Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 498
1
Принципно изгарянето на негодните за рециклиране отпадъци директно в контейнерите е най-доброто решение - избягва излишни разходи и е бързо и удобно, също се стеле гъст черен дим и свеж аромат. Наскоро видях запален контейнер край Сточна гара.  :)

2
Разни / Re: Футбол
« on: 07.11.2025, 17:08:41 »
Браво на Спартак Варна за успешния експеримент да играят без защита срещу Септември.  :fan: :)

3
Dark Tranquility - Insanity's Crescendo


Страхотен контраст между вокалите и няколко смени на ритъма и мелодията.  :fan: :)

4
Въпросът е как да не се допусне предаване на крадени метални предмети и изделия. Иначе би било добре да има повече пунктове и дейците на Евророма и Съюз на клошарите да работят активно по оползотворяването на отпадъците без излишни разходи. Негодните за рециклиране могат да се оставят на купчина около контейнера или евентуално да се палят на място.  :)

5
За по-слабо натоварените неелектрифицирани линии е оптимално обслужване с ДМВ Дезиро заради ниския разход на гориво и смазка също възможността за по-високи скорости в някои участъци.  :rolleyes:

6
Дейците на Евророма и Съюз на клошарите могат да заместят Екобулпак без проблеми и излишни разходи.  :)

7
73 виси в задръствания делник на Овча купел и Каблешков, но през Красно село задръстванията не са по-малки.  :rolleyes:

8
Всеки производител може да предложи при съответната поръчка.  :)

9
С малки партиди различен и несъвместим подвижен състав винаги е най-зле - поддръжката може да стане практически невъзможна.  :rolleyes:

10
Идеи / Re: Е 73
« on: 05.11.2025, 12:49:28 »
Връзка с 94 на практика няма а и толкова чести спирки има само в посока Младост 1.  :rolleyes:

11
Идеи / Re: Е 73
« on: 05.11.2025, 10:22:43 »
306 се обезмисли след удължаването на ТБ 5 до Младост 2 и логично беше закрит. Особено неефективен беше вариантът с преминаване по Йерусалим и после панорамна обиколка на Младост 2. :rolleyes:

12
Уместно е да има унификация - поддръжката се улеснява и се намаляват разходите. Да имаме по 8 влака от 2 или 3 различни производителя ще създаде сериозни проблеми.  :rolleyes:

13
Ако не спира на междинни спирки заместващият автобус ще е значително по-бърз от 102 и ТБ 2 - МД 3 стига от Горна баня до Хаджи Димитър за около 25 минути, само пътуването с ТБ 2 от Гоце Делчев до Хаджи Димитър празник е над 30 минути, като се добави 102 и чаканията става почти час от МС Горна баня до Хаджи Димитър. Обиколката през Моста Чавдар е безмислена,  няма пречка за двупосочно преминаване по Черковна. :rolleyes:

14
По-хубави автобуси от Икарусите наистина нямаше, но шумът в салона, миризмата на нафта и изгорели газове и придърпванията от ръчните скорости бяха неприятни.  :rolleyes:

15
4-та линия е електрифицирана до Димитровград, оттам надолу трафикът е по-слаб и електрификация надали е оправдана преди евентуалното бъдещо продължаване на линията в Гърция. Аналогично участъкът Радомир-Гюешево с криви с малки радиуси е сравнително слабо натоварен и електрификация би имала смисъл при изграждане на ново трасе към Македония без проблемни криви.  :rolleyes:

16
10 вагона са прекалено много само за ретро пътувания а и надали могат да се съберат толкова годни - в последните години в движение бяха далеч по-малко.  :rolleyes:

17
Основните линии са електрифицирани, за отклонения с няколко влака на ден не е рентабилно. Отоплението с котел е крайно неефективно разхищение на гориво. :rolleyes:

18
Разни / Re: Футбол
« on: 03.11.2025, 09:40:06 »
Агитките трябва да разполагат с необходимото въоръжение за да има чудесни футболни спектакли. Нужни са канонади и ракетни престрелки. Най-добре е, ако уцелят някой от мерзавците с черни гащета на терена. Бий съдията по главата, бий, бий, бий!!!  :hammer: :hammer: :hammer: :)

19
Разни / Re: Футбол
« on: 02.11.2025, 09:35:10 »
Чудесно дерби в Пловдив - истинска канонада от бомбички и ударен с бутилка вратар.  :fan: :)

20
За да са популярни крайградските влакове е нужно поне картите за цялата градска мрежа да важат в тях в рамките на Столична община, съответно административните граници на Варна и Пловдив. В противен случай ще се налага закупуване на превозни документи за влак и друг транспорт, което е неизгодно - малко хора живеят и учат/работят в близост до ЖП гара или спирка.  :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 498