Мога да се съглася че като устройство може би са най-добри, но не и като моментно състояние. Яко са раздрънкани и се трошат най-редовно. Почти няма ден в койот да не се налага Земляне да ги покрива. Имат екстри но в повечето случаи не работят, а там където работят - не се използват. Така че от съвременните автобуси в София най-добре са О345 във всичките му модификации. А по мое мнение дори О305 и О302 са в по-добро състояние от Den Oudsten.
Значи тези автобуси са много здрави,това че са раздрънкани всъщност дрънчат пластмасовите плоскости вътре.Това дрънчене се получава от по твърдото окачване.Поради конструкцията на автобусите със супернисък под,имат по-твърдо окачване.И Мерцедес Цитаро да пуснат по 73 или по 59 по паважа пак толкова ще дрънчи и друса,но това не го прави по-малко здрав нали?
А за поддръжката мога да предположа,че поради сложната конструкция на тези автобуси,самата поддържка е много скъпа както и частите,може от Еридантранс да нямат достатъчно средства да ги поддържат в изрядно състояние.Задният мост има много сложна конструкция,поради това че подът е нисък а нали въртящият момент от двигателя трябва да се предава и на двете задни колела.Интересно ще е да се намери негова схема,незнам как точно става задвижването,но мисля че е със сложна система от карданни валове.
Този тип нископодов дизайн,предполага коренно различен тип окачване,а именно ниско разположена виртуална ос,с малък дефериенциал,изнесен силно встрани и редуктори в главините на колелата Този тип дизайн в повечето случаи изисква поддръжка на постоянна дистанция между шасито и виртуалната ос,което пък до голяма степен ограничава възможностите за филтриране на вибрациите с относително голяма амплитуда и ниска честота.Дистанцията се поддържа чрез промяна на налягането във въздушните възглавници,което автоматично прави окачването по твърдо при по-голямо натоварване на автобуса.
Ето го и 5015 пред НБУ снимката е от 06.04.2006 год.