Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 504
1
При положение че от 12 години не са променяни цените, и при все, че категорично трябва да се повишат, е показателно е доколко БДЖ е зависимо от тях.
Не очаквайте подобрение на тази база.

2
Ама пък не спираш да коментираш по икономически въпроси. Типичен интернет трол!!!

3
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 19.04.2024, 19:26:46 »
2137 и 2141 все още не са бракувани.
2163 се прави.

4
Таман оправиха 2165, сега този...
Направо да го карат в Дружба или Земляне за панели и стъкло.

5
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 16.04.2024, 20:28:38 »
Там редовно зареждат БМЦ.

6
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 16.04.2024, 18:36:53 »
Значи не ми се е привидяло че 2141 е на редицата с бракувани. Доста станаха напоследък, но вече им е време. За съжаление поръчки за нови няма.

7
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 16.04.2024, 16:05:58 »
Първо ще го изкърпят, после ще го бракуват.

8
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 16.04.2024, 12:31:34 »
Целият му проблем е, че е оставен миналата зима с вода в парното, която е спукала всички радиатори... И вместо да вземат от 3308,3303, те се бавят толкова време. Сега уж пак са почнали да го правят.

2165 e вкаран за боя. Скоро ще е на линия.

9
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 15.04.2024, 20:29:05 »
Боядисан и готов за линия.

10
Прикачванията обикновено се правят само в депото.

11
8 мин изчакване на превозно средство въобще не може да се нарече голямо. Просто билетите 30 и 60 ги направиха много куцо. Трябваше да може да се направи агрегация от едния към другия.

12
Което означава че ватманът е предотвратил по-голяма беля. А водачът на Конектото си е за здрав пердах.

13
Не е М4. По-скоро е Г5. Вижда се че тегличът отпред е под бронята като на РТ. При М4 е зад решеткта.

14
Да, ама написаното му не кореспондира с мнението, на което отговаря. В случая става дума че преди време дълги години българските трамваи са се справяли с гората, а сега при наличие на далеч по-надеждни не се пускат.
Писането на всеобщи истини, колкото да върви темата въобще не води до конструктивни дискусии.

15
Това с трамвайните линии е пълен батак. Като карах курса за категория Д, инструкторът ми се скара защо карам в ляво. На едно от кормуванията беше друг, който ми се скара защо карам по трамвайните линии.

16
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 11.04.2024, 18:52:22 »
Да бе, то по татово време катастрофи не е имало, нищо че точно преди 90та с онзи брой автомобили имаме най-висока смъртност на пътя въобще.
Изобщо тази цялата словесна диария по-горе освен за някаква пропаганда, за друго не става.

17
Във влаковете за Видин има такива устройства.

18
Пейчев, пак започна да генерираш мнения без оглед на на писаното. Задава пак почивка....

19
Днес пътувах до Стамболийски и наобратно. Купих си билет първа класа и като изключим факта, че влака 1611 закъсня още от София заради проблеми със стрелките на Подуяне, по живо по здраво пристигнах.
Интересното беше на връщане като трябваше да заверя билета излезе че влак 1622 е с мотриса Дезирои няма места първа класа. И като започна едно чудене и борба със системата. Накрая се справиха, но още ми е чудно бях поискал да ми върнат доплащането за първа класа, сигурно още щях да съм на гарата. Тук дори не коментирам защо бърз влак е с мотриса, докато на много пътнически са вагони с локомотив. Но поне климатик има.

20
Не го решава съда. Същият се позовава на решенията на НИНКН, според който Моча не е културно наследство.

Pages: [1] 2 3 ... 504