21
Актуална информация / Re: Подвижен състав
« on: 18.11.2024, 11:45:38 »
Ей в тоя случай двуетажните са по доброто решение ако няма съчленен
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Абе вас какво ви бърка дали шофьора се е отделил от пътниците или не? И как го е направил? Някой от вас сядал ли е да шофира автобус? Шофьора трябва да е отделен от пътническия салон на градски автобус достатъчно добре. Конструктивна глупост е шофьора да е отделен само с паянтова вратичка и пътниците да могат да се скупчват до предното стъкло (!!!!), за това са виновни инженерите-конструктори и купувачите на такива автобуси щото така са си ги поръчали. Поради тези причини се налага шофьорите собственоръчно да поправят инженерно-конструктивните тъпотии.В Румъния където като манталитет са подобни на нас, айде една идея по добре всички нови автобуси ги поръчват с изцяло затворена стъклена кабина, заедно с първото крило на първа врата. Даже и отделен климат контрол в кабината. Много красиво и практично и удобно.
Ами да пуснат поръчка за нови електробуси или хибридни тролейбуси.
Вчера един Ман с мустак 16ХХ на 110. Предпоследния ред двойка седалки изкъртени и хвърлени на пода най отзад на високото заедно двете с арматурата Тръбите за хващане при трета врата ги няма като изскубани Не работи парното и шофьора се увил като за преход в планината. За пръв виждам такъв погром в МАН, не знам какво е станало.Днес пак същия на 110/10 ката, оправили са реда седалки дето бяха счупени, оправили са парното и беше топло, още ги няма дръжките при 3- та врата обаче. Също и като че ли беше доста добре измит. Значи въпреки всичко все пак ги поддържат.
Тези на гараж Дружба са като от друг свят продължават да са така чисти и поддържани.
Истината е, че е ужасно да се живее в голям град по принцип, но е още по-ужасно да нямаш какво да ядеш каквото в България предлага малкия град.Аз пък мисля че най удобно е да се живее в голям град, по възможност по централна локация на голям булевард и до метростанция. Имаш всякакви удобства може да минеш без автомобил, изобщо не ти пука за трафика. Имаш всякакви магазини и услуги около теб. Неслучайно примерно апартамент на Орлов мост или на Данаил Николаев е по скъп, отколкото в предградията.
Трябва някакъв баланс - но е трудна работа.
Ей го сутринта прекарах 50 минути в 67 за курс, който трябва да е 20-25 минути. Ако живееше в центъра ще дъвчеш въздуха понякога. Също на места има супер грозни гледки.
Перник не е алтернатива и според мен.
Виж в това има логика. Честно и аз като пътувам до Будапеща или Виена ми е по удобно да има 2 часа престой или прекачване в Крайова или Букурещ. Достатъчно човек да се разходи малко и да седне да яде. В момента така се получава.Е нали вече имаме немски вагони, така че вече няма оправдание.Разбира се,че ще има много желаещи да пътуват 20-25 часа в седящ вагон, как ли пък не се сетих. Също така ще има и много желаещи да нощуват в Букурещ/Крайова, след поредното закъснение с много часове на границата?
Директното прикачване на вагони вече започва да е отживелица, най-малкото при една ефективна железница (каквото БДЖ не е) е много по-лесно да спрат двата влака един до друг и да има 5 минути престой за прекачване, отколкото да се првят 30-минутни маневри и престои.
Е нали вече имаме немски вагони, така че вече няма оправдание.В един кадър се вижда български вагон, който е прикачван към Дачията за Виена. Защо не и сега??? Да се осигури сигурна връзка с влак от България.Защото така. Сякаш не знаеш какво представлява БДЖ, сякаш и не знаеш, че този вагон би бил полупразен.
В участъка между Централна гара и Лъвов мост няма условия за по-сериозно пешеходно движение - няма нищо интересно наоколо, има съмнителен контингент и в същото време е сериозно натоварен и затварянето му без да е готов пробивът Данаил Николаев ще натовари допълнително Ботев и Опълченска и ще създаде тежки задръствания.То пък щото по Витошка има някаква кой знае каква интересна архитектура. Даже тука може да се намери повече. Всичко е до реклама. Ако се направи и тука със заведенията, музей на транспорта в депо Клокотница и разни събития ще стане същата навалица в хубавите дни като по Витошка.