Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 507
1
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 23.05.2024, 18:37:18 »
Едва ли ще са в състав.

2
Вчера пътувах с 413 в 18.30 от Бяло море до КАТ за 35 минути. По разписание е наполовина. Навсякъде беше много задръстено.

3
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4195)
« on: 23.05.2024, 12:21:40 »
До 4159 са минали ГПР тук. Другите чакат.

4
Песа имат дори в DB. Не изглеждат да са лоши.

5
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 21.05.2024, 10:58:00 »
Видимо не е от тогава. Проучвай си източниците да не ставаш за смях. Занапред ще трия невярна информация от теб.

6
Точно М4 се оказа доста неподходящ за градски маршрут. Има само една малка врата и би престоявал по няколко минути на спирката. Предишния път имахме изпреварваща информация че М4 отива на зле, и имах време да отида до Малашевци и да изкарам 305цата. Сега нямаше как да стане.

7
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 20.05.2024, 19:12:45 »
Не може. Самата държава е приела сегашния план, според който не може да се строи нищо. Дори лифтове.

8
Всички мечтаем. Почти готов е за боя. След това следва ходене по мъките докато му нагласим салона. Надявам се да стане тази година.

9
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 20.05.2024, 17:34:48 »
Наскоро се возих за две спирки в 3013. Много отдавна не се бях качвал в банишорски А2. Останах доста разочарован от състоянието на салона. Нямаше здрава седалка с изключение на двете обърнати отпред. Всичките бяха с олющена кожа или напукани.

10
Мерцедеса.
Макар и не с перфектна организация, за пръв път се организира подобно мероприятие, принтова от доброволци ентусиасти. По-голямата част си имаме работа и правим това със собствени сили и средства. Който смята че може и по-добре нека заповяда да помогне с каквото може.

11
Относно закъснението голяма вина за него имаше затварянето на Царя само до Военния клуб. Само на последния курс успях да мина навреме. Още в началото чаках 10 минути да ме пуснат на Президентството. Полицаите не знаеха че има разкрита автобусна линия, нещо за което е отговорна СО, защото със заповед на кмета линията бе разкрита. Съобщаването на спирките не е свързано с ЦГМ, а със собствен модул. Изобщо това, което се описва е добре, но на практика и това което стана не беше малко.

12
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 19.05.2024, 15:33:12 »
A един мармот завива шоколада в станиол.
Снимката е някъде от 1977-1979. И ми се стува позната, вероятно е пускана вече тук.

13
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 17.05.2024, 19:58:49 »
2732 също е брак.
Интересно е че 2729, който не е излизал от няколко месеца не е бракуван.

14
Проектът за линеен парк на мястото на бившата околовръстна ЖП линия отлежава вече втора петилетка. Много искат, ама нямат желание да го направят.

15
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 17.05.2024, 10:03:08 »
Защо 12 няма да е до Хюндай?

16
Определено паважът не е подходящ за велосипеди. Да не говорим как се организира обратната посока при такава организация.
А велоалеята по Диндуков се ползва, при това много.  Живея в района и имам ежедневни наблюдения.

17
А ти колкото и сърдито старче да си, крайно време е се научиш да приемаш чуждото мнение. За това че не си прав нямам надежда да го проумееш.

18
И е прав. По негово време приспа доста проекти, включително и този.

19
Надявам се това с металните колчета е някакъв опит за шега? Нали ви е ясно какви наранявания може да предизвика метален кол на мястото на тези пластмасовите които са набодени.

Не, ти се оптиваш да ни будалкаш. Последно за метлани колчета ли си или не, че нещо взе да си противоречиш.

И не на последно място, на платното за движение само гъвкави колчета може да се монтират. Такъв е закона!

20
Доказа се нееднократно, че и металните колчета не предпазват по никакъв начин от връхлитащ на тротоара автомобил.
Иначе точно така с платмасови колчета е организирана временната спирка на бул. Владимир Вазов при кръстовището с Васил Кънчев.
Колчетата не осигуряват защита от непосредствено прегазване, но осигуряват физическа преграда между различните участници от движението, както и дистанция между велоспедистите и другите. На местата където ги няма често автомобили и/или возила на МГТ навлизат в габарита на велолентите.

Pages: [1] 2 3 ... 507