С тази разлика, че какво се разчистваше по 'Найчо Цанов'? По кое време се случи? И кое време сме сега?
Мислиш, че системата и строя са различни, защото веем друг цвят знамена ли?
хахахахаххаха
Сега живеем в капиталистическа система, в която главен фактор са парите. Ако има пари да се отчужди имот, ще се отчужди; ако няма - няма да се отчужди.
Политическата система в случая няма никакво значение.
Относно бутането на панелните комплекси и на тази база вече действително да смучеме аргументи от пръстите какво ще се строи някога на тяхно място, а от там - къде каква скоростна железница да правиме, изобщо не смятам да коментирам детайлно. Информирай се само покрай 'България' колко са панелките и колко е смесеното и тухленото строителство. Толкова несериозен аргумент, нереален и чисто и просто субективно твое предположение за рушене и строителство в някакви огромни мащаби и то в доста скорошен период (панелките виж какъв живот имат, а при цялостно саниране доколко се увеличава), че дори смях не буди.
Пита ме като как щяла да се промени урбанистичната функция на района около България и аз ти отговорих. А вече какво буди или не буди истината си е отделен въпрос...
И накрая - аз не знам защо за N-ти път трябва да ти кажа, че до центъра няма само два трамвая, в момента дори три. До идеален център водят и напречните линии на градски транспорт - А74, ТБ2, 8, 9, т.е. общо 7 линии. До Орлов мост стигат два автобуса - А76 и А204, както и ТБ8, който преди това минава през идеален център. И ако ще сравняваме броя линии към идеален център, то линиите от района на 'България' в посока Канала след Орлово мост са равни на нула. А броя линии са основната ти опорна точка за натоварването в подкрепа на тезата ти, макар да ги смяташ съвършено грешно. Е, какво тогава - да правиме метрото по 'България' до Орлов мост ли, макар натоварването натам да е по-малко отколкото към идеалния център?
Мхммм...
Ако обичаш, за да приключим тоя изнервящ спор - нарисувай
къде точно е Идеален център според теб, както и
тенденцията за неговия растеж (
ключов фактор в определянето на трасетата), защото вече се изгубих - ТБ9, който минава по Раковска е в Идеален център, но Орлов мост е на границата на Центъра; от друга страна Централна гара също е Идеален Център, но очевидно Канала, северно от Орлов мост не е.
Ако обичаш - приложи илюстративен материал, тъй като той е най-категоричен...
Задачка-закачка: Накъде в следващите десетилетия ще се изнесе градския Център, след като в последните 100 години тенденцията е била и още е да се разраства от пл. Света Неделя НА ИЗТОК...
А ще напомня, че северно от Орлов мост концентрацията на линии на градския транспорт не е по-малка от тази южно от него и предвид, че много от тях ще бъдат премислени след пускането на МД-2 логично е Канала даа се освободи за автомобили, а самия поток от Канала да бъде въведен в подобна ситема, която прави връзка и на така обичания от теб Владимир Вазов с пъпа на транспортната система на София, в който се събира 90% от тролейбусния ни транспорт, около 20% от автобусния и 100% от метротранспорта...
Или метрото се строи, за да имаме такова, а не, за да осигурява транспортна връзка?
Така че стига...
Това пък изобщо не заслужва коментар, защото демонстрира абсолютно неразбиране на същността на предложението.
Щом подобно трасе е НАПЪЛНО ИЗЛИШНО, то тогава и МД-2 няма работа там, щом са толкова близо едно до друго и толкова де дублират, макар динамиките на пътникопотоците им да се различават коренно...
______________________________________________________________________
В допълнение ще приложа тези две схеми:
1) Разположение на административното ядро на града и разположение на обществените функции. Тенденцията за подобно разположение е спазена от 1900 до наши дни.
2) *,** Концепцията за ново зоново разпределение на София, според ОУП и плана за Новия правителствен център, чието разположение е следствие от възприетата идея за разширяване на градското централно ядро по оста на Цариградско.
* Ако успееш да ми дадеш адекватен аргумент, който да запрати пътникопотока от България встрани от концепционалния бъдещ център на града ще отдръпна всичките си аргументи.
** Ако също така успееш, аргументирано да обориш твърдението ми, че Центъра ще расте на изток, ще възприема концепцията ти за метротрасе под България, в качестввото му на разклонение на МД-2...
Ако обаче не успееш да изведеш аргументи срещи тези ми две твърдения, това ще означава, че спориш, в името на самия спор и диспутите ни тук са нищо повече от дракане, за да си начешем езиците...