Author Topic: Ремонт на трамвайното трасе по Цар Борис III и Македония  (Read 35690 times)

Online 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2261
  • 506
    • View Profile
    • Email
Излишно е да го споменавам след снимката на Жоро, но асфалтът на новата стрелка на Македония вече се е изронил..

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6454
    • View Profile
Все пак през пролетта предстои ремонт на ремонта.  :fan: :)

Offline rado84

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 106
    • View Profile
Някой знае ли докога трябва да трае ремонтът на площад Македония? Първо беше до средата на Декември, после обаче са го удължили и оня ден по трудния начин разбрах, че 7-цата все още не минава по Ботев заради този безкраен ремонт. А никой никъде не казва нов краен срок (който се съмнявам да бъде спазен и той, но все пак...).

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6731
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Приключването на релсовия път на целия площад Македония вероятно ще стане в края на февруари 2022 г. ако атмосферните условия са подходящи.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5628
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
За толкова време можеха да го вкарат в тунел под земята.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1836
    • View Profile
Тук не е Япония или Китай.  :devil:
The Grand Tour

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3974
    • View Profile
    • Email
То още при Петър Междуречки е проектирано от парк хотел Москва, през стадиона, по Графа, та чак до Пирогов да е точно тунел, при това с нормално междурелсие, та нямаше и да си говорим за акуловите простотии.....Няма да се учудя ако следващите управници решат да се възстанови преминаването към нормално междурелсие, та да има ремонт на ремонта.....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline bozhido

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 88
    • View Profile
Ако говорим за подземни трасета, предвид актуалната ситуация, би могло да се проектира трасе под пешеходната зона на бул. Витоша. Началото може да бъде преди Патриарх Евтимий, а краят след ул. Алабин. И без това настилката по Витоша не струва и вече не е в гаранция. Да не говорим за недостатъците, които търпят Иван Вазов и Борово с променените маршрути на тм1 и 7.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6782
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
И как предлагаш това да се случи и кой ще плаща сметката? След като точно при бул. Патриарх Евтимий има подлез на -1, на -2 метростанция с тунели. Да не би да искаш да се разкопае всичко и над или под метротунела, да се строи трамваен тунел?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15181
    • View Profile
    • Email
Придържайте се към темата! А тя НЕ Е мокри сънища и писма до Дядо Коледа!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12458
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
До „Красно село“ има положено трасе, а над пазара в посока „Трамкар“ са устроили кофражите и скоро ще заливат с бетон. Аз имам един въпрос. Този начин на строителството на трасето върху бетон, вместо върху баластова призма не довежда ли до оскъпяване, усложняване и по-голяма вероятност за възникване на дефекти ако нещо някъде не е изчислено идеално и стане пропадане? С баластова призма можеш да подбиваш, да добавяш баласт, при по-сериозни пропадания си има технологии за инжектиране на бетон в земята, докато така всякакви дефекти са недопустими, защото след това не могат да се поправят.

SOFIATRANSPORT транспортна база данни

- Галерия с над 59 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4200
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
По-скъпо е, но при правилно изпълнение, не трябва да дефектира и практически не изисква никаква поддръжка. Естествено, ако пропадне, ремонтът е сложен и скъп, затова трябва да е изпълнено много добре - основата да е добре уплътнена и да има работещо отводняване.
Същевременно пропадането е много по-малко вероятно, защото тежестта на возилата се разпределя на многократно по-голяма площ, съответно има по-малко локално натоварване на земната основа.