Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Ей, спрете с тези стари разбирания, че немските неща са изключително висококачествени, перфектни и безпогрешни. За поддръжката съм напълно съгласен, нш още нови си дойдоха с един вагон проблеми и недомислици, в следствие на както некадърно проектиране, така и в един момент да почне тормозилника със скъпите и износващите се, нарочно, оригинални резервни части. Производителите много отдавна не са това, което се иска от операторите, че и от нас, "феновете". Има шофьори във форума, те знаят най-добре. Целта е да вземат парите и накрая да отчетат максимална печалба. А частите и сервизирането са си много сериозно приходно перо. То и моята фирма може да се напъне и да направи рейс специално за София, но цената ще бъде заоблачна, а за крадене и пълнене на партийни каси съвсем няма на общината да и останат мангизи. Нали вече толкова години работя в заводо, та ми е ясна картинката. За Икарусите сме казвали - до 89та поне унгарците редовно доставяха части по номенклатура, не че и тогава поддръжката не беше серсемска, както и "ремонтите" в Станкето. Но сетне спряха, оригинални части просто нямаше, никой не се наемаше да ги купува и доставя, само някакви цехчета на близки до властимащите хора се опитваха нескопосано да правят това-онова и да взимат парите на автото и електрото, но не можеха всичко и най-вече тези чаркала нямаха нищо общо с оригиналите. Същата работа беше и с 0 305, които изкараха толкова с цената на милиони палиативни клизми и заварки....
2
Идеи / Re: Излетните автобусни линии
« Last post by IKAR on Today at 05:51:36 »
 Да ви кажа ли в момента какво се опитват да направят? Искат някак си да угодят на всички, и на баир будалите, и на велосипедистите, и на боянаджии, обаче без да увеличат броя ня рейсовете, в сравнение с досега. Еми няма как да стане с пръдня боя. Иначе решението е просто. Едно време 61 беше през 10 минути делник, през пет събота и неделя, но чинно си спираше навсякъде. 62 и той беше горе-долу редовен събота и неделя, също си спираше. "Туристически" имаше на 261, който ту спираше само на Тихия кът, ту не спираше, но само събота и неделя и то не винаги - сетрите бяха ограничен брой, наемаха ги за екскурзии и т.н. Но се движеше без разписание - пълни се и тръгва. Също 63 от 87а беше с Икаруси, в най-лошия случай през 10-15 минути, в това число събота и неделя. Е какво сложно има?
3
Идеи / Re: Излетните автобусни линии
« Last post by Ivo on Today at 01:03:29 »
Ама то с тая нова линия 61 нищо не са направили. Гледам си спира на много спирки, даже и в Бояна. Аз си мислех че ще е наистина експресна и от НДК ще спира направо в планината, викам си направено е като хората, а то какво... още от булевард България почват мизериите и пак ще се ползва като вътрешноквартален транспорт. Нищо чудно да му добавят още спирки и да стане като 63.
4
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Last post by Tisho on Yesterday at 23:06:42 »
3322 - без спирачки.  :angry:

Днес пътувах с него и на няколко пъти не спря като хората. Това не беше и класическото "пеене" на накладките. Тук си имаше придрънкване, вибрация по цялата ос и още някакви допълнителни метри спирачен път.
5
3617 - с подути от влага плоскости вляво, между 1 и 2 врата.
За 5 години - толкова.  :help:
6
Автобус "Мерцедес" от първите градски автобуси на Пловдив от 40-те години. Изображения в по-близък план сме срещали тук и тук.
Източник: тук
7
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« Last post by lion_sofiq on Yesterday at 22:30:23 »
В духа на този пост - продължение
Осем години разлика:
4129 на 11 юли 2016, един ден след финала на Евро 2016. Една от любимите ми снимки от онова време.


4129 на 15 юли 2024, един ден след финала на Евро 2024.


3018 и 4118


3019 и 4119


4119 с 4102




4112/4114 в единствения път, в който го видях


Май не съм качвал червени състави по 21 досега
8
Идеи / Re: Излетните автобусни линии
« Last post by stankos on Yesterday at 22:07:50 »
Уточнявам, че аз на Витоша ходя много рядко и пред вратата да ми спира това няма да ме стимулира да го правя по-често!

Недоволните от новото обслужване с излетните линии ходят всяка седмица на Витоша, някои от тях и по няколко пъти седмично.

Браво на тях ! Очевидно това са хора здрави, жизнени и енергични, но това не значи, че майките с деца, възрастните и трудноподвижните жители на Бояна трябва да търпят този геноцид да бъдат обслужвани от туристически автобуси често без възможност дори да се качат от въпросните планинари ! Тези хора имат нужда от подходящ нископодов и климаатизиран подвижен състав !

Аз също мятам по едно око на фейсбук групите и ми прави впечатление, че мрънкащите са едни и същи 5-6 човека във всички !
9
Това със 129 беше в Класик кара, но иначе изглежда взето от Стара София. Нямаше повече инфо.
Другото го намерих на някаква Фейсбук страница, която после затрих.  :) Не съм сигурен ремаркето 358, 359 ли е, или нещо друго. Не мога да преценя от коя година е по коловозното развитие.

121-140 са с 351-370 подред на номерата.
10
Идеи / Re: Излетните автобусни линии
« Last post by fafan on Yesterday at 21:53:41 »
Уточнявам, че аз на Витоша ходя много рядко и пред вратата да ми спира това няма да ме стимулира да го правя по-често!

Недоволните от новото обслужване с излетните линии ходят всяка седмица на Витоша, някои от тях и по няколко пъти седмично.
Pages: [1] 2 3 ... 10