Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - david

Pages: [1] 2 3 ... 26
1
Днес за първи път се возя на "новите" немски вагони и заключението ми е, че българинът е същински прошляк щом им се радва. С неотваряемите прозорци, въздухът е меко казано неприятен и застоял, един смърдел омирисва целия вагон, салонът е изключително тесен, което прави разминаването между пътниците трудно и неприятно, като поради тази причина за 5 минути имаше поне 3 скандала. Вагонът, който нацелих аз, е с мръсна тапицерия на седалките, много мизерен мокет, а царският болт на талигата блъскаше наляво и надясно, когато вагонът е в крива.
Трябва да се търси отговорност на лицата, които с лека ръка бракуват купейните вагони и закупуват тези боклуци. Абсолютно никъде не беше проведена анкета, дали пътниците са съгласни с тази покупка, дали предпочитат купеен или салонен вагон и тн, а трябваше, защото все пак вагоните са за хората, а не за хвалби по медиите и за подобряване на някакви статистики!

2
Още 10 пъти си редактирай мнението, да ти се посмеем още  :D
Хората, които ги ремонтират цял живот едва ли са толкова наясно като теб с текущото им състояние, затова най  - добре направо започвай работа в ГОлямото депо и ги стягай.

3
Да кажат и други, които карат ГТ извън БГ, но май това си е наш роден патент - един шофьор, един автобус. Изключвам малките населени места с по един - два рейса.
Това не е само при нас така. В Украйна, Русия, Беларус, Азербайджан, Молдова, Румъния и много други е по същия начин. А и смятам, че така е по - добре.

4
Няколко кадъра на туристически Икаруси от Баку:
Ikarus 256.54 - 10-KP-673
Ikarus 256.54 - 50-DS-838
Ikarus 250.59 + Lada 2107
Ikarus 250.70 - 10-KF-405
И 2 кадъра на бракувани 256 в Унгария:
Ikarus 256.50E - BHH-895
Ikarus 256.54

5
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 06.04.2025, 21:36:30 »
40 години Ikarus Ganz Villamossági Művek в редовна експлоатация! Снимки от отпразнуването на празника на изключтително интересни места за Икарус в днешни дни:
Ikarus 280.92T - 2123
Ikarus 280.92T - 2123
Ikarus 280.92T - 2123
Ikarus 280.92T - 2123
Ikarus 280.92T - 2123

6
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 03.04.2025, 17:47:04 »
Днес видях един авариен да дърпа 1923 по бул. Сливница, в посока Сточна гара.
Беше без брони и фарове, но беше със седалки.
Дали това не е неговия край?
Отиване на основен ремонт към Омуртаг.

7
Името на метростанцията на Красно село е абсолютно престъпление, а точно на нея няма да сменят името... такъв дебилизъм не съм виждал другаде.

8
А защо не се разгледа вариант, в който тролейбусите да станат експресни, а автобусите да спират на всички спирки? Така 204 и 604 си запазват експресното облужване и няма да има нужда от допълнителни мрежи. Отделно тролеите поддържат 60 или 70 км/ч (зависи на колко са ограничени) без никакъв проблем, което е достатъчно за Цариградско.

10
Още фантазии ще пишеш ли? Някои ги пускали само на дълги влакове, че били по - добри, на друга и падали лампите постоянно и била не знам си каква... една и съща ЕМВ може да е различна при всяко качване, я защото днес ще и отказва реостатната спирачка, я защото бригадата я кара гадно и блъска и т.н. С 32 015 са ми едни от най - култвите возения, както и едни от най - незадоволяващите за един фен на 32.
Всички 32ри ходят навсякъде, няма такива неща като 32 125 да кара дълги влакове, а 32 029 да кара само ГО - ЧБ или каквото ти е в главата.

11
111 - от 18 коли , има 5 открити в момента
Браво на нас! 27,7% от колите, на една от най - натоварените линии, са открити. Сигурен съм, че в друг град не могат да поставят такива рекорди.

14
Сериозен капацитет е бил на смяна, за да даде такова разпореждане... но пък и ватманът не отстъпва. Докато водачите слушат тези, които по цял ден стоят на бюрото под климатика, как да управляват превозните средства, такива сеири няма да са ни непознати. И това всичкото е сигурно, за да "няма губено", "да не закъснеят трамваи 4 и 5" и куп подобни.

15
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 27.02.2025, 14:56:20 »
В кой град са изпратени и ще движат ли на редовни линии?

17
Сега се возих в 2020 по 280 и от климатика вее студено... лятото пък вее горещо от него, общо взето модерни Хюлиези са тези автобуси, зимата студ в тях, лятото жега, маломощни и шумни, с легени вместо нормални седалки, от които се изплъзващ при всяко спиране, само че тези са така от завода. Блъскането и трескането на салона е ясно, няма какво да го обсъждаме дори.

18
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 18.02.2025, 20:37:38 »
1114 се подвизава с два инвертарни номера: класическия бял на стъклото както и черен; не мога да преценя дали черния е залепен или боядисан
снимка от ФБ
Класическите са черните, пръскани с боя през шаблон, а не белите... белите са заради рекламите. Старият шрифт бепе по - малък, но и този стои добре, по - хубаво е от гнусните лепенки, които навлязоха толкова масово последните години.

19
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 17.02.2025, 20:07:04 »
Вие правите ли някаква разлика между съпротивления, реостатна спирачка и рекуперация? Разположението на съпротивленията няма нищо общо с възможността за рекуперация.

20
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 14.02.2025, 11:30:34 »
9010 и 9070 също горяха, пък не бяха мераклийски. Дали някой автобус е мераклийски или не, няма нищо общо, не знам защо все изпитвате удоволствие да обвинявате титулярите на машините за каквото и да е.
2169 в последно време въобще не беше гледан и не беше нищо особено, а най - обикновен и скучен автобус, така че не мисля, че е някаква загуба, освен имуществена.

Pages: [1] 2 3 ... 26