61
Автобуси / Re: MAN SL/SD200
« on: 10.12.2024, 10:43:29 »
Абстрахирайки се от начина по който са придобити всички тези автобуси, това изобщо не ме интересува,но като фен на марката МАН моето мнение че и този и Берлинските са много качествена изработка и са доста комфортни и изпипани в сравнение с това което се внася ново като дялано с теслата. С удоволствие бих ползвал Берлинския МАН пред кое да е БМС или китайски и мисля че комфорта е много по-висок за нормалния пътник. И място има къде да се седне, и мястото за правостоящи е нормално, и седалките са нормални, и климатика си е климатик а не пародия, и отоплението и всичко.
Изобщо не мога да разбера хора, които биха предпочели автобус с двойно по-малък капацитет и много по-нисък клас, пред такъв с 3-но повече седящи места и от много по-висок клас макар и с няколко години по-стар. Пак казвам, като човек ползващ услугата и фен на марката, без изобщо да се интересувам начина по който са купени/подарени тези автобуси и като ползвател не ми е и работа да ме интересува. Много по-голям проблем е харченето на данъците на всички европейци за купуването на малките електрически автобусчета, които са много по-непрактични. Тези поне можеш да ги пускаш по силните линии без проблем. Навсичко отгоре са и атрактивни за пътниците а в съвремието това и продава и привлича...
Питайте и някой който се занимава с дизелови двигатели, че тези големи дизели от това поколение са почти вечни, стига да си го направиш, ремонтираш и обслужваш като хората карат и по 2-3 милиона километра.
Изобщо не мога да разбера хора, които биха предпочели автобус с двойно по-малък капацитет и много по-нисък клас, пред такъв с 3-но повече седящи места и от много по-висок клас макар и с няколко години по-стар. Пак казвам, като човек ползващ услугата и фен на марката, без изобщо да се интересувам начина по който са купени/подарени тези автобуси и като ползвател не ми е и работа да ме интересува. Много по-голям проблем е харченето на данъците на всички европейци за купуването на малките електрически автобусчета, които са много по-непрактични. Тези поне можеш да ги пускаш по силните линии без проблем. Навсичко отгоре са и атрактивни за пътниците а в съвремието това и продава и привлича...
Питайте и някой който се занимава с дизелови двигатели, че тези големи дизели от това поколение са почти вечни, стига да си го направиш, ремонтираш и обслужваш като хората карат и по 2-3 милиона километра.