Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - bagercho

Pages: [1] 2 3 ... 183
1
Мисля, че и в Надежда и Слатина/Редута имаше.

2
И ТВ е използвана.

3
Автобуси могат да се взимат и на лизинг, не само с европари, а така ако щем може и на керосин да се купят. Хайде занапред да не се проси като фъндъчката европари за всичко, а бюджета на общината да се държи само за цветенца и лехички.

4
Да, обаче тези блокове са коментирани някъде по темата със сигурност. Такъв има и в Люлин 4.

5
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 06.10.2024, 14:01:37 »
Това е емблематичен кадър, който наистина изглежда като на филм, само че атентатът стана на метри от БТА, при което фотограф, стоящ пред сградата успява да улови момента в първите секунди, в които овъгленият Доктора се опитва сам да се измъкне от колата и вика за помощ...

6
Без да съм експерт и базирайки се основно на дискусиите, водени в тази тема, панелките с трите прозорчета, носещи номенклатури ако не се лъжа Бн... и БП... които са производство на ДК Столник (в самия северозапад май не са функционирали домостроителни комбинати) са с изнесени външни тераси, а не с балкони лоджии като на Бс-69-Сф, и бидейки реално под открито небе най-вероятно още с нанасянето на първите обитатели тези най-горни тераси са били остъклени и покрити с ламаринена козирка.

7
Монопол му се вика.  ;)

8
Защото се смени производителят на табелите и в някои области новият започна направо с нови серии. На прима виста се сещам за Перник, където от серията ВК бяха издадени около 1500 номера и се започна с ВМ. В София се случи същото със СА хххх СТ, която беше отделена за квадратни табели, но отпадна издаването на отделна серия за квадратни табели.

9
Не, просто горното изказване ми е малко в стил форумната детска градина.

10
Отговорът е много прост - прекалено големи комплексари сме и трябва всичко е да ново, модернизирано и лъскаво... как така ще ползваме същите влакове от 98ма през 25та година?
За музейни превозни средства никой нищо не мисли, или ако мисли, то е как да се отърве от тях, за да не си създава работа, била тя административна или физическа.
Най - добрият пример за това са БДЖ, които освен няколко парни машини, нищо друго нямат. Логиката 42-77 да не се направи музейна, а да има планове за нарязването и, е че в Чехия и Словакия все още се ползват в редовна експлоатация и нямало нужда да имаме музейна.  По 43 308 пък била прекалено много работата, та и него искат да нарежат, въпреки наистина историческата му стойност. :help:
За последните 20 години, в ГТ София имаме един направен 2412, който освен боята, няма нищо читаво в него.

Малко извън темата - тази година гара Лясковец трябваше да чества 100 години от построяването си, та за да се отпразнува подобаващо този юбилей, се взе решението зданието да бъде съборено, защото нямаше покрив, поради опожаряване преди няколко години. Ценни сгради за историята на държавата се бутат с най - лека ръка, като този пример беше за нещо дребно, но не маловажно. Истината е, че ние сме едни диви селяни, които освен да се снимат в лъскаво заведение и да разправят как са зяпали небостъргачи по Дубай, друго не можем.

Ааа, сигурно по-нататък ще вземат от Чехия една за музейна  :laugh:

11
Точно ако номерните бъдат модернизирани от Шкода, то ще бъдат доста сходни с новите такива. Шкода Варсовия като първият метровлак на Шкода имат доста неща, които се припокриват с модернизацията за Прага, като естествено тя като завършена преди повече от 15 години, сега ще бъде в по-усъвършенстван и съвременен вариант.

12
Само, че тук не разчитаме на чувства, а на факти.

13
Чини ми се обаче, че имаше бургаска серия А хххх АВ, въпреки, че имаше и софийска ААВ.

14
На 3 трябва да е.

15
Тези USB зареждачки бяха унищожени още преди години, когато ги наслагаха. А и бяха толкова слаби, че не ставаха за нищо общо взето.

16
Минават през автокъщи. Има в Германия, имаше и в Румъния, които даже от автокъщата ги бяха пребоядисали бели.

17
Е да, даже всъщност в серията като цяло нали имаше и частица френско ноу-хау от Алстом  :rolleyes:

18
Това предполагам е било в периода, когато се сдобиха с допълнителни отваряеми прозорци. Русич е по-екзотична серия от номерните. С тях опит имат 3 метрополитена, два от които са в Русия. Вероятно дори в завода в Митищи още нямат разработен план за тяхна модернизация.

19
Че Терзиев е далеч от най-добрия вариант за кмет на София няма спор. Много избиратели не отидоха да гласуват само , защото не приеха тази силово наложена кандидатура. Сега можем само да спекулираме какво би било, но истината е, че града се движи в промените далеч от желаното темпо и няма изгледи в този мандат това да се промени. Развитието на държавата в последните десетилетия е по-скоро въпреки властта, а не благодарение на нея.

Не знам дали при кмет Бонев нещата щяха да са по-различни, но е факт, че много поддръжници на Спаси София се почустваха предадени с тази кандидатура. В комбинация с усещането за бездействие със сигурност още от сега си изгърмяха шанса за следващ мандат, което пък значи след 3 години сигурно завръщане на Герб на бял кон...

20
Те тези табели нали си регулират силата на светене автоматично в зависимост от дневната светлина, явно се е прецакал светлинния датчик. Предвид, че и Марио отдавна абдикира от ангажимента, който беше поел спрямо поддръжката на табелите, едва ли ще бъде и сменена или поправена.

Pages: [1] 2 3 ... 183