9
« on: 04.06.2025, 22:34:26 »
Като знам задръстванията лятно време в тази посока, влак или трамвай от Бургас през кварталите, Морската градина, Солниците, летището, селището Сарафово, Поморие, сумати застроени курорти между тях, винпроми, пързалки, Равда, Несебър, Сл. Бряг, Св. Влас, Елена, сума ти спирки на повечето места, ще са толкова сполучливи, че даже и повечето от годината да няма много пътникопоток (където много ме съмнява да няма работещи, пътуващи целогодишно), пак ще е напълни хазната си така, че да излезе сметката целогодишно. Аз знам има работещи хора примерно на Сл. Бряг целогодишно без пропуск. Мъжете им ги карат до автобусите в 6 ч. сутринта. Та тая линия ли няма да излезе на сметка? Имам активни наблюдения през поне последните 15-16 години и съм абсолютно убеден, че не само такава железница ще е супер успешна, ами е и крайно належаща, а на всичкото отгоре предвид малоумното застрояване, нуждата даже се и засилва. А безмозъчните даже пуснаха работен влак през 2007г. (аз го видях) да събере останалите релси между Бургас и Поморие. Отиде влакът то Поморие от Бургас с 55-та серия да демонтира линията. Аз толкова се радвах, като го видях, мислех си, че отново възстановяват и ще пускат линията, а то било обратното. И какво стана? Лятно време пътуване от Айтос до Сл. Бряг 1 час, после през Сл. Бряг от където и да минем до Св. Влас - още 1 час. ФРАШ от коли и автобуси. И тук даже и не споменавам мината Черно море, Каблешково, Лъка и сума ти села наоколо, където хората вече генерации работят по курортите и в Бургас целогодишно. Даже би имало пътникопоток за 2 релсови линии, едната плътно до морето и курортите, другата през селата малко в страни. Ама поне една обща да се направи, сигурен съм, няма да има празни места.