Author Topic: Дюваг  (Read 268471 times)

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3160
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1160 on: 30.08.2022, 15:36:29 »
Ремаркето на 4205  4285 заснето през 2005г. от София Олег Ляхова в посока към Автостанция Изток. Не липсват и елементи на масовата всенародна култура.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна


 Всичко има своето време, и ако то е изминало без резултат, няма смисъл  от късното случване.

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1327
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1161 on: 03.10.2022, 22:55:52 »
Днес в Дружба:

 
M1AEw&ab_channel=BorisBozhinov
Днес 4405 беше на 23. В Искър доста бързо са го оправили :rolleyes:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14114
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1162 on: 03.10.2022, 23:04:04 »
Това е нищо и половина, обичайните градски травми, а точно тези трамваи не са тръгнали да капризничат за такива неща.
Възможността да мечтаеш означава, че най-големите ти мечти вече са реалност!

Offline danny.drandarov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 212
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1163 on: 04.10.2022, 12:16:14 »
Днес в Дружба:

 
M1AEw&ab_channel=BorisBozhinov
Днес 4405 беше на 23. В Искър доста бързо са го оправили :rolleyes:
Като по начало му нямаше нищо, само счупен мигач и габарит.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3160
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1164 on: 30.10.2022, 11:20:36 »
  Снимки на Jörg Mallmann от 2007г. В имената на прикачените файлове съм изброил инв. № на трамваите. За радост на очите ми се мярка и 4027 с табели за 20, както и останалите жълти разпадащи се негови събратя. Явно е имало някакъв ремонт,  за да са се движили почти само Дюваг по 20. Вчера се бях сетил, че на 29.10.2009г. за първи път успях да пътувам с 4027, след няколкогодишно "преследване". Денят беше също толкова топъл и приятен, както вчерашният и се возих две пълни обиколки, наслаждавайки се на звуците от двигателите и хубавото ускорение, което имаше 4027. Ех, за мен беше един от най-приятните от гледна точка на пътник трамваи в София...
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна


 Всичко има своето време, и ако то е изминало без резултат, няма смисъл  от късното случване.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3608
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #1165 on: 30.10.2022, 19:14:00 »
В момента не мога да се сетя какво точно правеха през лятото на 2007, но 20 се движеше с Дюваци (главно шестосните, бяха оставили и 4106 и май 4124) от Искър до Гео Милев, а CKD-та бяха в Красна поляна и вървяха по 22. Имаше и нощуващи 22-ки на кривата при Подуене (дали не правеха завоя при Румънското посолство тогава или сменяха панелите по Шипченски проход?).

Offline Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 607
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1166 on: 30.10.2022, 23:33:47 »
В момента не мога да се сетя какво точно правеха през лятото на 2007, но 20 се движеше с Дюваци (главно шестосните, бяха оставили и 4106 и май 4124) от Искър до Гео Милев, а CKD-та бяха в Красна поляна и вървяха по 22. Имаше и нощуващи 22-ки на кривата при Подуене (дали не правеха завоя при Румънското посолство тогава или сменяха панелите по Шипченски проход?).
Ремонтът е бил през пролетта, както се вижда от първата страница на тази тема, където сме описали някакви подробности. За съжаление не е засвидетелствано в "Маршрутни промени". През лятото със сигурност всичко си беше нормално, защото почти през цялото лято използвах 20 и имам добри спомени.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10580
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1167 on: 31.10.2022, 11:09:06 »
2007 ремонтираха Шипченски проход между Гео Милев и Румънското. Следващата година ремонтираха между гара Подуяне и Кракра. Тогава имаше нощуващи Дюваг на МС Опълченска.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3160
    • View Profile
    • Email
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна


 Всичко има своето време, и ако то е изминало без резултат, няма смисъл  от късното случване.

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3160
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1169 on: 28.01.2023, 21:02:02 »
4237 в депо Искър, заснет през 2003г.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна


 Всичко има своето време, и ако то е изминало без резултат, няма смисъл  от късното случване.

Offline Mizchiev_Dev

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #1170 on: 05.05.2023, 15:02:03 »
4415 - вратата не иска да се затвори напълно и ватманът трябваше да пипа нещо върху таблото над вратите и да ги отвори наново ръчно за да се затворят.

Offline Spas237

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 148
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1171 on: 05.05.2023, 15:08:42 »
По-рано, когато тм 23 беше до Мл. Театър и пътувах често с него ми се е случвало такова нещо десетки пъти. Даже е имало случай вратите да се разсинхронизират, тоест, когато едни се затворят, други се отварят и така по целия път. :crazy: :D
Ватманът няма опция да затваря всяка врата по отделно и затова, като натискаше копчето тези които бяха затворени се отваряха, а тези, които бяха отворени се затваряха. Беше доста забавно :D
« Last Edit: 05.05.2023, 15:12:30 by Spas237 »

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5133
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1172 on: 05.05.2023, 19:57:20 »
При дювазите, когато някоя врата засече препятствие, се отваря обратно, и съответно се разминава спрямо останалите. Така когато една врата се "обърне", трябва да се затвори автоматично, иначе се отваря при затворени и затваря при отворени врати.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!