Author Topic: Добрич  (Read 313858 times)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7076
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Добрич
« Reply #580 on: 01.07.2014, 18:54:39 »
Проблемът е основно, че тролейбусите свързват жилищните комплекси с предприятията, които вече не работят. Тролейбусите не навлизат в самия център на града и съответно не обслужват сегашните транспортни нужди на населението на Добрич. Това, в комбинация с лошото управление на предприятието, лошата транспортна схема, лошото състояние на тролейбусната инфраструктура и др. водят до този резултат.
Тоест, за да се възстанови този транспорт, трябва да се прокарат нови трасета през центъра, да се закрият и демонтират стари, да се модернизира предприятието, да се направи нова маршрутна схема, която изцяло да се подчини на тролейбусите, а автобусите да обслужват райони с недостатъчен пътникопоток за тролейбуси и околните села.
« Last Edit: 01.07.2014, 18:57:40 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4631
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Добрич
« Reply #581 on: 01.07.2014, 22:43:56 »
Истината е, че от 2007 до днес общинската администрация в Добрич е спала! И така вместо сега да се налеят няколко десетки милиона лева в общината за видимо подобряване на транспорта, тези пари ще отидат другаде (едва ли толкова видимо)... 

Offline mi6kina

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 355
    • View Profile
Re: Добрич
« Reply #582 on: 03.07.2014, 07:10:27 »
А защо всъщност се стигна до закриване на тролейбусния транспорт в града? Официалната причина беше липса на водачи, има ли нещо друго, което не се споменава в медиите?

Аз го отдавам на липсата на контрол на община гр. Добрич и некадърността на управителя на предприятието, който по думи на разни хора е приближен на кметицата, но до колко е вярно - не знам...
Градски транспорт - разписания на градския транспорт в цяла България. Търсят се гост автори за нашия блог. За контакти: на ЛС! :)

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3222
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Добрич
« Reply #583 on: 12.07.2014, 00:25:39 »

Offline mi6kina

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 355
    • View Profile
Re: Добрич
« Reply #584 on: 10.08.2014, 19:14:30 »
Последните новости за транспорта в Добрич
----------------------------------------------------------------------
Промяна на маршрути по линиите 124, 170, 131, 176 и 306

111, 124, 201, 233 - се обслужват от Автобусен транспорт ЕООД
131, 170, 213, 221, 203, 208, 238, 248, 215, 301 - се обслужват от Пътнически превози ЕООД
176 - се обслужва от Минибус Експрес ООД
304, 306 - ПГ Комерс

Дадена е зелена светлина от общинския съвет за закупуване на лизинг до 16 броя автбоуси (микробуси) за новото дружество Градски транспорт Добрич ЕООД, което ще бъде приемник на Автобусен транспорт ЕООД

Информация за актуалните маршрути: градски транспорт Добрич
Градски транспорт - разписания на градския транспорт в цяла България. Търсят се гост автори за нашия блог. За контакти: на ЛС! :)

Offline Transira

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Добрич
« Reply #585 on: 13.08.2014, 19:38:25 »
Remember...



Trolleybuses second-hand, a solution that Dobrich don't agreed  :(

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9198
    • View Profile
Re: Добрич
« Reply #586 on: 13.08.2014, 20:09:17 »
Основните проблеми на тролейбусния транспорт в Добрич са лошото състояние на контактната мрежа и необслужването на центъра. Тролейбуси втора употреба не биха решили тези проблеми.  :rolleyes:

Offline Transira

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Добрич
« Reply #587 on: 13.08.2014, 20:21:28 »
Poor trolleybus infrastructure? Hm! I don't think so. Varna, Burgas (T1), Plovdiv, no good trolleybus network.

No good programs, minibuses, old trolleybuses, problems that I identified in my trips on Dobrich -you know my pictures, I think: http://www.transira.ro/bb3/viewtopic.php?f=106&t=4284
http://www.transira.ro/bb3/viewtopic.php?f=106&t=4284&start=30
http://www.transira.ro/bb3/viewtopic.php?f=106&t=4284&start=60
http://www.transira.ro/bb3/viewtopic.php?f=106&t=4284&start=90

Regards.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15665
    • View Profile
    • Email
Re: Добрич
« Reply #588 on: 13.08.2014, 20:38:27 »
Основните проблеми на тролейбусния транспорт в Добрич са лошото състояние на контактната мрежа и необслужването на центъра. Тролейбуси втора употреба не биха решили тези проблеми.  :rolleyes:

Какво необслужване на центъра? Имат си спирка в началото на самата пешеходна главна и от двете страни. Според мен 176 си имаше доста добър маршрут, свъзваше инд.зона където има множество частни фирми и складове, с централна гара, баш центъра и може би най-голямото им ж.к.-Балик. Можеше да се мисли за някаква оптимизация ама...
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline mi6kina

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 355
    • View Profile
Re: Добрич
« Reply #589 on: 13.08.2014, 20:48:56 »
Идеята на тролейбусния транспорт до колкото аз знам е била да свързва всички квартали  с промишлени зони, които понастоящем са малко населени, почти обезлюдени. Може би с нови трасета и промени в транспортната схема щеше да стане. Друг фактор са незаконните таксита с цената на билета, които съсипаха този вид транспорт. Също така друга причина е намаляването на населението и не много дългите разстояния.
Градски транспорт - разписания на градския транспорт в цяла България. Търсят се гост автори за нашия блог. За контакти: на ЛС! :)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15665
    • View Profile
    • Email
Re: Добрич
« Reply #590 on: 13.08.2014, 20:56:31 »
Абсолютно вярно е това за нелегалните превози-и в други градове съм виждал, преди да мине тролей или автобус, да мине кола и да ми предложат да ме качат на цената на билета. На всичко отгоре вече има и сайтове за такива нелегални превози, в които се обявяват свободните места и се "конкурира" обществения транспорт.

Разбира се, не трябва да се хвърля вината изцяло на тях-като са се обезлюдили тези инд. зони , какво реално се промени в транпортната схема? Направиха ли се нови актуални трасета, поднови ли се подвижния състав?

По линия 176 ми направи впечатление, че като бях миналото лято сутрин и следобяд има някои курсове, които се пълнят много и с правостоящи, за съжаление останолото време наистина няма хора.  :(

Но пък къде е казано че ГТ трябва непременно да бъде на печалба? За това си има субдисии.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline mi6kina

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 355
    • View Profile
Re: Добрич
« Reply #591 on: 13.08.2014, 21:19:20 »
Абсолютно вярно е това за нелегалните превози-и в други градове съм виждал, преди да мине тролей или автобус, да мине кола и да ми предложат да ме качат на цената на билета. На всичко отгоре вече има и сайтове за такива нелегални превози, в които се обявяват свободните места и се "конкурира" обществения транспорт.

Разбира се, не трябва да се хвърля вината изцяло на тях-като са се обезлюдили тези инд. зони , какво реално се промени в транпортната схема? Направиха ли се нови актуални трасета, поднови ли се подвижния състав?

По линия 176 ми направи впечатление, че като бях миналото лято сутрин и следобяд има някои курсове, които се пълнят много и с правостоящи, за съжаление останолото време наистина няма хора.  :(

Но пък къде е казано че ГТ трябва непременно да бъде на печалба? За това си има субдисии.

Субсидиите не стигат до никъде.

Сега с новото дружество ГТ Добрич трябва да вземат до 16 бр. метанови микробуса 12 + 10, което е смешно, градският транспорт ще отсвири майките с детски колички, както и хора със затруднено движение.

По отношение на маршрутите - някои от тях са съкратени, други са с променени разписания, трети са частично изменени, а част от тях закрити. Ще направя схеми за маршрутите.
Градски транспорт - разписания на градския транспорт в цяла България. Търсят се гост автори за нашия блог. За контакти: на ЛС! :)

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3222
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Добрич
« Reply #592 on: 14.08.2014, 08:17:35 »
Тролейбусите ще се бракуват ли?

Offline mi6kina

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 355
    • View Profile
Re: Добрич
« Reply #593 on: 14.08.2014, 09:22:44 »
Тролейбусите ще се бракуват ли?

Никой не е споменал за бракуване, но няма да бъда изненадан и ако ги бракуват.
Градски транспорт - разписания на градския транспорт в цяла България. Търсят се гост автори за нашия блог. За контакти: на ЛС! :)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9198
    • View Profile
Re: Добрич
« Reply #594 on: 14.08.2014, 10:47:42 »
В промишлената зона със затихващи функции пътникопотока е за микробуси, също така в микробусите може да се оборудва място за количка.  Реално в Добрич евентуално само 111 и 176 биха могли да съберат адекватен поток за тролейбуси, останалите линии просто нямат шанс.  :rolleyes:
« Last Edit: 14.08.2014, 10:57:05 by V.Peichev »

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1255
    • View Profile
    • Email
Re: Добрич
« Reply #595 on: 14.08.2014, 13:09:34 »
Тролейбусите ще се бракуват ли?

Никой не е споменал за бракуване, но няма да бъда изненадан и ако ги бракуват.
Да и аз така мисля,да не стане като във Велико Търново,спряха тролейбусите уж заради ремонт на пътния възел"Качица"-2009 г.и после така и не ги пуснаха и 2011 са ги нарязали и край с тролейбусния транспорт там.
« Last Edit: 15.08.2014, 00:21:05 by ivan3275 »

Offline DidoGO

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 543
    • View Profile
    • Email
Re: Добрич
« Reply #596 on: 14.08.2014, 15:20:56 »
Тролейбусите ще се бракуват ли?

Никой не е споменал за бракуване, но няма да бъда изненадан и ако ги бракуват.
Да и аз така мисля,да не стане като във Велико Търново,спряха тролейбусите уж заради ремонт на пътния възел"Качица"-2009 г.и после така и не ги пуснаха и 2011 са ги нарязали и край тролейбусния транспорт там.

Казваш го сякаш на някой в Търново му липсват. Точно толкова ще се усети и липсата им в Добрич, Сливен или Хасково.

Offline stefo_72

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
Re: Добрич
« Reply #597 on: 14.08.2014, 19:23:37 »
Сливен си има тролейбусен транспорт,общината кандидатства за средства по евр.програми за закупуването на нови автобуси и тролейбуси! Дори се обмисля и разширение на мрежата,в момента тролейте са спрени поради ремонти на канлизацията в целия град.

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3222
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Добрич
« Reply #598 on: 15.08.2014, 01:02:04 »
Абсолютно вярно е това за нелегалните превози-и в други градове съм виждал, преди да мине тролей или автобус, да мине кола и да ми предложат да ме качат на цената на билета. На всичко отгоре вече има и сайтове за такива нелегални превози, в които се обявяват свободните места и се "конкурира" обществения транспорт.

Разбира се, не трябва да се хвърля вината изцяло на тях-като са се обезлюдили тези инд. зони , какво реално се промени в транпортната схема? Направиха ли се нови актуални трасета, поднови ли се подвижния състав?

По линия 176 ми направи впечатление, че като бях миналото лято сутрин и следобяд има някои курсове, които се пълнят много и с правостоящи, за съжаление останолото време наистина няма хора.  :(

Но пък къде е казано че ГТ трябва непременно да бъде на печалба? За това си има субдисии.

Субсидиите не стигат до никъде.

Сега с новото дружество ГТ Добрич трябва да вземат до 16 бр. метанови микробуса 12 + 10, което е смешно, градският транспорт ще отсвири майките с детски колички, както и хора със затруднено движение.

По отношение на маршрутите - някои от тях са съкратени, други са с променени разписания, трети са частично изменени, а част от тях закрити. Ще направя схеми за маршрутите.
Каква марка ще са метановите микробуси?

Offline mi6kina

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 355
    • View Profile
Re: Добрич
« Reply #599 on: 15.08.2014, 08:51:32 »
Абсолютно вярно е това за нелегалните превози-и в други градове съм виждал, преди да мине тролей или автобус, да мине кола и да ми предложат да ме качат на цената на билета. На всичко отгоре вече има и сайтове за такива нелегални превози, в които се обявяват свободните места и се "конкурира" обществения транспорт.

Разбира се, не трябва да се хвърля вината изцяло на тях-като са се обезлюдили тези инд. зони , какво реално се промени в транпортната схема? Направиха ли се нови актуални трасета, поднови ли се подвижния състав?

По линия 176 ми направи впечатление, че като бях миналото лято сутрин и следобяд има някои курсове, които се пълнят много и с правостоящи, за съжаление останолото време наистина няма хора.  :(

Но пък къде е казано че ГТ трябва непременно да бъде на печалба? За това си има субдисии.

Субсидиите не стигат до никъде.

Сега с новото дружество ГТ Добрич трябва да вземат до 16 бр. метанови микробуса 12 + 10, което е смешно, градският транспорт ще отсвири майките с детски колички, както и хора със затруднено движение.

По отношение на маршрутите - някои от тях са съкратени, други са с променени разписания, трети са частично изменени, а част от тях закрити. Ще направя схеми за маршрутите.
Каква марка ще са метановите микробуси?

Първите, които взеха за Автобусен транспорт, бяха Renault Master. След това взеха по-малки Fiat Ducato. Предполагам, че нещо подобно на тея ще е.
Градски транспорт - разписания на градския транспорт в цяла България. Търсят се гост автори за нашия блог. За контакти: на ЛС! :)