Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Whatnow14

Pages: [1] 2 3 ... 59
1
  Ще споделя впечатленията ми от промените в организацията на движение на метрото между Сливница и Обеля. Засега ситуацията е сравнително нормална, пътникопотокът от Обеля към центъра в делничните дни е много голям, но само до МС Сердика. Прекачването винаги е било удобно и не е проблем(но за здрави и сравнително мобилни хора). Като цяло функционалността все още е налице, но когато учениците и децата отново се върнат в училищата и детските градини, не знам как ще се пътува… Удобната връзка, която преди съществуваше отчасти е загубена, ще видим когато новата метростанция е готова, какво време ще се чака за прехвърляне.
Получава се следното: досега сме имали сладолед, но вече ни се предлага парче тиква, пък макар и от сорт Матилда. Моето парче тиква засега го пека и става за ядене, но не знам до кога ще ми се занимава.

На мен ми прави впечатление по-малко натоварване в участъка Люлин - център, все пак хората, които преди са идвали от Обеля и Надежда, вече са на линия 2. Обявяването на промяната обаче е кошмар, влаковете по М4 се движат с табели М1, а по станциите на половината още е обозначено, че влаковете стигат до Обеля, на другата половина са правени някакви експерименти с червено тиксо, вътре във влаковете са правени опити с бяло лепило да се покрие връзката Сливница - Обеля също доста неуспешно...

2
Следващият, в който все едно няма климатик, е 3115 - вътре е по-топло отколкото навън...

3
2824 - ТБ11

4
6 месеца е максималния срок на всяка "временна" промяна, и в Младост и Слатина сагата покрай метрото се удължава на всеки 6 месеца за 6 месеца, предполагам и това няма да приключи толкова бързо.

5
След дълго време с Nestea, 3148 е без реклама.

6
Ако видите 3141 (този със Смърфовете) в топъл ден, препоръчвам ви да не се качвате.

След 3144 и 3148, чиито двигатели в синхрон зазвучаха по различен начин от останалите и 3156, който си бучи по своему, двигателят на 3141 издава трети вид, различен измъчен звук/рев. Капаците на тавана в салона точно след съчленението са отворени и се поклащат, може би за проветряване, автобусът едвам взима баира на Яворов полупразен, климатикът едвам духа със сетни сили, а вътре не се диша и седалките са горещи като в стар неклиматизиран автобус, който цял ден го е пекло слънцето. Не ми се мисли ако остане без реклама върху стъклата този, каква ще стане температурата.

7
3307 - 76 вече няколко часа

8
Поздравления за шофьора на автобус 3143 - показва на какво са способни автобусите от този модел що се отнася до спортно каране, в същото време плавно потегляне и спиране. :fan:

9
Това никъде не се обявява, а ще е ключово за много хора, ползващи връзката Люлин - Надежда. Сигурно ще се каже в последния момент, меко казано абсурдно.

10
А днес на ТБ11 е 2814.

11
3319 - 76

12
Тролейбуси / Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« on: 07.07.2025, 19:59:50 »
1611 е претърпял сериозно подобрение, едно време бученето му при ускоряване се чуваше от километър, сега е станал сравнително тих на фона на останалите  :fan:

13
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 06.07.2025, 12:35:33 »
Дебилщината в гараж Дружба продължава и днес:
213 -  2 МАН-а, 2 къси и 2 Мерцедеса
305 - 1 МАН!!!, 2 къси и 2 Мерцедеса
413 - 4 МАН-а, 2 къси и 3 Мерцедеса
88 изобщо не го коментираме.

И така, в един от най-горещите дни в годината, пътниците имат избор между климатизиран, но претъпкан автобус, и автобус с нормален капацитет и температура 40 градуса, докато МАН киснат в гаража.
Още ли има хора тук, които се чудят защо всички избират личния автомобил?

14
Да започнем с това, че ТБ11 ходи вече 1 година от Дружба 1 до Надлез Надежда и половината тролеи на линия са с дестинация "Сточна гара"  :devil:

15
ТБ 1604 просто не спря на спирките в последния си непълен курс за гараж - видя пътниците на спирката, изгледа ни и си продължи без да спре с пуснато осветление  :fan:

16
3318 - 304

17
2817 - ТБ11

И най-забавното е, че на този фон, Искър поемат А9 (в момента наречен А9А, пълно безумие)

18
Странно, че са оставили 294, струва ми се, че още няколко линии са по-малко орязани от друг път, но пък 280 на 10 минути в час пик май не сме имали досега?

19
Временното удължаване на А3 до центъра вече е постоянно. А дали е смислено е друг въпрос.

20
2819 - ТБ4

Pages: [1] 2 3 ... 59