Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Whatnow14

Pages: [1] 2 3 ... 50
1
Друго, което беше изтъкнато като плюс, е, че Цариградски комплекс ще получат директен транспорт до центъра - реално за 15 минути ще се стига до Орлов мост директно от спирката при моста, което е по-бързо от метрото, което спира на 10 минути пеша от нея. Само дето тези, които го изтъкват като предимство, забравят, че говорим за автобус на 40-60 минути  :crazy:

2
Много дълго време ТБ8 беше без нощни коли, още в периода, когато беше до Св. Анна - последният беше към 20:00.

3
Само за тези уикенди е, но може би съм объркал - миналата седмица със сигурност Искър взеха 20ТМ за сметка на закрит ТБ8, този уикенд са поели А9 и може би 20ТМ си е в СА  :crazy: Манджа с грозде стана.

Поемането на А9 от СЕ за уикенда е записано в сайта с разписанията като ТБ 9А... това не е нормално просто.

4
В другата тема беше писано, че уикендите 20ТМ се обслужва от електробуси, трябва да е свързано с това. Днес 84 отново е в Дружба, така че логично 20ТМ да си е в Искър.

5
Дизелов Ютонг на Н1

6
Все пак и до СК ЦСКА и АС Гео Милев трябва нещо да се движи на този етап, 288 има потенциала да им стане сравнително редовна линия след време, засега също е на добър интервал, но не може да остане само 123 и 288 според мен натам на този етап. Шестицата със сигурност остава и тя заради зарядната станция.

7
В групите на Дружба започна да циркулира тази снимка с предложения очевидно от Спаси София и недоволството е доста силно, предполагам главно заради 404. Не знам откъде са се появили снимките, на сайта на СС не ги откривам, нито на фейсбук страницата им.

Според мен за 304 няма кой толкова да страда от сегашните спирки, като спрат да се обслужват, но за 404 е абсурдно да се отреже връзката на цяла Дружба 2 със Слатина и гарата. От друга страна факт, в момента дублажът ТБ4 и 404 е голям и "синхронът" между двете линии не помага особено.

Идеята за 404 по маршрута на 11 според мен е абсурдна, ако идеята е да се движат и двете там и има логика единствено, ако ТБ11 ще се насочва в друга посока, но къде? За мен би било по-логично например след закупуването на дуалните тролейбуси ТБ11 (или част от колите с нов номер) да се прати до Миленков, а 88 и 404 да запазят сегашните си маршрути.

Гледайки отново схемата, която разбуни духовете по групите, най-вероятно идеята на този маршрут на 404 (изцяло маршрутът на ТБ11 от Кауфланда в Слатина до Депо Искър) е с цел закриване на ТБ11 или някакъв хибрид между двете линии с дуални тролейбуси, въпреки че частта без ККМ е прекалено голяма.

8
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 02.12.2024, 10:35:57 »
Тази седмица отново 84 е в Земляне, най-вероятно заради 20ТМ

9
1831 - 304

10
2746 - 98

11
ТБ 1616 - Апелирам бързото и стегнато каране, но не и когато застрашава останалите участници в движението. Плавното спиране изобщо не беше на дневен ред, за разлика от свирене на коли, които карат бавно, защото се готвят да завиват, затваряне на вратите, докато още слизат пътници, внезапно набиване на спирачки, сякаш пешеходната пътека е тук от вчера и сме изненадани, а не е от 10 години. Черешката на тортата беше преди спирката на СК ЦСКА, когато повдигната пешеходна пътека я взехме със засилка, в резултат на което се откачи единия прът (по-близкия до тротоара), шофьорът пусна дизеловия двигател и с клатещ се прът взе завоя, докато точно на ъгъла чакат пешеходци да преминат.

12
3400 - 204

13
Не се разбиха? Сериозно? Затова ли половината имат по едно стъкло без затъмнение (даже някои с по 2) от дизеловите, а пък на газовите започнаха да слагат по 1 затъмнено  :D

14
СОС е приел предложение на Карлос Контрера за удължаване на автобус №3 след Окръжна по Цариградско до Орлов мост, където завива наляво и върти по маршрута на 84/184. Ще спира само на големите спирки - Орлов мост и Хотел Плиска. Обосновката е, че линията се ползвала като излетна уикенда и ще се търси синхрон с X43 и X50, което е особено чудато.
Решение на СОС

Със сегашното задръстване около строежа на М3 (М6) може да се окаже, че ще е по-бързо 3 да иде до Гурко, отколкото да обърне на Гео Милев  :crazy:

15
3658 - 9

В петък, когато имаше по 1 Ютонг на 76, 204 и 213, имаше 4 МАН само извън пик по 404  :crazy:

16
3631 - 204

17
В групите на Дружба започна да циркулира тази снимка с предложения очевидно от Спаси София и недоволството е доста силно, предполагам главно заради 404. Не знам откъде са се появили снимките, на сайта на СС не ги откривам, нито на фейсбук страницата им.

Според мен за 304 няма кой толкова да страда от сегашните спирки, като спрат да се обслужват, но за 404 е абсурдно да се отреже връзката на цяла Дружба 2 със Слатина и гарата. От друга страна факт, в момента дублажът ТБ4 и 404 е голям и "синхронът" между двете линии не помага особено.

Идеята за 404 по маршрута на 11 според мен е абсурдна, ако идеята е да се движат и двете там и има логика единствено, ако ТБ11 ще се насочва в друга посока, но къде? За мен би било по-логично например след закупуването на дуалните тролейбуси ТБ11 (или част от колите с нов номер) да се прати до Миленков, а 88 и 404 да запазят сегашните си маршрути.

18
3618 - 204 с неработещи ел. табели

3400 - 69

19
Трамваи / Re: Дюваг
« on: 16.11.2024, 15:31:30 »
Миналата седмица се возих на един от Оцелелите по 23 и искрено съжалих, беше студено и мръсно както винаги, то не беше скърцане, потропване, далеч от приятно возене. Като спряхме на светофара преди колелото в Гео Милев едвам тръгнахме... Днес обаче уцелих 4405, вътре беше нормална температура, ватманът караше стегнато и бързо и въпреки това возенето се усещаше бих казал комфортно. Все така по-тихи са от доста от останалите трамваи, с които разполагаме. Разбира се отново имаше 5 слоя прахоляк, това си е традиция в Искър при тези трамваи. Гласовото оповестяване също работеше. Откровено съм изненадан, че в някой от тези екземпляри има още живот.

20
2745 - 78

Pages: [1] 2 3 ... 50