Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 436
1
Обслужването на слабо до умерено натоварени крайградски линии от концесионер може би не е лошо решение, но трябва условията на концесията да са добре дефинирани и да се спазват. Така СА ще може да се концентрира върху обслужването на основните силно натоварени линии в София, където е нужен сериозен ресурс и частник трудно ще осигури адекватно обслужване. Няма частна фирма, която да може да поеме целия автобусен транспорт в София, но МТК се справя доста прилично с крайградските линии по северното и североизточното направление преди тях по повечето от тези линии вървяха стари раздрънкани SL200, O305, O405, BMC 220SLF и т.н. В началото на концесията понякога стари автобуси излизаха като резерви, но от дълго време не съм виждал такива. :rolleyes:

2
Спокойно може да работят само светофарите на възловите кръстовища, останалите да са в режим "мигащо жълто" - така закъсненията на нощните линии ще бъдат минимални.  :rolleyes:

3
My Dying Bride - The Apocalyptist


Една от най-силните песни в новия албум, направо малка пиеса.  :) :fan:

4
280 е радиална линия без удобна връзка с другите нощни, също е прекалено редовен до последните курсове. Иначе много спирки по нощните линии биха могли да са по желание. :rolleyes:

5
Примерно N3 не би трябвало да спира на Балканкар - там надали изобщо има пътници нощем, за спирката до депо Красна поляна е под въпрос - все пак има няколко блока наблизо и евентуално работещи в депото. Също N4 надали има желаещи да го чакат  нощем на спирките между базата на ЦСКА и Списаревски. :rolleyes:

6
В някои участъци може примерно N1 по дългите прави магистрални булеварди Царица Йоанна, Тодор Александров, Цариградско шосе, N3 по Никола Мушанов, обособеното трасе по Възкресение и Константин Величков както и по Дондуков и Владимир Вазов и т.н. За N2 и N4 е по-сложно. :rolleyes:

7
86 беше предимно с MAN SG262, интервалите при концесията са намалени от 15-17 на 10-12 минути в пик и не може да се говори за голямо падение. По 90 и 119 има смисъл от съчленени автобуси само делник пик, през останалото време трудно се запълват дори половината седящи места на единичните. 117 в пик е доста редовен на около 15 минути, дори през останалото време е прилично редовен за крайградска линия освен празник при лятно разписание и никога не е имал нужда от съчленени автобуси. По 118 единичните се справят а и удълженият маршрут в Желява не е особено подходящ за съчленени - радиусите на завоите от Васил Левски към Стоян Мечката и след това към 24 Май са трудни за съчленени автобуси, видях как средният мост на O345G се качва на тротоара и автобусът минава на сантиметри от ограда на ъгловата къща на втория завой.  :rolleyes:

Да, Икарусите са къде по-маневрени от зелените. Но след като бракуваха Икарусите, все пак е останала нуждата от съчленени там, а и явно са преценили че именно зелените са най-подходящи, не знам, но не си спомням да излизаха дълги Конекто, дълги 305-ци или МАН СГ.

С Икаруси и Чавдари 141 118 беше до  просторната площадка в началото на Желява без да навлиза навътре в селото. Малко преди да мине на единични го удължиха по Васил Левски, Стоян Мечката и 24 Май и съчленените определено се затрудняваха сериозно със завоите.  :rolleyes:

8
Разхищение е да се пуснат съчленени вагони по ТМ 3 със свободни седящи места в пик - пътникопотокът е твърде малък, почти целия маршрут се дублира с ТМ 4 и ТМ 8, във вътрешността на Света Троица няма почти никакви пътници. Евентуално някакви малогабаритни нископодови ремаркета, но не знам откъде могат да се намерят. :rolleyes:

9
Света Троица има нископодови автобуси и тролейбуси по периферните булеварди както и 77 във вътрешността с нископодови автобуси. За Лозенец и Хладилника има проблемни наклони и криви с малки радиуси, които не особено подходящи за съчленени вагони също има Х9 с нископодови автобуси.  :rolleyes:

10
ТМ 3 се дублира с ТМ 4  с изцяло нископодови вагони и ТМ 8 с частично нископодови освен кратък участък в Света Троица.  Също пътникопотокът е прекалено малък за съчленени вагони. Да се доставят специални 15-20 m нископодови вагони само за ТМ 3 изглежда неоправдано, ако се пуснат съчленени трябва да се разреди сериозно и ще са полупразни. :rolleyes:

11
Между Триъгълника и Жеков е много зле.  :rolleyes:

12
Принципно може да се спестят още няколко минути с обръщане на НСА вместо кръг, но доста блокове ще останат по-далеч от N2.  :rolleyes:

13
Една централна спирка не е достатъчна за Студентски град - районът е твърде голям. Евентуално може от УНСС M2 да продължава пряко по 8-ми Декември, Борис Стефанов, Атанас Иширков и Стефан Младенов за да обикаля по-малко, но трудно ще се спестят повече от 5-7 минути в посока.  :rolleyes:

14
86 беше предимно с MAN SG262, интервалите при концесията са намалени от 15-17 на 10-12 минути в пик и не може да се говори за голямо падение. По 90 и 119 има смисъл от съчленени автобуси само делник пик, през останалото време трудно се запълват дори половината седящи места на единичните. 117 в пик е доста редовен на около 15 минути, дори през останалото време е прилично редовен за крайградска линия освен празник при лятно разписание и никога не е имал нужда от съчленени автобуси. По 118 единичните се справят а и удълженият маршрут в Желява не е особено подходящ за съчленени - радиусите на завоите от Васил Левски към Стоян Мечката и след това към 24 Май са трудни за съчленени автобуси, видях как средният мост на O345G се качва на тротоара и автобусът минава на сантиметри от оградата на ъгловата къща на втория завой.  :rolleyes:

15
Нощем няма тежки задръствания и ако се дадат 2-3 минути на най-проблемните места би трябвало да може разписанията да се спазват без особени проблеми, като автобусите от нощните линии изчакват заедно примерно 5 минути за връзка на Батенберг.  :rolleyes:

16
Постоянният контрол води до раздуване на щата и увеличаване на разходите по-голямо от евентуалните допълнителни приходи. Далеч по-ефективно е контрольорите да работят с полиция, да се увеличат правомощията им при намаляване на броя и да се събират съставените актове. Глобата трябва да е поне колкото месечната карта за цялата мрежа при доброволно плащане и след това да расте. Член 417 от ГПК и ДОПК дават достатъчно възможности за събиране. :rolleyes: Дори Варна макар и с голямо закъснение се отказа от кондукторите.  :rolleyes:

17
Автобусните линии от общинските, областните и националната транспортна схема също получават сериозни субсидии.  :rolleyes:

18
- "Експресни" влакове със задължителна резервация на места, маршрутна скорост минимум 80 км/ч, задължителна първа и втора класа, спиращи на гари с население над 20 хиляди жители, както и на възловите гари.

Ако наистина има такива влакове, то ще се постигне сериозно подобрение на услугата по главните линии - примерно по Втора линия ще отпаднат Своге, Роман, Червен бряг, Павликени, Стражица, Каспичан, Провадия, Добрина, Белослав, Синдел, Повеляново и т.н. времепътуването може да падне под 7 часа.  От по-малките гари ще остане на практика само Попово.  :rolleyes:

19
Разни / Re: Футбол
« on: 21.04.2024, 08:57:43 »
Локо Сф изглежда ще изпадне - Балъков става треньор.  :rolleyes:

20
Увеличение 20% е необходимо - разходите на БДЖ са нарастнали сериозно, инфлацията от 2012г. насам е много по-голяма. Автобусните превози са поскънали значително повече през това време. Увеличение 100% е прекомерно за сегашното ниво на услугата, би отблъснало повечето пътници и би влошило финансовото състояние на БДЖ. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 436