Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Whatnow14

Pages: [1] 2 3 ... 49
1
3666 - 88
И днес има поне едно 33хх на 204

2
3320 - 204

3316 също на 204

3
На МАН-овете много от рекламите започнаха да ги правят, без да изразяват около електронните табели и в светлата част от деня иди разбери по коя линия е автобусът  :help:

4
Тази вечер останах приятно изненадан от водача на електричката 3017 - плавно потегляне, спиране и без да се влачим през цялото време с 20 км/ч, успя да премине маршрута на 404 така, че да не се усетят всичките неравности, дупки, павета, смяна на 5 настилки в рамките на 200 метра и други поводи за дискомфорт  :laugh: също мисля, че е от малкото, които изчакват вратите да се затворят, преди да потегли и о, чудо, това не му пречи да кара по разписание.

5
3315 - 204

6
1232 - 184, хартиената табела е с химикал  :rolleyes:

7
5015 днес е на 73 с графити между вратите, не е нещо страшно, но все пак необичайно за ТБ депата.

8
1166, може би не отскоро, се е сдобил с огромни червени цифри с инвентарния номер върху климатика върху предната част на автобуса :crazy:

9
ТБ 1611 днес първа смяна - каране на +10 с 40км/ч по Цариградско  :eek: и намаляване при зелен светофар за изчакване да светне червено  :help: който има да прави прекачвания с "редовните" линии през уикенда, да се оправя...

10
ТБ 1669 май беше със скършен прът след половин смяна на ТБ4  :( в момента е на Цветан Лазаров, преди бл. 255.

След около час, вече е оправен и отново е на линия :)

11
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 23.10.2024, 23:25:50 »
Интересно, ще се прехвърлят ли още между гаражите, освен този и бъдещия 2172?

12
2310 - 280, не знам дали е за гараж, но просто не спира на спирките, а минава по разписание, отчита се от виртуалните табла, интервалите от предишния и следващия са по 6 минути, тоест 12 минути дупка, което за тази линия в този час си е критично  :help:

13
Днес пък 3319 е на 204.

14
Надявам се, че няма да има повече поръчки за газови или за електробуси. Мисля, че достатъчно се набутахме с такива кошници.

За мен лично дизелов автобус = норма за гориво, изключване от скорост, каране на +5, разтегляне на разписанията. Нека си припомним как 204 мина от Карат в СА със същите разписания, а на 84 при прехода от Карат на Ютонг веднага бяха добавени няколко минути само на Цариградско.

15
1138 - 304

16
Мисля, че точно две четворки стигнаха до Спартак и обратно полупразни и след това трябва да са въртяли на Гурко, защото нищо не е идвало към Спартак поне час, освен 7-ци, като дори тях не ги ловяха таблата по спирките като хората. Дали това с ТБ4 е решение на диспечер или по друга причина, не е ясно.

17
74 си е към СЕ вече няколко години, 84 и 184 също бяха до преди строежа на метрото при Окръжна болница - очевидно не е проблем да се местят линии от едното дружество в другото, въпросът е наистина да има къде да тръгнат тези превозни средства, като пристигнат.

Сякаш е по-приоритетно да се закупят съчленени газови / електрически, които да заместят високоподовите и неклиматизирани Конекто Г и МАН СГ, както и къси за поемане на линиите на МТК (а за ВМС и 18хх да не говорим), аз лично съм изненадан, че тази поръчка излезе на преден план.

18
Може би за 204 идеята е да тръгва от Дружба, да се включва в ККМ на бл. 255 до бул. Христофор Колумб, след което да се изключва и да се включва в ККМ чак в Борово. Това означава по 2 включвания в ККМ на курс, защото ако и на Цариградско се включва и изключва, са 3 включвания. За варианта с 2 включвания ако се пусне ККМ от обръщалото в Дружба до бл. 255 може би ще е по-смислено.

Въпреки че щом са плеснали и 604, явно ги мъдрят и по Цариградско да се включват, защото при шестака в сегашния му вид ж.к. Изток - Орлов мост е най-дългият участък с ККМ май  :crazy:

19
ТБ8 се връща до Окръжна болница - ще бъде интересно в раздела със снимките :)

20
Качени са промените в маршрутите този уикенд заради маратона. Общо взето всичко си е постарому както при всяко затваряне около Паметника Левски, нещо ново - ТБ4 вместо да върти около Орлов мост / СУ, ще ходи до ПК Спартак, което да кажем, че е смислено, но за всички линии - кои съкратени, кои удължени, кои разделени на две линии, е написано, че ще работят по действащи разписания, което при някои линии ще доведе до влачене, при други ще доведе до пълен хаос.

Като цяло това е един от малкото пъти, в които се обявяват навреме - не предната вечер, на таблата по спирките също се върти съобщение, макар и оскъдно, от 3 дни по-рано.

Pages: [1] 2 3 ... 49