с над 140 редовно и такава беля е напълно възможно да се случи. Все пак с повечето съвременни автомобили като ги иззориш малко не е никакъв проблем да вдигнеш и 200. Тук винаги съм се чудил, защо автомобилите нямат ограничение на 130 или 140 подобно на автобусите и камионите на 80/90. И без друго по-висока позволена скорост няма, та дори бъкани с електроника да вземат да им слагат едно ограничение на 130 или 140.

Аз пък се чудя що се произвеждат и продават оръжия, алкохоли, цигари? И те са вредни за хората, ама ей на, продават се. Та така и със скоростите и ограниченията  ;)

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3671
  • TM 303
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1530 on: 01.10.2020, 20:36:44 »
Аз не виждам какво показателно има в този забавно-развлекателен клип, честно казано. Че БМЦ-то е изгнило, вижда се, но ние това си го знаем. Че удар с 200 е тегав, се вижда, ама и това е ясно като бял ден. Че удар с кола с 200 странично в бракуван турски рейс прилича на Стивън Кинг на живо пак се вижда, но пак е съвсем очаквано. В смисъл на мен идеята на този експеримент ми бяга - освен, че е зрелищен, не казва абсолютно нищо и не учи никого на нищо. Едни усвоени пари за популяризиране на "безопасността на движението", каквато у нас практически липсва. Лично мнение.
С такива фенове на софийския градски транспорт нито врагове, нито ЦГМ, нито Фандъкова му трябват...

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14347
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1531 on: 01.10.2020, 23:29:40 »
Цялото клипче е поучително като цяло, идеята да има нещо зрелищно е за да има повече гледания, оттам повече рекламодатели. Няма лошо, някои хора с това си изкарват хляба, щом и м се отдава не виждам къде е проблема. Филмчето си показва баш последствията от високата скорост. Ако се натресе с 200 в някой китайски, пресичайки околовръстното или Цариградско сигурно ще стане подобна мизерия с подобни щети.

Изпотрошили са един автомобил и един автобус, които така и така са на пределна възраст им е дошло време за бракуване, голма работа. И без това и колата и рейса в скоро време са щели да бъдат нарязани.

Колкото до ограниченията при автомобилите-вероятно това е така, ама по същата логика някой утре може да каже "абе защо и автобусите да имат, като може да развият 140 да си правят кефа шофьора и пътниците по магистралата или околовръстното" но факт, автомобилите са единственото ПС което няма ограничения и контрол на скоростта и може да вдигнеш колкото позволи колата. Като нищо и при тях по някое време да се усетят и да сложат изискване за ограничение до 130 или 140.
« Last Edit: 01.10.2020, 23:33:02 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6389
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1532 on: 02.10.2020, 08:17:07 »
Като нищо и при тях по някое време да се усетят и да сложат изискване за ограничение до 130 или 140.
Няма да сложат, защото в Германия такова ограничение няма.
А и освен това при някои обстоятелства и ситуации удар с 60 може да е също толкова фатален.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2037
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1533 on: 20.12.2020, 12:20:23 »
2733 - по-ужасно БМЦ не бях виждал. Реве , тресе се всичко вътре , едвам превключва втора и трета , при преминаване през легнал полицай се усеща разместване на нещо и последващ удар отдолу. Движи се със 20 км/ч по празен булевард , и не, не е заради разписанието защото беше закъснял.
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline Hakkinen

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
  • The Flying Finn Is There To Win!
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1534 on: 18.02.2021, 18:46:15 »
Това BMC днес се появи във В. Търново, превозваше курсантите от НВУ "Васил Левски". Предполагам, че е бивш на MTK.
« Last Edit: 18.02.2021, 18:47:56 by Hakkinen »

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10002
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1535 on: 18.02.2021, 18:57:14 »
Да, то си пише - 7023. Последно е бил на 18.
« Last Edit: 18.02.2021, 19:06:04 by RADOCVET »

Online Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 845
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1536 on: 19.02.2021, 10:14:09 »
Това по партийна линия ли е уредено? Така изгодно и "ново" превозно средство за българската армия.

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6887
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1537 on: 19.02.2021, 11:12:36 »
В сравнение с грохналите Чавдари е ново и със сигурност по-икономично. :)

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3007
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1538 on: 19.02.2021, 16:04:27 »
Ех, като започнете с коментарите за грохналите Чавдари, все едно сме в статия под някой вестникарски форум. Предвид че точно армията ги поддържа(ше) в завидно добро ниво за годините си и малкото изминати километри спрямо всеки един областен ДАП, но иначе турският милионник, наклепан с баданарката е повече автобус.

ПП - да говорим за икономия в министерство и държава, които назначават хора за щяло и нещяло, само защото трябва да попълват бройки, е повече от смешно; и ако разчитаме МО да си реши проблемите с няколкото спестени литра нафта, направо закривай.
« Last Edit: 19.02.2021, 16:08:47 by Sixkiller »

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4859
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1539 on: 25.03.2021, 16:00:12 »
Струва ли ми се или каза, че "Чадвар" са по-добри автобуси от BMC?  :D :D :D
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"