Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 504
1
Или на 12.

2
То в Обеля трасето не е по-лошо от това по Ботев и М. Луиза, така че има логика.

3
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 22.04.2024, 12:49:15 »
Трасе по Витоша има. Просто не се вижда. Вижда се обаче ККМ.

4
Както и закратко от Св. Неделя към Пазара.
Сега е ред на трети вид крива

5
При положение че от 12 години не са променяни цените, и при все, че категорично трябва да се повишат, е показателно е доколко БДЖ е зависимо от тях.
Не очаквайте подобрение на тази база.

6
Ама пък не спираш да коментираш по икономически въпроси. Типичен интернет трол!!!

7
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 19.04.2024, 19:26:46 »
2137 и 2141 все още не са бракувани.
2163 се прави.

8
Таман оправиха 2165, сега този...
Направо да го карат в Дружба или Земляне за панели и стъкло.

9
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 16.04.2024, 20:28:38 »
Там редовно зареждат БМЦ.

10
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 16.04.2024, 18:36:53 »
Значи не ми се е привидяло че 2141 е на редицата с бракувани. Доста станаха напоследък, но вече им е време. За съжаление поръчки за нови няма.

11
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 16.04.2024, 16:05:58 »
Първо ще го изкърпят, после ще го бракуват.

12
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 16.04.2024, 12:31:34 »
Целият му проблем е, че е оставен миналата зима с вода в парното, която е спукала всички радиатори... И вместо да вземат от 3308,3303, те се бавят толкова време. Сега уж пак са почнали да го правят.

2165 e вкаран за боя. Скоро ще е на линия.

13
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 15.04.2024, 20:29:05 »
Боядисан и готов за линия.

14
Прикачванията обикновено се правят само в депото.

15
8 мин изчакване на превозно средство въобще не може да се нарече голямо. Просто билетите 30 и 60 ги направиха много куцо. Трябваше да може да се направи агрегация от едния към другия.

16
Което означава че ватманът е предотвратил по-голяма беля. А водачът на Конектото си е за здрав пердах.

17
Не е М4. По-скоро е Г5. Вижда се че тегличът отпред е под бронята като на РТ. При М4 е зад решеткта.

18
Да, ама написаното му не кореспондира с мнението, на което отговаря. В случая става дума че преди време дълги години българските трамваи са се справяли с гората, а сега при наличие на далеч по-надеждни не се пускат.
Писането на всеобщи истини, колкото да върви темата въобще не води до конструктивни дискусии.

19
Това с трамвайните линии е пълен батак. Като карах курса за категория Д, инструкторът ми се скара защо карам в ляво. На едно от кормуванията беше друг, който ми се скара защо карам по трамвайните линии.

20
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 11.04.2024, 18:52:22 »
Да бе, то по татово време катастрофи не е имало, нищо че точно преди 90та с онзи брой автомобили имаме най-висока смъртност на пътя въобще.
Изобщо тази цялата словесна диария по-горе освен за някаква пропаганда, за друго не става.

Pages: [1] 2 3 ... 504