Вижте страниците на сдружение Градски транспорт и инфраструктура bgtransport.org и Facebook
Днес е пусната нова поръчка. Тя е с пари на ЕС. Отново се закупуват 4 трамвая за междурелсие 1009 изцяло нови. Има опция, че ако участниците предложат по- малко пари ще се закупи и 5та мотриса.https://app.eop.bg/today/180609
турско, румънско.
Днес е пусната нова поръчка. Тя е с пари на ЕС. Отново се закупуват 4 трамвая за междурелсие 1009 изцяло нови. Има опция, че ако участниците предложат по- малко пари ще се закупи и 5та мотриса.https://app.eop.bg/today/180609 Ако не пиша в правилната тема нека се премести
Явно на някой му е светнало че с 13 трамвая трудно се покриват 16 коли, още повече като няколко стоят на плаца за части.
Днес е пусната нова поръчка. Тя е с пари на ЕС.
Ще се спукам от смях, ако купят Шкода или нещо турско, румънско.
Новите 25 трамвая няма да са достатъчни за покриването на 10% резерв за линии ТМ4 която е 9 коли и линия ТМ5, която е 15 коли. С тази допълнителна поръчка на 4/5 трамвая ще се обезпечи прецентът нужни резерви.
С пари от ЕС може ли да се купи нещо извън съюза? В случая турски.
Те не са по линия на ЕС. БМЦтата също.Иначе няма никакъв проблем какъв е производителя, стига процедурата и изискванията да са спазени.
Малко ли китайски електробуси се купиха с европари - Враца, Варна, Хасково, София, Габрово... Букурещ си поръчаха турски тролеи, Враца - беларуски.
13те трамвая нямат нищо общо вече са си зачислени на линия ТМ18. Те бяха предвидени за ТМ5, но ремонтът се забави много.
И е логично те да ги доставят, не си струва да имаме 4 трамвая от друга марка и модел, това означава повече разходи за поддръжка на още един модел трамваи.