Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 478
1
Ако ТБ 5 остане на около 10 минути делник, то няма смисъл 73 да ходи до Младост 1. Достатъчно е да прави връзка с бъдещата метростанция и колелото на Св. Анна ще може да го поеме заедно с ТБ 3.  :rolleyes:

2
По История славянобългарска задръствания има в тесния участък между Каменоделска и Опорска река. Пешеходните светофари са с бутони и се ползват рядко, единственият с фази е на кръстовището със Заводска.  :rolleyes:

3
73 със сигурност трябва да се скъси...
73 не е ли временно удължен, за да замества ТБ5, докато трае строителството на метрото?

73 следва да се скъси след завършването на метростанцията и възстановяването на нормалния маршрут на ТБ 5. Преминаването на съчленени тролейбуси по Митрополит Серафим Сливенски е трудно и рисково, обиколката през Печатницата изисква доста дълъг пробег на дизел и затова беше удължен 73. :rolleyes:

4
Последните три спирки на 9 са доста отдалечени от друг транспорт и трябва да се осигури обслужване. Също не е удачно Гео Милев да се остави съвсем без наземен транспорт - разстоянията до ТМ 20 и бъдещите метростанции не навсякъде са малки.  :rolleyes:

5
Разни / Re: Ново строителство
« on: 18.03.2025, 18:40:49 »
Гара Север в Букурещ е занемарена и стара, но не изглежда опасно място. Само има риск от таксита със специални тарифи. и Не съм имал никакви проблеми. Също арменския и еврейския квартал няколко пресечки след Брътяну не са лоши места.  Преди пандемията имаше автобуси през деня София-Букурещ и обратно, които спираха на южната автогара Филарет и тя е далеч по-неприятно място и рискът от таксита със специални тарифи е по-висок. :rolleyes:

6
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 18.03.2025, 17:53:14 »
Не си представям такова дълго пътуване да е релаксиращо - дори закъсненията на влаковете до Букурещ и обратно са изнервящи.  :rolleyes:

7
От Младост за Овча купел вариантът с МД 1 и 3 може да е малко по-бърз делник заради задръстванията по Околовръстното. 111 стига по разписание за около 10 минути от БПС до Младост-1, но задръстванията по Малинов делник не са рядкост.  :rolleyes:

8
Painful Memories - In My Tomb


Една от двете най-дълги и най-хубави песни в албума, на практика минипиеси. Изобщо целият албум Memorial To Suffering е шедьовър - качествено композиране, пределно тежък и мрачен без да е монотонен и досаден, стойностни меланхолично-философски текстове, наситени  с мизантропия, брутален и едновременно болезнен гроулинг.  :) :fan:

9
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 18.03.2025, 11:56:43 »
Преди време имаше интересно предложение за американски президент - Тед Бънди. Вероятно би би по-добър от Байдън и Тръмп.  :)

10
Сигналите все едно стигат до компетентните служители на ААЦ. Нито в БДЖ, нито в НКЖИ някой се интересува от движението на влаковете - заплатите не зависят от резултатите и са най-високи на тези, които си клатят краката по цял ден зад бюро в администрацията.  :)

11
И между Бъкстон и Люлин има проблемно застрояване примерно сервизи, автокъщи, Микроинвест и т.н.  :rolleyes:

12
А9 в момента има сериозен дублаж с ТМ 20, в по-малка степен със 72 и е със сериозно намален пътникопоток. След пускането на разклонението на МД 3 вероятно пътникопотокът ще намалее още, но надали ще стане чак за Higer при сегашното разписание.  :rolleyes:

13
ТБ 1 и 3 ще изпълняват довозващи функции до МД 3 за Левски Г и близките до Владимир Вазов блокове от Левски В, 120 ще довозва по-отдалечените блокове и къщи от Левски В. И трите линии не трябва да се съкращават, може евентуално да се закрие 3 за сметка на подсилване на 1. 78 и без това е сравнително рядък и е нужен за автостанция Изток и Враждебна.

14
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 14.03.2025, 17:42:05 »
Браво на Валенса - постигнал е пореден делириум. Уволнен е от корабостроителницата, тъй като не успял да изтрезнее и не се явил на работа. От дълго време постоянно подкрепя своите братя по чашка, учениците на Елцин от руската и белоруската опозиция както и от управлението в Украйна.  :)
https://www.dnes.bg/a/581-voynata-v-ukrayna/672645-leh-valensa-strahuvam-se-che-shte-nakarat-ukrayna-da-napravi-losh-komromis

15
Доколкото знам има много вагони с изтекли ревизии.  :rolleyes:

16
До бившия магазин Витоша ТМ 8 пътува около 30 минути и това време надали може да намалее сериозно дори след ремонт на трамвайното трасе по Стамболийски. За сравнение метрото стига от МС Сердика до МС Люлин за 9-10 минути и с изчакване и прекачване на трамвай общото времепътуване делник не надхвърля 20 минути. В метрото освен за Русич има принципна възможност за добавяне на още един вагон към съставите с цената на неизползваема врата.  :rolleyes:

17
ТБ 1 стига до центъра за 20-25 минути когато няма задръствания, но между СУ и Одеон се случват забавяния делник. 120 минава в периферията на центъра, 78 е сравнително рядък. Районът се застроява и вероятно ще има пътникопоток за метро. 120 и ТБ 1 изпълняват довозващи функции и надали ще има сериозни съкращения, 78 и без това не е особено редовен и не е уместно да бъде разреждан.  :rolleyes:

18
76 и 213 са с равномерно разпределен пътникопоток по маршрутите и не са подходящи за двуетажни автобуси - при първия на практика няма по-слабо натоварена спирка освен може би донякъде 6-ти Септември, при втория само Бяло море и Клокотница са по-слабо натоварени. Екпресният Х10 е далеч по-подходящ.  :rolleyes:

19
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 12.03.2025, 11:34:40 »
Може би трябва да се въведе пределна възраст за президент - САЩ заприличва на съветската геронтокрация от 80-те. Байдън беше откровено изкукал и неадекватен , Тръмп също показва признаци на изкуфяване.  :rolleyes:

20
По празници и в петък вечер през летния сезон определено са нужни над 4 часа за да се стигне с кола от София до Бургас. В момента няма директен влак под 6 часа,  но директните автобуси са около 5:20-5:40 и ако се спазва разписание и се премахнат няколко ненужни спирания влаковете могат да вземат пътници поне от автобусите.  :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 478