Впечатления от зелените мотриси СКИФ
Днес най-после успях да се повозя на една от новите зелени мотриси СКИФ. Всичко започна в 14:20, когато бях на метростанция Сердика. След около 4-5 минути пристигна една мотриса, но от старите и за да не стоя на едно място се качих и слязох на Опълченска. Откъм източната страна вече има асансьор за инвалиди. След около две минути от посока Константин Величков пристигна зелена мотриса СКИФ с инвентарен номер 2011/2012 и междинен вагон6006. Качих се в нея до Сердика и като влакът спря там, аз не слязох, а останах, след което продължих към Обеля. Както вече казах, мотрисата, с която пътувах бе 2011/2012. Не видях 2007/2008 и 2009/2010, но щом 2011/2012 e в движение, това означава, че и другите две се движат, но днес още не съм видял нито една от тях. 2011/2012 за съжаление е последната доставена у нас мотриса от този вид. Като пуснат метрото до Младост и Аерогарата, надявам се че ще докарат още такива влакчета. Иначе зелените мотриси абсолютно по-нищо не се различават от оранжевите, единствената разлика е цвета. Отвътре дръжките и вратите също за зелени, и разлика от оранжевите не дразнят очите. Като цяло впечатленията ми от зелените СКИФ-ове са много добри. Имат асинхронни двигатели, много добро ускорение и максимална скорост 90 km/h. Е, вярно че возят малко твърдо, но много плавно и не друса. На метростанциите Западен парк и Сливница се разминахме с два влака, но за съжаление бяха от старите сини. В 14:57 вече бях в Обеля, след което се отправих към трамвая.
Е, това са моите впечатления от новите мотриси, адашите на локомотивите JZ 441, със зеления си цвят, малко ми приличат на жаби.