Author Topic: Метрото в другите градове по света  (Read 133470 times)

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Все пак темата е метрото в другите градове по света , не за нащо ;)

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
    • View Profile
Точно толкова звездовидно (естествено в софийски мащаби) бих искал да е и нашето метро, да не остава непокрита посока...

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
А на 4.02 в Делхи са открити 5 нови станции по 2-ра линия - една подземна и 4 надземни :)
« Last Edit: 05.02.2009, 17:12:38 by ivan krastev »

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Нови влакове в метрото в Техеран !




Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Изглеждат готини,ама тея пласмасови седалки.... :angry:

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
    • View Profile
Малко снимки от Токио:

По повод линиите под/до/над реки - на тази снимка се вижда централния с-бан, който минава дълго време по коритото на една от реките в Токио. Всъщност снимката ми се стори по-скоро интересна заради комбинацията - влак до река, реката се пресича от метро под влака (ще видите тунела в горния ъгъл), а над реката и влака има автомобилен мост и пешеходен мост (той не се вижда).

Същото място, но сега се вижда метрото
- съжалявам за лошото качество, снимано е вечер а и вагонът е в движение

Това е една от малки станцийки  на метрото - за съжаление в Токио на големите и по-хубавите е ужасен гърч и е много трудно да се снима. Снимал съм по-скоро заради механизма, който предпазва от падане в тунела. Вратите се отварят автоматично когато спре влак, неговите врати попадат на същите места - не знам дали това става с автоматичен диспечер, съмнявам се, но може и шофьорът да успява все да спира където трябва

Същата станция, тук по-интересното е, че един перон обслужва две линии на метрото
- другаде не съм го виждал. Те са в една посока, а съответните им обратни линии са също заедно на друг двоен перон. Не знам защо са го направили така, нямам подробни карти.
« Last Edit: 18.02.2009, 13:21:40 by Jorr »

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Ето малко снимки от метрото в Пекин :)








Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
на първата снимка китаеца/китайакта умишлено ли е сложила ръка да не я снимаш или? :D

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
И гледам имат на не едно място от т. нар. подвижни тротоари - от СУ до Орлов мост остава ли идеята за такъв?
На 2 станции до колкото знам имат подвижни тротоари , аз се возих на станция Таксим , а при нас си остава проекта за подвижни тротоари до подлеза на Орлов мост .

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
На 28.02 в Сингапур пуснаха 2 нови надземни метростанции :

Pioneer


Joo Koon

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16451
    • View Profile
    • Email
На 28.02 в Сингапур пуснаха 2 нови надземни метростанции :
Pioneer
Joo Koon
Големи тъпаци са тези сингапурци! Как не ги е срам в тази криза да правят ескалатори на метростанцията! Да дойдат в София, за да се научат да правят стълби  :P
« Last Edit: 06.03.2009, 17:45:03 by blagun »

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
На 28.02 в Сингапур пуснаха 2 нови надземни метростанции :
Pioneer
Joo Koon
Големи тъпаци са тези сингапурци! Как не ги е срам в тази криза да правят ескалатори на метростанцията! Да дойдат в София, за да се научат да правят стълби  :P
Е какво лошо има станциите да са с ескалатори ? Пък и тези станции се строят от доста време - 2 или 3 години и те тогава са проектирани . То кои да е знаел тогава , че ще има криза , когато те ще бъдат открити , а и вкраина сметка архитектурното решение на метростанциите нетрябва да зависи от кризи и т.н. , защото все пак кризата ще отмине , а метростанцията ще остане ;)

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Горният пост мисля бе написам под формата на шега, с ирония :)
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Ето и от Техеран малко снимки , тяхното метро до момента се състои от 3 линии на метрото и и една тип Парижкият RER . Като цяло станциите са еднотипни - със странични перони , с персииска архитектура ,, някои от които са доста добре оформени .










Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Строителството на Дубаиското метро от птичи поглед :)


Offline Blago84

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
Това прилича на илюстрация към киберпънк фантастика...
UPP@UIC

Offline mitio tuca

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 146
    • View Profile
    • Email
ето дубай

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Доставка на новите метрокомпозиции в Делхи . Тази година се очаква мащабно разширяване на линиите им :




Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Ето и снимка от строителството на нова станция на метрото в Делхи :


Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Миналата година в Техеран пуснаха нова линия с 3 нови станции и дължина 2,5 км. Използва се една мотриса само по един коловоз . Тези дни се очаква да пуснат още една станция по тази линия. Ето и няколко от миналогодишните станции :

Ferdowsi



Darvazeh Dowlat - връзка с първа линия