Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Pesho1991

Pages: [1] 2 3 ... 53
1
Някой знае ли дали в крайна сметка ще се купят още бройки или нещата застинаха във времето? Предвид, ще уж се говореше за 7 нови бройки и за още. Кога ще си изпълнят обещанието и за Х84?

2
Не мога да се сетя къде, но някъде вече преасфалтираха зона на спирка заради деформирането на асфалта от повтарящите се действия по спиране и тръгване…. В други държави тези зони са с павета или бетон, които не се деформират така лесно…
Преди 2-3 седмици на Цариградско пред the mallремонтираха спирката, защото се беше "разляла" до безобразие.

3
Европейското право е НАД българското и това трябва да е ясно на всички. Имаме чл. 5 от КРБ, който ни казва, че разпоредбите на международните договори (приети по надлежния ред) се ползват с предимство пред българското законодателство. България с присъединяването си към ЕС през 2007 приема като международни договори ДЕС и ДФЕС, които пък уреждат статута на регламенти, директиви, решения и тн на европейските институции. Съответно, понеже ДЕС и ДФЕС са международни договори, а регламенти и подобни се уреждат от тях, то и те са с преимущество над българското право.

4
Чисто практически в Yellow шофьорите на такси заплащат ежеседмично лизингови вноски които са към самата таксиметрова фирма, а не към вносителя на коли, така че не съм напълно наясно дали не може да има лизинг през посредничеща фирма.
Българският законодател позволява такава практика, даже е често срещано явление. Плюс, че йелол са частна фирма, а не фирма, която е концесиониране от общината.

5
Aз не виждам какъв е проблемът да са без листа. Според мен пак изглеждат добре и така. Все едно конектотата имаха или имат листа.

6
Има ли информация дали удареният автобус (ще) се ремонтира и вярно ли е, че се планира доклад за още двуетажни за новата сесия на СО през есента? Смятам, че на този етап трябва да се изчака поне година преди да се взима решение, защото до момента двуетажните не оправдават очакванията (ми). Също така е интересно да отбележим, че Ибис техниците и Марио хич не са активни във Фейсбук напоследък. Чудно защо ли  :help:
Ако става дума за допълнителни към тези 4, то такъв доклад мина още напролет и ще се вземат още 7 броя, но какво е движението по поръчката и дали е обявена не знам. То в този доклад трябваше да се вземат втора ръка и съчленени, и единични автобуси, и малко интурота. Май само за интурото са задвижили процедурата по спомен. Освен ако сега на есен няма да купят още 5-6 бройки двуетажни, както предвиждах, че ще се случи, докато Карлос "патрЕота" контрера е гумен печат на икономическото мнозинство. Нищо чудно след време да се окажем с 20-30 бройки берлински милионници.

като бележка от моя страна: ако наистина е лесна поддръжката и имат общи части с другите манове, то не виждам проблем да се купят бройки и няколко години да обслужват различни линии и така да се разкарат конекто и бмц, които нямат климатик. Съвсем спокойно двуетажни могат да поемат линии като х9 и х10, 304, част от селските линии, според мен и 288 също би могла да се обслужва от двуетажни, зависи колко ще са бройките и колко ще е далаверата.

7
Шкода са единственияТ явил се участник на новия търг за още 8 влака за 1ва, 2ра и 4та линия. Видно е, че те поетапно се превръщат в основен снабдител за "руските" линии, дано влаковете са им добри.

8
Нещо не ми се връзват спирките, а някои ми бягат. Например ул. Вишнева я няма, а спирките около лту нещо не ми излизат, ако ги сравним с сегашните спирки на 280. Вече съм позабравил какво беше когато минаваше трамвая там, та мога и да бъркам.

9
Дано това не е окончателната ливрея....
Сега видях, че шкода официално да си отговорили, че ливреята ще е тази, била по поръчка на клиента. Така че ако някой се сърди, то трябва да се сърдим на чичо Стоян или калинките в метрополитен/община.

10
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 24.07.2024, 12:34:34 »
Това коя година е? 2007, 2008, защото помня тогава имаше една доста сурова зима, въпреки че и предните години си имаше сняг.

11
Разни / Re: Формула 1
« on: 01.07.2024, 09:42:56 »
Ако Норис не беше карал като бакшиш в София, Верстапен щеше да спечели състезанието. Все пак Австрия е родината на ред бул и тази писта им е позната много добре. И все още има шанс титлата на сезона да бъде спечелена от Макс, а отборното от ред бул.

12

Аз си мислех че Контрера е сам и изолиран в комисията, сега се оказва че е получил пълно мнозинство за тази далавера, как се е стигнало до там?  :neznam:
Очевидно са се договорили как да мине далаверата, защото е минало цялото решение с всички автобуси втора ръка и туристически, и двуетажни, и съчленени и единични. Очевидно всеки ще си получи процент спрямо политическата му тежест и всички са доволни. И Карлос кубинеца ще докопа комисионна като посредник на сделката.

13
Аз си викам да открият всички линии, които уж трябваше да се обслужват от двуетажни, а после да мислят за нови линии. Прочутата Х84 я няма, имаше май още няколко обещани и тн. Освен ако кубинският хитрец не прокара така през месец през месец по едно решение за тук 5 автобуса, там 7, онам 9 и накрая морга за двуетажните манове на Берлин. Ще видим какво ще се случи въобще.

14
За моста на Въртопо съм сигурен че е почнал да се износва и май са въвели ограничение 10-15 км/ч. За Жулио също май е зле (отдолу изглежда зле), но не чак толкова зле и съответно толкова брутално ограничение няма

15
То да беше един кант само няма проблем. Аз преди седмица бях там и целият мост отдолу изглежда трагичен. И да и тогава имаше някакви ограждения от този тип, та не знам какво е положението, но определено не е добре. Като цяло тъжна работа, защото освен тези под моста, могат да пострадат и тези на моста а там говорим за стотици хора във всеки даден момент, особено като минава влак на метрото. Отделен въпрос е че се говори, че и мостът на Въртопо е трагичен, даже доста по-зле. За това там били наложили ограничение на влаковете на метрото да се движели с 10-15 километра. Дано не се случват инциденти а да предприемат мерки.

16
Аз не виждам лошо в това да идват работници от 3ти страни. Ако си вършат работата съвестно и са доволни от заплащането, то какъв е проблемът? Даже бих казал ако може и повече такива да дойдат, заедно с големи обществени поръчки за нов ПС. Така хем ще сгъстим транспортът, хем ще може и да отпушим центъра, ако успоредно с това ходят и ограничения за трафик. Примерно вземаме си 500 индийци за водачи в ГТ и нещата ще започнат да се оправят. Не знам какво е положението с общежитията, но може би е време и тях да почнат да ги стягат, ако не са го направили вече.

17
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 22.04.2024, 14:47:38 »
Фафан е прав, снимката е от лятото на '96та. Датировката е от Фейсбук страницата машина на времето, където е качена снимката в колекция други снимки от столицата.

18
Разни / Re: Самолети и летища
« on: 18.04.2024, 11:57:39 »
И на австрийските са на ръкави.

А защо няма полети с големи самолети от нашето летище? Като А 380, Боинг 747, Боинг 767, 777 и подобни? Няма пътникопоток или не могат да се обслужват такива големи самолети. През най-бедните 90-тарски години имаше редовна линия София-Ню Йорк, летище JFK със 767.
Е Райън не са ли с 3те 7ци? До колкото знам това им е основния "автопарк". А Райън си извършват редовни полети от и за София. Веднъж си спомням се возих с някаква украинска компания май sky jet и те бяха май с 767, така че поемат се от нашето летище. А380 и 747 са кацали в София, но извънредно, защото всъщност тук няма какво да генерира такъв трафик за толкова големи самолети. Отделно от ковид насам особено, а и от по-рано се върви към тенденцията да се използват двумоторни самолети и широкофюзелажни като А330 и А350 и май 787 с цел пестене на гориво и зелен транспорт. В момента нито 747 нито А380 се произвеждат, нито смятат и да ги произвеждат вече.

19
Каква ще бъде тази новина, която май така и не се случи? Какво е трябвало да бъде очакваното събитие?

20
Далавераджията контрера и Марио са се размрънкали последните дни, че от общината не им позволяват да пускат двуетажните. Аргументите на со били, че тези автобуси били стари, амортизирани и с висок разход. Май опитът за далавера умря и сега Карлос патреота контрера дължи ресто, защото от това което съм чувал, уговорката била, че след като пуснат автобусите в експлоатация тогава се плаща всичко на доставчика. Сега като никога не ги пуснат ще се дължи сериозно ресто, което според мен този кубински тарикат отдавна е изхарчил.

Pages: [1] 2 3 ... 53