Има ли информация дали удареният автобус (ще) се ремонтира и вярно ли е, че се планира доклад за още двуетажни за новата сесия на СО през есента? Смятам, че на този етап трябва да се изчака поне година преди да се взима решение, защото до момента двуетажните не оправдават очакванията (ми). Също така е интересно да отбележим, че Ибис техниците и Марио хич не са активни във Фейсбук напоследък. Чудно защо ли
Ако става дума за допълнителни към тези 4, то такъв доклад мина още напролет и ще се вземат още 7 броя, но какво е движението по поръчката и дали е обявена не знам. То в този доклад трябваше да се вземат втора ръка и съчленени, и единични автобуси, и малко интурота. Май само за интурото са задвижили процедурата по спомен. Освен ако сега на есен няма да купят още 5-6 бройки двуетажни, както предвиждах, че ще се случи, докато Карлос "патрЕота" контрера е гумен печат на икономическото мнозинство. Нищо чудно след време да се окажем с 20-30 бройки берлински милионници.
като бележка от моя страна: ако наистина е лесна поддръжката и имат общи части с другите манове, то не виждам проблем да се купят бройки и няколко години да обслужват различни линии и така да се разкарат конекто и бмц, които нямат климатик. Съвсем спокойно двуетажни могат да поемат линии като х9 и х10, 304, част от селските линии, според мен и 288 също би могла да се обслужва от двуетажни, зависи колко ще са бройките и колко ще е далаверата.