Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 1192534 times)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11075
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4120 on: 10.05.2024, 19:55:34 »
Партизан за бой се стяга...
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline yaskata

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 341
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4121 on: 26.05.2024, 00:28:42 »
2167 е с нова боя от няколко дни вече е на линия

Flickr акаунт за снимки на ГТ https://www.flickr.com/photos/198953132@N08

Offline Mizchiev_Dev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 283
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4122 on: 26.05.2024, 00:43:46 »
3300 е изгорял на 28 ДКЦ в Дружба по линия 88...


Offline Niko.G

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 281
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4124 on: 26.05.2024, 16:46:28 »
Нека някой по-компетентен да сподели как и защо 3277 и 3585, които през 2018г. също по подобие на 2170 и 3300 се запалиха доста прилични откъм двигателния отсек, успяха да възкръснат на линия през следващата 2019г. и криво-ляво сколасаха до юни същата година?
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline Bl3iz3

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 73
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4125 on: 26.05.2024, 16:50:03 »
А то всъщност 3300 ще го възстановят ли или ще отива за скрап, защото до колкото разбрах е много изгорял.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3506
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4126 on: 26.05.2024, 17:15:07 »
Има снимки и видео във Фейсбук, погледни ги и си отговори на въпроса дали подлежи на възстановяване. Настрана оставяме съмнителната необходимост от подобно начинание, подобни инциденти вероятно ще зачестяват в бъдещето и много наложително да се мисли за пенсионирането на тези автобуси.

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1150
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4127 on: 26.05.2024, 17:16:29 »
3300/1105 - край. (2003 - 2024г.) Мир на техниките му.
« Last Edit: 26.05.2024, 17:20:29 by Kukicha »

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11075
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4128 on: 26.05.2024, 18:23:42 »
На 2170 щетите бяха в пъти по-малко и си замина.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 396
  • Ganz Villamossági Művek
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4129 on: 26.05.2024, 18:29:44 »
Едно от най - проблемните Конкета беше това, поне не е някаква загуба, както беше с 2170.

Offline Niko.G

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 281
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4130 on: 26.05.2024, 19:47:08 »
На 2170 щетите бяха в пъти по-малко и си замина.

А 3277 как успяха да го възстановят? Не бяха малко щетите.
 
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15114
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4131 on: 26.05.2024, 19:56:19 »
Аз не си спомням случай на превозно средство, което да е горяло в салона и да е било възстановено след това.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Bl3iz3

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 73
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4132 on: 26.05.2024, 20:27:04 »
Аз не си спомням случай на превозно средство, което да е горяло в салона и да е било възстановено след това.
3277 се запали през април или май 2018г. ако не се лъжа и беше на линия възстановен през юли 2018г.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15114
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4133 on: 26.05.2024, 20:32:48 »
Не е ли очевидно, че 3300 е обгорял повече от 3277?

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Online xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1180
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4134 on: 26.05.2024, 20:34:17 »
А има ли информация за причина на пожара. Горивната система ли е сдала багажа, или нещо друго? Защото видимо, че двигателя е горял

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5689
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4135 on: 26.05.2024, 20:42:26 »
При тези нискобюджетни турщини е пестено от всичко - достатъчно е едно кабелче да се загрее прекомерно и всичко да се подпали.
По рейс и по жена не се тича!

Offline Niko.G

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 281
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4136 on: 26.05.2024, 20:43:58 »
Не е ли очевидно, че 3300 е обгорял повече от 3277?

Не бе, то е очевадно. На колегата съфорумец просто му куца четенето с разбиране...Повдигнах темата с 3277 и 3585 във връзка с това, че по-нагоре се спомена за 2170, който също изгоря отзад, но противно на 3277 и 3585, в крайна сметка не тръгна никога. Зарежето го 3300 в момента! Единствената му роля тук е, че ми разпали(каква ирония само...) любопитсвото в случаите на въпросните 3277, 3585 и 2170. Ако някой би бил така добър да ми обясни, защо първите два не бяха бракувани след пожарите им, а 2170 бе бракуван, ще съм благодарен. От чисто любопитство. Извинявам се, ако съм се изразил неясно по-горе!

При тези нискобюджетни турщини е пестено от всичко - достатъчно е едно кабелче да се загрее прекомерно и всичко да се подпали.

Е как за 20 години не се запали нито един? А ужким качественото Цитаро(9010) на 9-тата година изгоря.
« Last Edit: 26.05.2024, 20:45:58 by Niko.G »
SUMC - Desordem e Regresso.


Online xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1180
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4137 on: 26.05.2024, 20:44:45 »
Ако е чак толкова ниско качеството трябва да се чудим как вървят все още

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15114
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4138 on: 26.05.2024, 20:48:07 »
А има ли информация за причина на пожара. Горивната система ли е сдала багажа, или нещо друго? Защото видимо, че двигателя е горял
Или теч на масло или електрически проблем. Ако беше бензивон двигател внезапен теч на гориво върху нагорещения двигател би довел до запалване, но нафтата не се пали така.
При тези нискобюджетни турщини е пестено от всичко - достатъчно е едно кабелче да се загрее прекомерно и всичко да се подпали.
А защо нямаме нито един от 51 запалил се MAN SG 262 или SL 232?
Ако някой би бил така добър да ми обясни, защо първите два не бяха бракувани след пожарите им, а 2170 бе бракуван, ще съм благодарен.
На 2170 беше изгоряла някаква електроника, която явно беше трудна за намиране, иначе първоначално го бяха прибрали на закрито и покрили с найлон и показваха намерения да го възстановяват, но по-късно се отказаха. Мисля, че за някакъв компютър за управление на скоростната кутия ставаше въпрос.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Online mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4137
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4139 on: 26.05.2024, 21:42:41 »
3277/3585 и 2170 са съвсем различни като поколения и силови агрегати. И щетите при пожарите са били различни. Поправете ме, но когато зелените са се запалили, вече имаше бракувани такива и е имало достатъчно донори. Докато при 2170 е било необходимо да се закупят изцяло нови части, което тогава общината е икономисала. Имаше и достатъчно от старите Манове 21хх да си покриват колите.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.