Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Petko21

Pages: [1] 2 3 ... 327
1
Така е изглеждала спирка Скакавица при Земенският пролом през 1996г. Източникът е изписан върху изображенията.
Било е красиво място, с красива приемна сграда. Някогашна гара, съдейки от отрязаните релси и засипания първи коловоз. Тъжна картинка е сега, като се вижда колко красиво място е било преди.

2
Пуснах ъпдейт, който добавя нова визия на виртуалното табло за спирките. Увеличих и размера на кръгчетата. Също така метространциите не са разделени на посоки вече.
Много по-удобно е сега.
Може ли, да се изместят точките за Метростанция "Джеймс Баучер" и "Централна гара". Защото първата е изместена много на север извън границите на станцията дори, а втората е изместена на вход/изхода от към централна автогара?

3
Други градове / Re: Габрово
« on: 10.06.2025, 13:38:14 »
Браво, ще са интересни още снимки на новите електробуси. 

4
То и при нас на спиркознаците и в сайта на ЦГМ всяка спирка си има код, както и наименование. Сегашното положение е в пъти по-добро от спирка с примерно наименование "пл. Орлов мост 7". Още по абсурдно е да преименуват метростанции, които вече малко или много са се наложили с имената си. По логиката на общинските съветници има не малко станции, които ще са с нови имена.

5
Ако беше прочел хубаво, щеше да видиш това:
"общинските съветници са гласували бюджет на града, който е небалансиран - приходите надвишават разходите с над 3,5 милиона лева, което го прави незаконосъобразен съгласно Закона за публичните финанси."

Ако не бяха правили промените в последния момент от опозицията, нямаше да има проблем с бюджета.

6
Други градове / Re: Сливен
« on: 11.05.2025, 12:50:28 »
Предполагам и електробусите са претърпели поредно преномериране... А новите информационни табла на самите превозни средства, не са ги включвали още... :/

7
Други градове / Re: Казанлък
« on: 06.05.2025, 11:21:40 »
2 от 4, със сигурност са в Казанлък, 1 от тях със сигурност е в Павел баня. За съжаление от страна на Павел баня нямаме никаква актуална информация и дори не знаем дали са в експлоатация вече новите електробуси, за да разберем последния 10 метров дали е там със сигурност.

8
Ще е хубаво да се се обособи трамвайното трасе по Стамболийски в този участък (извън участъка който ще се ремонтира тази година) и така джигитите ще са си само в лентата за движение, а добавянето на камери е задължително за всяко едно трамвайно обособено трасе.

9
Други градове / Re: Други градове
« on: 12.04.2025, 19:12:56 »
Айтос:
Миналия месец са пристигнали 2 броя нови електробуси за град Айтос, модел: Otokar e-Centro C. Електробусите за последно са били в Бургас, чакащи регистрация в средата на миналия месец. Няма никакви новини от кметството на Айтос за представяне на новите превозни средства, което значи, че същото предстои. Автобусите ще се обслужват от оператора за града, и най-вероятно ще нощуват и ще се зареждат на автогарата. Единият от електрическите автобуси ще бъде включен в нова градска линия, която ще започне да функционира след одобрение на маршрута, спирките и разписанието.
Павел баня:
На 05.03.2025 година са представени пред гражданите на общината 3 броя електробуси, закупени съвместно с Казанлък. (Трябваше да са 4 броя, но явно с голямата община са се разбрали за 3 броя.) Три електробуса от Казанлък и Павел баня ще обслужват съвместно линията село Осетеново – Павел баня – Казанлък. Зарядна станция ще има 1 в Павел баня и 1 в село Александрово, което най-вероятно също ще се обслужва от електробус. (Интересно, че по проекта явно има изменения, защото зарядните станции за Павел баня трябваше да са 4 броя - 2 броя двойни зарядни). Има само една снимка от представянето на електробусите в Павел баня:

10
Нали сега ще ремонтират Стамболийски с идеята 10 линия да се поеме от нови мотриси. Колкото чешките състави из гората, да не забравяме, че през годините имахме и състави от пляки, които също се движеха през гората. Друг въпрос е в какво състояние е железния път и траверсите в гората и дали и те не са за основен ремонт, но това е въпрос на друга тема, не тази за новия подвижен състав.

11
Тези бъдещи нови мотриси ще могат ли да работят в състав, както са по-голяма част от мотрисите в София?

12
В Римини отдавна карат хибриди. По старата линия 11 са ток/дизел и превключват на спирките. Контактната мрежа изглежда доста по-зле от софийската. На практика е положена по целия маршрут, но се ползва само в някои участъци. Не знам дали не работи изцяло, или просто е оплетена в клони и шофьорите я избягват. Не забелязах и специални съоръжения за закачане. Допускам, че шофьорите направляват прътите дистанционно, защото не слизат да дърпат въжета.
Имат и нова линия, наречена Metromare, където са на ток/батерия. Изобщо не съм усетил къде се закачат, а се откачат в движение.
Тролейбусната мрежа работи изцяло. Просто в дадени участъци си карат на спуснати пръти.

13
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4195)
« on: 28.03.2025, 10:51:49 »
Какво се случва с 4178 в Трамкар, който вече е 2 година там?

14
Ми дайте тогава да съживим дрънкалаците София - 70 и България 1300/София - 100, Чавдарките 11Г5, Икарусите и т.н. То бива носталгия, ама...Това, че Дезирото, специално електрическото, излезе абсолютна притика, не е оправдание да се търкалят тия стари купчини желязо в 21ви век.
Ами, още 2004 се говори за тяхното махане.
2008 Симеон Ананиев дава заповед да бъдат извадени от експлоатация. 2012 след инцидента с 32 119 също уж щяха да ги махат. 2015 същите приказки.
И какво стана? 2017 върнаха 32 125 / според мен най-ставаща от тази серия.
2018 - 32 029, 32 035, 32 119. През 2019 се върна и 32 145, след като кисна няколко години.
2020 пък 32 127 възкръсна и за финал и 32 131 в края на 2021. Това е положението!
Аз пък се чудя, хубаво, ще ги използват още до идването на новия подвижен състав. Но до тогава, защо не ги освежат, боядисат, почистят, някаква минимална поддръжка, за да знаеш че се качваш във влак, а не в подвижен кашон, мръсен и отдавна чакащ брак?

15
То от майтап на шега, ама да не вземе някой да го прочете и вярно да го предложи, че тогава ще стане още по "забавно".  :D

16
Тролейбуси / Re: Старите тролеи
« on: 19.03.2025, 15:42:38 »
Ето една снимка която визуализира обръщалото много добре. Източника и е "Информационна система на държавните архиви" на България.

17
Предполагам, че функцията му е за работа в тунелни участъци. Ето 2 броя мой снимки от 2021 година, когато беше прясно боядисан и си стоеше все така на гара Долно Камарци в коловозното и развитие.
by Petko21, on Flickr

by Petko21, on Flickr

18
Поредното фиаско, сега ще омажат още повече и пощите, а те са милите аха живи... Можеше и БДЖ да намесят, поне сграден фонд имат, в излишък към днешно време.  :crazy:

19
Тъжна история и пак липса на адекватна охрана. Лошото е че с това ръководство на ГТ и с тази поддръжка, електрическия транспорт не върви на добре.

20
Тагове и графити? Или изпотрошени стъкла и по тежък вандализъм?

Pages: [1] 2 3 ... 327