Author Topic: А3 Струма  (Read 101882 times)

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4200
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: А3 Струма
« Reply #460 on: 02.12.2021, 14:53:36 »
Макар че не съм сигурен дали е възможно при пробив в резервоара да избухне толкова силен пожар.
Не и ако резервоарът е пълен с нафта. С бензин и други летливи горими течности даже е задължително, но не и с нафта. Аз навремето едвам си запалвах нафтовата печка вкъщи, често от 2-рия и 3-тия опит с разнообразни помощни стредства за фитил и отнемаше десетина минути да се загрее и разгори, при това дъното на горивната камера беше сухо и със стайна температура.
Версията, че са превозвани съдове с... нещо, е доста правдоподобна и отговаря на последствията.
« Last Edit: 02.12.2021, 15:03:36 by bdz43r »

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2808
  • Стига фира!
    • View Profile
Re: А3 Струма
« Reply #461 on: 02.12.2021, 15:40:56 »
Българско обединение на шофьорите излезе със следното изявление относно инцидента, което хвърля много яснота защо дежурните пиар експерти по студиата са толкова активни през последните две седмици:

Quote
Здравейте колеги. За последните 4 дни излязоха поне 50 хипотези за причината за катастрофата с автобуса, от всякакви, знайни и незнайни „експерти”. Ако искате да разберете, защо продуктивността в тази сфера стана толкова голяма, прочетете текста по долу.
Вчера най-после, представители на Българско обединение на шофьорите, бяха допуснати до мястото на инцидента с автобуса, при който загинаха 45 души. След огледа, нашето мнение е, че инцидента е предизвикан от грешка на шофьора, причинена от техническа неизправност. За огромно съжаление, на всякакви псевдо експерти, които по всякакъв начин се опитват да изкарат,  инфраструктурата виновна за настъпване на инцидента, то точно този път, пътя не е виновен. Разбира се, това не значи, че нашите пътища са хубави, напротив, изобщо не са в добро състояние, но сега, проблема не е в пътя. Ние от БОШ, искаме да Ви осведомим, защо толкова много псевдо експерти се явяват по телевизията, за да ни просветят, как се е случил инцидента.

Експерт 1: Бивш милиционер, сега ректор на „институт”, който институт, реално е едно НПО. Дисертацията на този „експерт” е „Управление на риска от ПТП”, поради тази причина, във всяко негово изказване съществува изречението: Ние трябва да започнем да управляваме риска. Целта на този човек е, пак да си намери топла държавна хранилка, търсейки „риска от ПТП”.

Експерт 2. Жена с мъжка структура и много нагло държание, която обяснява винаги, че има проблем с маркировката. Тази  жена се цели в големите пари, единия вариант и е, да вземе държавна поръчка за десетина милиона, за да обследва пътищата, другия, да оглави комисия, която да прави проверки, което значи, пак да е близо до кацата с мед.

Експерти трети вид: Бивши състезатели, които, през своята кариера са управлявали САМО автомобили, в затворени трасета, по правила, различни от Закон за движение по пътищата. Един представител на този вид, иска да бъде назначен на експертна позиция, в държавна администрация, за да може да се облажи и той. Едно от най-тъпите твърдения на този е, че трябва да има повече контрол, все едно, сега е малък. Друг представител, се опитва по всякакъв начин, да ни убеди, че предишните управляващи, са съборили един знак за чешма и това е причината за катастрофата. Странно съвпадение е, че този критик на пътищата е много близък до „харвардските специалисти”, от което става и ясно, защо търси причина за настъпване инцидента, в пътя. Целта е да се покаже, колко бяха лоши предишните управляващи.

Експерт 4. Автоинструктор, който е мразен от целия бранш, понеже иска да им наложи един тежък рекет. Целта на този човек е, да въведе система, която да му позволява да взима пари от всяка една автошкола, за да постигне това е решил, че трябва да се показва във всяка възможна минута по телевизията.

Експерт 5. Това е човек, който живее от мъката на хората. Приходите му са основно, от изплатени обезщетения за пострадали и загинали по пътищата. Този „експерт” няма никакъв ценз, нито практика, за да дава становище за пътищата, но това не му пречи, в последните дни да лобира усилено, за въвеждане на бетонни ограничителни системи. Тези системи, се използват в държави с по-различен от нашия климат и на места, на които са необходими, а не навсякъде. Самите бетонни ограничителни системи, са много по-смъртоносни за участниците в инциденти, но тук се търси далаверата и никой не го интересува за жертвите. Много вероятно, „експерта”, да има акции в завода производител на бетонните ограждения.

За жалост ще пропуснем останалите „експерти”, за да не Ви отегчаваме, само ще уточним, че целта на всички тези хора е, да си докарат гарантирани сериозни доходи, от „експертните становища”. В край на сметка, става въпрос за пари и нищо друго. От тези хора няма нито един, който да е бил шофьор на автобус. Почти всички имат само категория „В”, но това не им пречи, да дават акъл на шофьорите на автобуси и тежкотоварни камиони, как да си управляват машините. Точно, поради факта, че никога не са работили като шофьори, за това искат да има повече контрол, който и без това, не е малък по родните пътища. Тук е момента да кажем, че почти всички от тях, са се развили по времето на ГЕРБ, някои даже и със съдействие от най-висока позиция в тази партия. Това не им пречи, след края на управлението на ГЕРБ, първи да започнат да критикуват тази партия с цел, да се харесат на следващите управляващи.
Каква е реалността за катастрофата. Автобус, който няма редовни документи, извършва международен превоз на пътници. Македонските власти, затвориха фирмата и и отнеха лиценза, явно поради установени,  сериозни нарушения на закона. Този автобус е преминал през България над 110 пъти, само за тази година. Шофьорите са били с много голям опит, едни от най-добрите, което значи, че прекрасно са познавали пътя и няма, никаква възможност да се объркат.
Ще завършим този анализ със стария виц, в който се казва, че казана на българите в ада, не се нуждае от пазачи, защото си имаме едни нагаждачи, като споменатите по-горе, които не дават на никой да избяга.
Лек път и здрави гуми, колеги!

Линк към публикацията

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5628
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: А3 Струма
« Reply #462 on: 02.12.2021, 16:10:33 »
В Македнония се шири мнение, че в автобуса са превозвани киселини и други прекурсори за производство на наркотици, които реално са се възпламенили и за нула време са задушили всички, а фирмата има много сериозен чадър по целия коридор. Фактът, че екскурзията е струвала 75 евро с 2 нощувки, също навежда към това, че основаната печалба е идвала от друго.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1442
    • View Profile
Re: А3 Струма
« Reply #463 on: 05.12.2021, 13:08:18 »
Подновяват маркировката от Долна Диканя в посока София в момента.
Живей и не пречи на другите да живеят!

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2808
  • Стига фира!
    • View Profile
Re: А3 Струма
« Reply #464 on: 28.12.2021, 15:37:20 »
Движението по злополучния участък е пуснато от края на миналата седмица. Има нова маркировка и нови мантинели. И поне три знака за чешма преди самата чешма, започващи от около 1,5 км. преди отбивката. Знаците са големи и поне под един имаше стрелка "надясно". Ограничение 120 км/ч по цялото трасе и в двете посоки с изключение на обичайните и преди произшествието знаци 70/100 на виадукти или други препятствия.  :fan: