Author Topic: Ikarus 280T  (Read 1053542 times)

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5039
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #5700 on: 25.08.2023, 15:00:36 »
Контакторите нито греят, нито облъчват. Ако контактор грее, значи скоро ще се и запали.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17200
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #5701 on: 25.08.2023, 15:34:37 »
Леле, леле... това е да си мъченик на новото време, да се возиш или да караш Икарус, живи да ги ожали човек.  :rev:
Ходи живей в пещера, осветявай се със свещи, грей се и готви на открит огън… Като има нещо по-ново и удобно, защо трябва да се ползва старото!? А и още повече след като се изтъкна, че е целенасочено и няма нищо смислено в това, а единственото е за наказване на водачи…

А стълбите в Икарусите не са стълби, а все едно се изкачваш към Рая… Пърхаш по тях…
« Last Edit: 25.08.2023, 23:23:54 by difian »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8050
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #5702 on: 25.08.2023, 16:31:59 »
В Шкодите има климатик за водача, в Икарусите само вентилатор, който може да не работи. :rolleyes:

Offline Stoi4o

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 898
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #5703 on: 25.08.2023, 16:40:43 »
Аз обичам, щото навремето такива машини са ме запалили по хобитата, обаче за пътниците и водачите е ужас в тия жеги. Солариса като комфорт е несравним. Безшумен, вътре хладно, с удобни седалки.

В тоя Икарус като напече отгоре вътре става като сауна, и електрониката грее и с тия малки прозорчета няма проветряне.
В Шкодата шофьорите ги пече в пъти повече, отколкото в Икаруса, но да кажем, че няма от къде да знаеш. Обаче твърдението с по - удобните седалки ме разсмя, наистина.  :D
Електрониката не грее, така както си представяш, това не е някое Зиу с контактори в кабината, които наистина греят и облъчват.
Ама и ти едно изказване направи,къде ги пече и къде им е по-добре!Шкода с тъмни прозорци и климатик е по-зле от Икарус ли?

Offline david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
  • 2914 (1987 - 2021)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #5704 on: 26.10.2023, 11:49:52 »
Излазоха новини, че някой е повредил електронната табела на 2703.  :angry:
Ясно ми е че има много хора, които не харесват Икарус, но това действие е крайно. Не мисля, че когато не харесваш нещо, трябва да го унищожаваш.
На страницата на Ибис екипа се разбира, че става въпрос и за личностна нападка към титуляра на тролея от страна на колеги и началници... после защо шофьорите напускат и се оплакват от лоши условия на труд.  :help:
Ikarus 280.92T GANZ ELEKTROTECHNISCHE WERKE
Ikarus 280.94T GANZ VILLAMOSSÁGI MŰVEK

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2223
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #5705 on: 26.10.2023, 12:43:37 »
Присъединявам се напълно! Не може така "няма титуляр на Икарус/счупено е таблото на Икарус => няма Икарус => няма проблем (няма да ни наказват на Икарус)". Това граничи със закона на джунглата! Ръководството трябва да взима отношение на мига, за да не се породи чувство за безнаказаност у персонала.
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4527
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #5706 on: 18.11.2023, 11:47:50 »
Интересна статистика от BKV за надеждността на различните модели тролейбуси в автопарка им. Представителите на модела 280 дават по-малко откази от средното за предприятието. Въпреки преклонната си възраст от 33-35 години, при тях има по-малко от 3 отказа на 1000 км, в сравнение с 1,2-1,8 за чисто новите Солариси. От друга страна, Соларисите второ поколение дават над 6, а най-ненадеждни с голяма преднина са МАНовете с над 8 отказа на 1000 км. Нищо чудно, че последните от тях бяха бракувани тази година. Това ми напомня и на опита с нашите МАНове.

От друга страна, при Тролино III и IV са открити пукнатини в гредите над осите, което е наложило подсилване. На Тролино III това е извършено в завода в Полша, а на IV се прави на място в Будапеща.

В този ред на мисли, Сегед са взели под наем 6 Икаруса 280 от Будапеща. С тях ще закрепят положението, тъй като изпитвали сериозни затруднения да поддържат в движение Шкодите 15Тр и няколко от тях ще бъдат бракувани с изтичането на техническите им прегледи.

Offline david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
  • 2914 (1987 - 2021)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #5707 on: 18.11.2023, 14:46:41 »
В Сегед 2 от 6те тролея ще бъдат само за части, така че в движение ще бъдат само 4 за жалост. Но хубавото е, че след над 20 години прекъсване, отново ще има GVM по техните улици.
Ikarus 280.92T GANZ ELEKTROTECHNISCHE WERKE
Ikarus 280.94T GANZ VILLAMOSSÁGI MŰVEK

Offline martingeorgiev11

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #5708 on: 19.11.2023, 17:28:09 »
2913 днес беше на 9-ката


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline Stoi4o

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 898
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #5709 on: 19.11.2023, 20:20:25 »
2913 днес беше на 9-ката


Sent from my iPhone using Tapatalk
Титулярно е на 9-та линия и от време на време е някъде другаде.
« Last Edit: 19.11.2023, 20:22:05 by Stoi4o »

Offline martingeorgiev11

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #5710 on: 19.11.2023, 21:26:27 »
Аз мислех, че вече са спрели всички Икаруси и ги пускат само като резерви.