Author Topic: Re: Новини  (Read 11427 times)

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1112
    • View Profile
Re: Новини
« on: 02.11.2013, 10:44:21 »
Отворила се дупка на бул. Васил Левски /Карловско шосе/

Затова ли днес бяха разкопали половината път там, преди ТЕЦ-а, явно някаква авария на ВИК е било, защото техни хора копаха там.


« Last Edit: 02.11.2013, 21:37:51 by lud_pi4 »

Offline PorscheBulgaria

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 290
  • Гастролиращият фотограф
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1 on: 30.04.2014, 21:02:06 »
Тези автобуси не стояха ли паркирани в близост до Мол Пловдив?

Едит: Първоначално не видях, че става въпрос за паркинг в Стара Загора. Извинявам се. Нека модератор изтрие мнението ако сметне за необходимо. :)
« Last Edit: 30.04.2014, 21:04:10 by PorscheBulgaria »

Offline popa62

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #2 on: 18.01.2015, 23:18:44 »
Много ми е интересно защо  след като lud pi4 закри темата " Сагата с Батаклиев " тоя , същия кондуктор поства новини за Ангел Батаклиев ?

Offline popa62

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #3 on: 19.01.2015, 22:40:10 »
А ми отключия бе майна !

Offline popa62

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #4 on: 26.03.2015, 20:22:13 »
http://www.bta.bg/bg/live/show/id/0_z7r726xt Ето го въпросното видео!
Много ми е интересно какви / и колко / причини има Кузов / според Наско , Кузев / да представлява Батаклиев след това изказване / на снимката /  ? И за Наско също ми е интересно след тази случка с бившия заместник на Батаклиев www.vbox7.com/play:361b36f0d7 / на 1:14 /  какво прави там ? Нещо крайно интересно за лицето по средата с очилата dariknews.bg/view_article.php?article_id=626339 . Единстеното нещо за което подкрепям Кузов е това , че  хората които не са виждали електробуси да не  се обаждат !
Снимката се оказа , че се отваря само след кликване с десен бутон и след това - отвори в нов прозорец !

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2982
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #5 on: 19.02.2016, 20:31:36 »
.

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7707
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Новини
« Reply #6 on: 03.04.2016, 09:53:57 »
И Карат-С е частна, ама купиха само мерцедеси за софийските линии. Да, без климатик, ама вече 8-ма година си вървят безаварийно :)

Идеята на колегата е, че  в София също има частници, но общината и хората им казва какви автобуси да купят, а не да ги оставят сами да определят, и общината слага стриктни изисквания, не като тук автобусите да са с 50 места, ама седящи ли правостоящи ли не се споменава, нито с колко врати да са, дали да са ниско подови или не.

Offline lol4o

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1252
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #7 on: 03.04.2016, 10:52:48 »
И Карат-С е частна, ама купиха само мерцедеси за софийските линии. Да, без климатик, ама вече 8-ма година си вървят безаварийно :)

Идеята на колегата е, че  в София също има частници, но общината и хората им казва какви автобуси да купят, а не да ги оставят сами да определят, и общината слага стриктни изисквания, не като тук автобусите да са с 50 места, ама седящи ли правостоящи ли не се споменава, нито с колко врати да са, дали да са ниско подови или не.
Ама аз тук не откривам никакви сравнения на база изиквания на конкурсите. По-скоро се сравнява, че едният превозвач е купил мерцедеси, а другият - темси.

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6999
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #8 on: 31.08.2016, 10:28:20 »
Ако Пловдивчани допуснат да се премахне тролейбусната ВКМ ще си заслужат цялото провинциално бъдеще, което ще дойде като далечно последствие от този факт! Бъдеще без автобуси и тролейбуси по европроекти, бъдеще без тамваи, метро.... Кухи частници, които ще си точат десетилетия общината срещу едно голямо нищо!
И сега след емоционалните думи съвсем практически ще кажа, че мрежата ще бъде премахната без особени проблеми и Пловдив няма как да има повече модерен градски трнаспорт присъщ на големината и броя му жители. Срещу това едни пари ще отидат по едни джобове. Ще си остане известен със Столипиново за съжаление.
Досега няма нито един случай демонтирането на нещо да е било от полза за повече от 10 човека.
И понеже ще има приказки, че мрежата е опасна ще кажа само, че тук при нас във Варна мрежата до Почивка не се използваше от 2000-та до 2014 г. и е около 3.5 км и не падна никога и едно болче на нечия глава.
« Last Edit: 31.08.2016, 10:29:53 by ooleg »
Украйна, победа!

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 380
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #9 on: 31.08.2016, 12:27:34 »
Явно нямаш никакви преки наблюдения върху града. Мрежата е частна в ръцете на човек от БСП, който гледа само да лапа но не и да влага пари. И да мрежата е опасна. Това сравнение, което правиш с някаква мрежа във Варна, която предполагам е от 80-те е нелепо. По Васил Априлов мрежата е от 70-те и е провиснала с над 1 метър, а и не само там и затова има инциденти. А и на много места е вързана вече за тънки клончета на дървета. Само не разбрах каква е връзката с тролейбусния транспорт и Столипиново. Пловдив ще е "известен" с това нещо, поради простата причина, че медиите само с това ви обливат и то не случайно. Нали целта е  да се намали потокът от хора, избрали да се заселят  или учат в Пловдив, вместо в друг голям град.
« Last Edit: 31.08.2016, 12:29:16 by DareDevil »

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6999
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #10 on: 31.08.2016, 12:51:49 »
Явно нямаш никакви преки наблюдения върху града. Мрежата е частна в ръцете на човек от БСП, който гледа само да лапа но не и да влага пари. И да мрежата е опасна. Това сравнение, което правиш с някаква мрежа във Варна, която предполагам е от 80-те е нелепо. По Васил Априлов мрежата е от 70-те и е провиснала с над 1 метър, а и не само там и затова има инциденти. А и на много места е вързана вече за тънки клончета на дървета. Само не разбрах каква е връзката с тролейбусния транспорт и Столипиново. Пловдив ще е "известен" с това нещо, поради простата причина, че медиите само с това ви обливат и то не случайно. Нали целта е  да се намали потокът от хора, избрали да се заселят  или учат в Пловдив, вместо в друг голям град.
Това, че скоро не съм крачил по улиците на Пловдив, не значи, че лапам мухи. Защото, ако не друго съм бил роден и през 70-те години. Мрежата не е частна вече.Дружеството е обявено в несъстоятелност и за да може да я премахне общината, значи е от кредиторите на дружеството. Така, че дружество няма и мрежата е на общината. Това, че е проеиснала с 1 метър означава, чеима нужда да и се смени закрепването, а не да се маха. За ремонт на мрежата можеха да кандидатстват по европрограма, ако бяха взели мерки. В София мрежата защо не е провиснала, като е още по-стара? Аз ли да казвам, че като се смени закрепването - най-вероявтно е 00 на повечето места, но и да е триъгълник може да се смени с 00 нещата се оправят.
Така, че хайде да не приказваме глупости, че няма начин. Няма начин , като няма желание. И се пробутват за простолюдието тъпотии, че я махали по начин, дето да позволявал да я сложат пак! Айде дее! Значи няма начин да я ремонтираш докато е опъната, ама като я свалиш цялата някой ден ще я върнеш обратно! Дрън дрън. Мрежата е на Обюината, защото няй-вероятно като кредитор на фалиралото дружество в несъстоятелност е придобила мрежата като част от имуществото за разпродажба. И стига с намирането на какви ли не причини да се съсипе нещо - в Габрово не им беше плюс, че е от 80-те - махат я и там!
И да уточним, не ходя в Пловдив последните 10 години, защото нямам за какво да ходя. Всички мои роднини или приятели, които са живеели там вече не живеят там. И все по-малко хора ще посещават като мен Пловдив, заюото все по-малко хора ще имат желание да не са в друг град.
Не съм някой сополанко дето да е излязал оня ден от средното си образование и да не знам какво говоря. Защото ходех в Пловдив, ходих в Столипиново през 80-те години оюе като нямаше мрежа, ходих и в 90-те години като я сложиха. Возил съм се на 36 от обръщалото пред гарата още да беше Чавдар и то сравнително нов. Имам и спомени как съм гледал първия сезон на "Седмормата на Блейк" в Коматево още на телевизор Рубин! Помня как съм се возил с такси Мерцедес в Пловдив още, когато броячите им бяха механични. Ходил съм и в Марково преди време да си почивам в летните ваканции още когато най-модерните компютри в предприятията бяха Правец 82 и дискетите бяха произведени в Пазарджик. Ходил съм в "Лазерна техника", когато още имаше CO2 лазер дето режеше 10 стоманени листа заедно под формата на шублер за да произведат частите за шублери.... Когато беше слънчевото затъмнение през 99-та година с бащюа ми пускахме на една машина електро-задвижване на асинхронен двигтел със Сименс модул за векторно управление в складовете преди Марково. Така, че може да не съм живял в Пловдив но тъй като съм от Димитровград, а баща ми живееше в Пловдив познавам добре Пловдив от периода 86-2000 г., когато беше много много смислен град за един специалист.
Все още добре си спомнянм завод Балкан, който когато го затвориха има много хора в тоя форум пловдивчани, които не са били родени. Спомням си чудесно как имаше на същия завод в компютърната лаборатория климатик през лятото, когато нямаше нито един апартамент с такова нещо. Спомням си  и първото ми виждане на Правец 16 там , когато хората не бяха виждали Правец 8. Така, че знам чудесно како беше Пловдив!
Украйна, победа!

Offline lol4o

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1252
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #11 on: 31.08.2016, 14:36:49 »
Общината не е придобила нищо от имуществото на дружеството, защото то все още не е разпродадено поради съдебни дела. В последната статия по въпроса пише това:
Quote
След като жиците бъдат свалени, Общината ще предяви иск за възстановяване средствата от страна на "Градски транспорт".

Припомняме, че Общинският съвет отпусна 300 000 лева за премахване на опасни участъци от въздушната контактна мрежа в "Централен".

"Желанието на община Пловдив е веднъж завинаги да се сложи край на голямата сага с "Градски транспорт" и да се изчисти града от жиците', коментира кметът това решение.
Каквото се свали, ще бъде предадено на синдика на дружеството.

"Ние, като втори най-голям кредитор на "Градски транспорт" след държавата, ще настояваме синдикът да организира търгове за продажбата за да си възстановим средствата", коментира Тотев.

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6999
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #12 on: 31.08.2016, 14:57:15 »
Е да това не съм го прочел, но прави нещата още по-грозни. Защото на фирма в несъстоятелност има точни срокове за предявяване на претенции, които са доста кратки след обявяването в несъстоятелност. Допълнителните претенции също може да ги признае окръжния съд и да се добавят към масата на несъстоятелността, но това означава напрактика отрицателни шансове да си ги получи. Защото обикновено парите стигат само частично да се покрият задълженията към кредитори, в чиято полза има заложено имущество - например ипотикирано имущество, след това идва ред на държавата където са например НАП. После идват кредиторите и задълженията, които са предявени в сроковете, след обявяването в несъстоятелност, идват неизплатените заплати към работници и чак чак чак най-накрая такива признати разходи след сроковете по търговския закон.
Аз също съм кредитор на една строителна фирма обявена в несъстоятелност и нейното имущество стигна да покрие частично задълженията само на ипотечните кредити. Изобщо не успя да ги покрие тях, НАП, мене и другите.... И така масата на несъстоятелността се изчерпа.
Т.е. в момента Общината Пловдив чудесно знае, че тези 300 000 лв. ще и бъдат признати за разходи, но никога няма да си ги получи. Със същия успех можеше да укрепи мрежата и пак нямаше да си ги получи.

Едит: Добавям като прикачени два файла с приетите и неприети задължения на дружеството. На който му се анализира да си прочете. Имайки предвид, че първо трябва приетите вземания да се удовлетворят, че да дойде реда на допълнителните, част от които ще са тези 300 000 лв. от свалянето на контактната мрежа...нека всеки сметен ще вземе ли нещо Община Пловдив.

« Last Edit: 31.08.2016, 15:18:50 by ooleg »
Украйна, победа!

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 380
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #13 on: 01.09.2016, 00:14:00 »
Така, че знам чудесно како беше Пловдив!

Това, че си знаел едно време какво е било, не означава, че и сега си запознат какво е положението, както се и видя. ;)

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6999
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #14 on: 01.09.2016, 09:27:14 »
И така:
- Кой ти каза, че съм варненец? Питам те? СЛучайно да ти е хрумвало, че просто живея там, а къде живея не е твоя работа! Можеш да ме наречеш димитровградски тиквеник.По-вярно ще е откъм усещането ми за принадлежност.
- Ти ли ще ми обясняваш какво е Максуда при положени, че се намира срещу терасата ми? Освен това някъде да видя, че като говоря за Столипиново обиждам? СЛучайно да ти е хрумвало, че се е налагало да ходя там преди 20 години и никого не обиждам?! ТИ ходил ли си пеш в 00:00 пеш от бившия РУМ "Изгрев" до улица "Сокол" сам? Щото аз съм го правил и както виждаш не съм се оплакал от това. Така, че относно Максуди, Столипиновски неща нямам никакво желание никого да обиждам.
- Не ме интересуват инициативите на която и да е Община относно някакви си столици на културата. Нито на Варна, нито на Пловдив. Мен какво ме бърка Общината какви мероприятия си прави, участва или намира? Ако не схвана съм на 40 години и не ме интересуват дески работи. АКо ти се вярва на профила си на 20 години и аз като съм бил в Столипиново, Коматево и други е предстояло дълго време преди да се появи храната. която родителите ти е трябвало да изядат, че да се стигне до раждането ти.
- Освен това искам да ти кажа, че дружество, което е обявено в несъстоятелност не може да се управлява от собственика му, а от синдик. Така, че фалиралата фирма не е под управление на Батаклиев или който и да е друг, освен синдика. Освен това мрежата е собственост на фирмата дотолкова, доколкото предстои да престане да бъде срещу някакви пари, защото на дружеството му предстои след изчерпване на масата на несъстоятрелността да престане да съществува.

« Last Edit: 02.09.2016, 13:49:09 by ooleg »
Украйна, победа!

Offline BB

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 748
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #15 on: 01.09.2016, 21:32:05 »

Това, че скоро не съм крачил по улиците на Пловдив, не значи, че лапам мухи. Защото, ако не друго съм бил роден и през 70-те години. Мрежата не е частна вече.Дружеството е обявено в несъстоятелност и за да може да я премахне общината, значи е от кредиторите на дружеството. Така, че дружество няма и мрежата е на общината. Това, че е проеиснала с 1 метър означава, чеима нужда да и се смени закрепването, а не да се маха. За ремонт на мрежата можеха да кандидатстват по европрограма, ако бяха взели мерки. В София мрежата защо не е провиснала, като е още по-стара? Аз ли да казвам, че като се смени закрепването - най-вероявтно е 00 на повечето места, но и да е триъгълник може да се смени с 00 нещата се оправят.
Така, че хайде да не приказваме глупости, че няма начин. Няма начин , като няма желание. И се пробутват за простолюдието тъпотии, че я махали по начин, дето да позволявал да я сложат пак! Айде дее! Значи няма начин да я ремонтираш докато е опъната, ама като я свалиш цялата някой ден ще я върнеш обратно! Дрън дрън. Мрежата е на Обюината, защото няй-вероятно като кредитор на фалиралото дружество в несъстоятелност е придобила мрежата като част от имуществото за разпродажба. И стига с намирането на какви ли не причини да се съсипе нещо - в Габрово не им беше плюс, че е от 80-те - махат я и там!
И да уточним, не ходя в Пловдив последните 10 години, защото нямам за какво да ходя. Всички мои роднини или приятели, които са живеели там вече не живеят там. И все по-малко хора ще посещават като мен Пловдив, заюото все по-малко хора ще имат желание да не са в друг град.
Не съм някой сополанко дето да е излязал оня ден от средното си образование и да не знам какво говоря. Защото ходех в Пловдив, ходих в Столипиново през 80-те години оюе като нямаше мрежа, ходих и в 90-те години като я сложиха. Возил съм се на 36 от обръщалото пред гарата още да беше Чавдар и то сравнително нов. Имам и спомени как съм гледал първия сезон на "Седмормата на Блейк" в Коматево още на телевизор Рубин! Помня как съм се возил с такси Мерцедес в Пловдив още, когато броячите им бяха механични. Ходил съм и в Марково преди време да си почивам в летните ваканции още когато най-модерните компютри в предприятията бяха Правец 82 и дискетите бяха произведени в Пазарджик. Ходил съм в "Лазерна техника", когато още имаше CO2 лазер дето режеше 10 стоманени листа заедно под формата на шублер за да произведат частите за шублери.... Когато беше слънчевото затъмнение през 99-та година с бащюа ми пускахме на една машина електро-задвижване на асинхронен двигтел със Сименс модул за векторно управление в складовете преди Марково. Така, че може да не съм живял в Пловдив но тъй като съм от Димитровград, а баща ми живееше в Пловдив познавам добре Пловдив от периода 86-2000 г., когато беше много много смислен град за един специалист.
Все още добре си спомнянм завод Балкан, който когато го затвориха има много хора в тоя форум пловдивчани, които не са били родени. Спомням си чудесно как имаше на същия завод в компютърната лаборатория климатик през лятото, когато нямаше нито един апартамент с такова нещо. Спомням си  и първото ми виждане на Правец 16 там , когато хората не бяха виждали Правец 8. Така, че знам чудесно како беше Пловдив!

        Виж какво Олег, ще напиша тук някой друг ред, с риск да поспамя, но не мога да се съглася с теб,че Пловдив е град, който го очаква провинциално бъдеще и който е известен единствено със Столипиново.Аз също съм любител на тролейбусния транспорт и съм съгласен,че това което се случи с този вид транспорт в Пловдив е безумие, но в никакъв случай не мога да се съглася, че това го прави провинциален град и след като 10 години не си идвал в Пловдив, няма как да си вадиш такива изводи за града.Говорят ли ти нещо Римският стадион, малката и голямата базилики,които се откриха съвсем скоро, единственият по рода си 3D планетариум, новата спортна зала,велоалеите, които опасват целия град  и  за които Варна само може да мечтае, защото варненските са просто смешка и т. н.,неща, които са открити все последните години в Пловдив.Освен това Пловдив се радва на все по-голям интерес на световно туристическо ниво. Що се отнася до промишления отрасъл,който също си засегнал,бих искал да попитам чувал ли си за ТИЗ /,,Тракия икономическа зона''/ и с това че Пловдив отново се превръща в един от индустриалните лидери в България. Като човек живял 12 години във Варна,мога да кажа,че познавам много добре и Варна и когато се дават такива примери за Пловдив и се правят сравнения с Варна, аз бих попитал  какво стана с Корабостроителния завод, радиозавода, завод ,,Черно море'' с ВАМО  ТЕЦ ,,Варна'' и т.н., Варна  се превърна в мутренски и снобски град.  Ще напомня и че във Варна до скоро общинският превозвач беше воден към фалит, а имаше и изказвания и за закриване на тролейбусния транспорт,така че нека, когато правим някакви изказвания  и сравнения, да бъдем обективни, най-лесно е е едно нещо да се оплюе. ;)
« Last Edit: 01.09.2016, 21:46:39 by BB »

Offline maisito

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 234
    • View Profile
    • Email
Re: Новини
« Reply #16 on: 02.09.2016, 08:19:24 »
Аз също съм от Варна.Няма нищо против Пловдив и неговите забележителности.Но мисля че това е форум за транспорт/автобусен,тролейбусен и т.н.\ и подобни постове с обиди към един или друг нямат място тук.

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6999
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #17 on: 02.09.2016, 10:07:02 »
За Столипиново говоря, защото както  не сте разбрали баща ми живееше там около 15 години. Съптветно беше настанен там през 80-те от Община Пловдив заедно с други българи. И така до коло 2000-та година, когато много от тях ги преместиха. Говоря за Столипиново, защото когато съм ходил в Пловдив съм живял там преди години. След това съм бил в '"Тракия". Не искам никой да обиждам, защото ще обидя и себе си.
АКо не разбрахте съм родом от Димитровград. Съответно по преценската си за Пловдив съдя и по информация от приятел, който си стои в Димитровград и който познава много съграждани, които живеят от години и работят в Пловдив. Съответно от там знам, че до преди 2-3 години заплатите бяха сравнително ниски в Пловдив.
Относно преценката си за провинциализиране - по-скоро е опасение от изводи, които съм си правил за други градове. Разбира се, че Пловдив носи много дух, кйто си е специфично Пловдивски, но той трябва да се развива, а не да се поттиска! Преди години (по времето на Спас Гърневски), когато отидеш от Варна в Пловдив лъхаше усещане, колко по-смотана е Варна в сравнение с Пловдив! По много направления!
Ако не разбрахте, аз съм се чувствал малко Пловдивчанин преди години! Исках да живея в Пловдив тогава! Дори винаги съмкандидатствал и за средно и за всише образование първо в Пловдив! Така стана, че колкото  повече исках Пловдив, толкова повече ми се отваряше възможност за друг град. И така съм живял 4 години в Стара Загора. Покрай това, че съм от Димитровград имам наблюдения и от Хасково. Т.е. около най-големите градове около Пловдив.
Затова моята преценка е, че Стара Загора е пример за развитие в транспорно отношение. И там имам наблюдения от 91-95 година и съм живял там, но сега на път за Димитровград минавайки с автобус виждам как тролейбусната мрежа свети! Просто ми гали очите само от автобуса! Боядисани стълбове, опънати жици, нови тролейбуси и ще разширят мрежата до кв. Зора, което е нова ВКМ! За мен това е светъл пример, от който Варна има много да учи. За Пловдив също е модел, който може да се гледа.
Иначе Варна не я хваля. Тя е зле в тролейбусно отношение. Просто Пловдив е по-зле! За пример давам и хваля Стара Загора и Плевен. А в Плевен почти не съм ходил.
Украйна, победа!

Offline BB

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 748
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #18 on: 02.09.2016, 12:34:29 »
Да, това е неоспорим факт, Стара Загора и Плевен са пример за подражание с най-добър тролейбусен транспорт.С контактната мрежа,с която разполага Пловдив, можеше да развие по-добър тролейбусен транспорт дори и от Плевен.Все пак разполага с 250 км контактна мрежа, две тролейбусни депа,а да не говорим и за проекта от края на 80-те за тролейбусна връзка с Асеновград.Кметът, по чието време започна съсипията на тролейбусния транспорт в Пловдив се казва Иван Чомаков, но станало станало.....

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6999
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #19 on: 02.09.2016, 14:08:29 »
Да, това е неоспорим факт, Стара Загора и Плевен са пример за подражание с най-добър тролейбусен транспорт.С контактната мрежа,с която разполага Пловдив, можеше да развие по-добър тролейбусен транспорт дори и от Плевен.Все пак разполага с 250 км контактна мрежа, две тролейбусни депа,а да не говорим и за проекта от края на 80-те за тролейбусна връзка с Асеновград.Кметът, по чието време започна съсипията на тролейбусния транспорт в Пловдив се казва Иван Чомаков, но станало станало.....

Иначе забравих да се съглася, че Варна е гола водА откъм промишленост. Ако Девня не беше ей-тука на 30 км щеше съвсем да е овханал района откъм място за виреене на кадри с някакъв интелект в кратуната, освен може би ИТ фирми. И за тролейбусния трнаспорт не е много голям пример, освен ако не го сравняваш с варненския аналог да Иван Чумаков избран за първи път по същото време - Кирил Йорданов. Спомянм си като избраха за първи път за кмет на Варна Кирил Йорданов, бях отишък в Пловдив. Имаше много плакати на Иван Чомаков останали от изборите и даже си спомням добре един на Сточна гара. Сигурно съм пътувал по спомен (беше 19990та година и са ми позавехнали спомените) с 29 към Тракия. Нали той беше от ЖП Гара до Тракия и минаваше през сточна гара?! Или поне май беше така тогава... Изпитвах истинска завист към пловдивчани, че си избраха син кмет, а тука във Варна избраха червен тъпанар! И накрая какво се оказа след няколко мандата? Нито червения варненски кмет остана червен, нито "хубавия" син пловдивски кмет остана син и хубав. Т.е. не мисля, че за политици трябва да се карат хората, защото те могат да се надскачат винаги по вредност и по смяна на партии. Затова просто се дразня като се прави лошо на тролеите - ала Габрово, Добрич, Перник, В.Търново, или пък не се прави лошо, но не и достатъчно хубаво - ала Варна и донякъде Бургас.
Украйна, победа!