Author Topic: „Доставка на 4 броя нови нископодови бързозарядни електробуси, доставка и монтаж  (Read 1383 times)

Online pesho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1062
    • View Profile
    • Email
След намирането на средства за трамваи сега ще има и ел. буси. Този път аз не открих с какви пари се купуват. Те ще са 4 бр. с 3 зарядни. 2 зарядни ще са извън депото, а последната в него. Отново се търсят соло машини с кондензатор или батерия за минимум 20км. Цветовата схема както с хайгерите ще е същата.
https://app.eop.bg/today/180759
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline mgt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 538
    • View Profile
Не, че е лошо, ама такива поръчки на мен ми звучат смешно за една столица с сравнително голям бюджет и съфинансиране от различни европейски програми. Освен това поръчката на такива единични бройки излиза по-скъпо.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15299
    • View Profile
    • Email
Не, че е лошо, ама такива поръчки на мен ми звучат смешно за една столица с сравнително голям бюджет и съфинансиране от различни европейски програми. Освен това поръчката на такива единични бройки излиза по-скъпо.
Това са остатъчни средства по европрограма, които ще се загубят, ако не се оползотворят. Не може в една поръчка да са 4 по европрограма и 15 - със средства на общината.

А какво стана с опцията за още 15 Higer, за които има резервирани инвентарни номера 5016 - 5030?
« Last Edit: 10.01.2022, 15:51:00 by blagun »

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Вече ще може много чрез тъй наречените интегрирани териториални инвестиции, но да видим къде в България ще успеят да виреят тези неща... СО в момента е заета да скопи и Театър "София". Търсят да инвестират оттам, където с най-малко съпротивление може да се открадне най-много...

И да не ми изтриеш мнението, че не е по темата, има ли анализи, как са взели решението за закупуване, има ли променени условия спрямо досегашния ни опит с Песите!? Понякога да се загубят едни пари и да се вземат и да се хвърлят в кофата е едно и също. Разликата е в това, което писах по-горе - ако не се "усвоят" няма и да има откраднати, затова на всяка цена се случва всичко....


Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15299
    • View Profile
    • Email
Това,  което написа, за 4-те трамвая или за 4-те електробуса се отнася?

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Това,  което написа, за 4-те трамвая или за 4-те електробуса се отнася?
И за двете. Преди време го писах за електробусите, по линия на какъв общински план/стратегия се купуват или ей така, по теченивто се случват нещата...

Питам същото и за трамваите - това че са изпаднали пари не е довод.... Новите дето сега ги имаме как се експлоатират и новата поръчка на база на изводи от досегшната експлоатация ли е?

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15299
    • View Profile
    • Email
То за София не 4, а 40 нови трамвая да дойдат,  няма да са излишни. Е, не всички дълги, но освен българските,  краставиците също трябва да се сменят, ако не утре,  то до 4-5 години. Татрите също не са вечни, пък и са с концепция от минал век- ненископодови, без климатик. Май се отплеснахме

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12819
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Поне да бяха пет, към 25-те от другата поръчка да бъдат четен брой.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 70 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6827
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
И 4 електробуса и 4 трамвая ще са от полза, за СО и за гражданите.

Offline KillKill

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 572
  • Враг на Автотранс
    • View Profile
Тъй като не сте писали 2 са кандидатите
1.Higer
2.Golden Dragon

И без да съм от София е ясно, кой ще спечели.  ;)

Offline KillKill

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 572
  • Враг на Автотранс
    • View Profile
Без изненада Автоинженеринг са отстранени, но сте имали и трети участник Шимпо ЕООД. Тъй че, уау пак ще си имате същите електробуси.  :D

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6773
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Автоинженеринг не са отстранени, а са им поискани допълнителни документи. Тъй че кои точно китайски бракми ще се доставят - не е ясно още.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6812
    • View Profile
Все пак има 45 електробуса Higer в експлоатация и е уместно новите 4 да са от същия производител - така поддръжката ще е по-лесна и евтина.  :rolleyes:

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
На теория, Пейчев, на теория... Или имаш предвид донорството/канибализма като подход за закрепване барем на няколко работещи бройки...

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6812
    • View Profile
4 броя от друг производител във всички случаи ще създадат затруднения в експлоатацията - ще трябва да се обучават хора специално за тях, да се поръчват  части само за тях, може би и инфраструктура и т.н., ползата от толкова малка бройка е съмнителна дори да са по-качествени.  :rolleyes: